mboost-dp1

Microsoft Office

Gå til bund
Gravatar #1 - Obiwanscape
27. jan. 2007 15:56
Hej
Jeg har et par spørgsmål angående office 2003 (outlook) og office 2007.
Den gamle først! Hvis jeg vil bruge et billede i min sidefod i outlook 2003 (det er mit firmalogo), så komprimerer outlook 2003 billedet til en meget dårlig kvalitet. Kan jeg slå det fra, således det er muligt at styre den funktion selv?

Så den nye! vi er et lille to-mands firma og vi vil derfor gerne holde vores udgifter nede til server mv. Men det ville være rart hvis vi havde en server hvor vi kunne dele vores outlook kontakter, kalendre, opgave osv. Hvad for en version af office (outlook) 2007 skal vi have? - tanken var at den skal installeres på serveren og vi skal "trække" data, mail osv. derfra!
og bliver den løsning så svine dyr at vi godt kan glemme det?

Tak for hjælpen
Aske
Gravatar #2 - Bornslippy
27. jan. 2007 17:50
Gravatar #3 - Deternal
28. jan. 2007 01:16
#1: I vil dele kalender og kontakter?
I MS verdenen er der small business server.
Ellers er der internet alternativer fra yahoo/google mv.
Ellers er der IBM's express udgaver - en Express udgave af domino og så er i kørende (Domino kan modsat Exchange og Sharepoint køre på XP hvis i vil spare Windows 2003 Server licensen).
Hvis i foretrækker Outlook fremfor Notes klienten skal i have Outlook connectoren til Domino men det kan lade sig gøre.
Så har i ovenikøbet fået en applikations, web, fil og database server med helt gratis.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login