mboost-dp1
MMORPG, men hvilket
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Hej...
Ved godt at nogle af jer der spiller, og har spillet rolle spil ;D,
men jeg søger et mmorpg spil, som skal være ret stort, og som skal være meget svært at level op i, det må godt være i stil med WOW, selvom jeg aldrig vil spille wow. Jeg spillet selv Guildwars, men det er begyndt at blive for kedligt, fordi man ikke kan møde en tilfældig player og hakke ham ned, og det er for nemt at levle op, og så er det ikke ret stort..
det må godt være et spil som mange sidder og spillet, så man har muligheden for at møde mange rundt omkring..
I må godt have erfaring med det osv :D
ellers må det jo blive popspillet WOw
takker for hjælpen....
:D
Ved godt at nogle af jer der spiller, og har spillet rolle spil ;D,
men jeg søger et mmorpg spil, som skal være ret stort, og som skal være meget svært at level op i, det må godt være i stil med WOW, selvom jeg aldrig vil spille wow. Jeg spillet selv Guildwars, men det er begyndt at blive for kedligt, fordi man ikke kan møde en tilfældig player og hakke ham ned, og det er for nemt at levle op, og så er det ikke ret stort..
det må godt være et spil som mange sidder og spillet, så man har muligheden for at møde mange rundt omkring..
I må godt have erfaring med det osv :D
ellers må det jo blive popspillet WOw
takker for hjælpen....
:D
jeg spiller lidt eve-online for tiden hvilket også er ret fedt for ikke at sige kempe stort, selvom det nok er i en lidt anden genre end du lige efterspørger.
25.000+ concurent users har jeg talt og hvor mange registrede der er ved jeg ikke.
Spillet er dog ikke typisk om slagsmål og den slags, men man kan såmen godt blive den ondeste pirat og angribe alt og alle
25.000+ concurent users har jeg talt og hvor mange registrede der er ved jeg ikke.
Spillet er dog ikke typisk om slagsmål og den slags, men man kan såmen godt blive den ondeste pirat og angribe alt og alle
prøvede lige eve, synes det er AAAALT for avanceret.. men hvis man satte sig ind i det, så er det fedt nok men vil heller noget i retning af magi, sværd osv ;D
men tak
men tak
skriv lige hvis du finder noget spændende..gik selv fra
UO(7år) -> Guildwars -> ingenting..
Guildwars er hyggeligt og stille og roligt - men giver langt fra de samme kick som UO kunne...
Er ikke selv faldet over noget der fristede for tiden :(
UO(7år) -> Guildwars -> ingenting..
Guildwars er hyggeligt og stille og roligt - men giver langt fra de samme kick som UO kunne...
Er ikke selv faldet over noget der fristede for tiden :(
Lyder som om det er noget i retning af Vanguard - Saga of Heroes du leder efter. Det er stadig i beta test men skulle gerne komme engang til sommer. Det er hovedsageligt gamle EQ udviklere der står for det, og det lyder til det bliver et rigtigt udfordrende, spændende og immersive MMO. Der er en wiki her med masser af info om spillet.
Kan helt vildt godt li' deres idéer om diplomacy osv. Crafting systemet lyder også til at blive spændende.
Kan helt vildt godt li' deres idéer om diplomacy osv. Crafting systemet lyder også til at blive spændende.
Står lige på arbejde, men har hentet Dark age om camelot, skal lige hjem og prøve det. kommer tilbage med en melding på, om hvordan det er. >> ja GW var sjovt, og udfordrende i starten, men det bliver hurtigt for nemt, og monotont, og selve storyline er ligegyldig, og de quests der er i spillet, er også ligegyldige. men elleres et meget flot spil
Vil lige give det et test, hvor længe varer betaen ?
men skal da lige gives en chance.
Er stadig åben over for forslag, alle spil får en chance, for at se.
Står lige på arbejde, men har hentet Dark age om camelot, skal lige hjem og prøve det. kommer tilbage med en melding på, om hvordan det er. >> ja GW var sjovt, og udfordrende i starten, men det bliver hurtigt for nemt, og monotont, og selve storyline er ligegyldig, og de quests der er i spillet, er også ligegyldige. men elleres et meget flot spil
Vil lige give det et test, hvor længe varer betaen ?
men skal da lige gives en chance.
Er stadig åben over for forslag, alle spil får en chance, for at se.
Har spillet en del Dark age... Det er MEGET stort, og det tager MEGET lang tid at få sin char op på højeste niveau. Detsværre har spillet været på banen i snart 6 år, så det er ikke så nemt at være ny i. Folk plejer at være flinke til at hjælpe andre igang, men der er rigtig mange, der bare vil level deres chars op meget hurtigt, og de har ikke tid til at hjælpe nye...
Hvis du skulle falde for spillet, så må du endelig sige til. Så kan du købe min accaunt hvis du har lyst. Jeg har alle opdateringerne til spillet, og regner alligevel ikke med at komme til at spille det mere. Du skal nok få den til en billig penge :-)
Hvis du skulle falde for spillet, så må du endelig sige til. Så kan du købe min accaunt hvis du har lyst. Jeg har alle opdateringerne til spillet, og regner alligevel ikke med at komme til at spille det mere. Du skal nok få den til en billig penge :-)
dark age gik "live!" i eurpoa den første marts 2001 :=) så er altså kun 5 år (skulle have været i februar men der var distributions problemer så folk fik ikke deres kasser til tiden, GOA besluttede at udskyde åbningen af de engelske server til 1 marts, så hut jeg visker.)
gamede DAOC i 4 år og et par måneder, skiftede til WoW i februar 2005.
gamede DAOC i 4 år og et par måneder, skiftede til WoW i februar 2005.
DAOC er sq svært at komme igang med, synes styringen osv, er lidt svagt i forhold til GW, det er nok fordi GW er meget nyere osv, men vil lige spille det i en 14 dags tid, for at se hvordan det er. synes det er sjovt her i starten, men lad os se.
skal nok lige sige til her om ikke ret lang tid, når jeg har fundet ud af de forskellige ting, osg styringen, så vil jeg sige til hvis jeg vil have det...
vi har det til 49 kr :) men det er uden opdateringer osv :D
skal nok lige sige til her om ikke ret lang tid, når jeg har fundet ud af de forskellige ting, osg styringen, så vil jeg sige til hvis jeg vil have det...
vi har det til 49 kr :) men det er uden opdateringer osv :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.