mboost-dp1
Grafer i Excel
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
uden at kunne teste den så ja, du skal enten genere grafen og klikke/højreklikke på aksen for manuelt at sætte paremetrene for aksen, eller også er der faktisk en option i exell's graf genererings wizzard.
Jeg har ikke exell på denne her maskine så det er ikke testet men det er sådan min hukommelse fortæller mig at det gøres.
Jeg har ikke exell på denne her maskine så det er ikke testet men det er sådan min hukommelse fortæller mig at det gøres.
#4 det er mugligt, hvis ikke min hukommelse er totalt til pis så er jeg ret sikker på at jeg har gjort det, jeg kan så ikke lige huske precist hvordan men jeg skal se om ikke jeg kan tjække det imorgen.
Det man gør er man gennere diragrammet markere aksen men venstre museknap og enten dobbeltklikker på den markerede akse eller klikker med højre tast igen med markøren på den akse, og finder den fane der heder skala eller skalering, hvor du så manuelt kan formatere aksen.
Det man gør er man gennere diragrammet markere aksen men venstre museknap og enten dobbeltklikker på den markerede akse eller klikker med højre tast igen med markøren på den akse, og finder den fane der heder skala eller skalering, hvor du så manuelt kan formatere aksen.
Du skal gøre det manuelt i excel. Dobbeltklik på aksen x,y,z,theta,phi eller hvad pokker den nu er i dit valgte koordinatsystem ud fra den vektor du har defineret koordinaterne med. Alternativ kan du højreklikke på aksen og vælge "Formater akse...". Vælg derefter fanebladet "Skala" og så kan du ændre det.
Du skal gøre det manuelt i excel. Dobbeltklik på aksen x,y,z,theta,phi eller hvad pokker den nu er i dit valgte koordinatsystem ud fra den vektor du har defineret koordinaterne med. Alternativ kan du højreklikke på aksen og vælge "Formater akse...". Vælg derefter fanebladet "Skala" og så kan du ændre det.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.