mboost-dp1

Norton protection fejl, kompliceret. :/

Gå til bund
Gravatar #1 - Azjo
18. maj 2003 17:23
Jeg har et alvorligt problem.
Norton protection lægger filer i C:\RECYCLER\NPROTECT.
Mit problem er at når jeg emptier protected bin så bliver nogle filer der stadig.
Nu tror windows at filen ikke fylder noget, men det kan jeg SE den gør. (filnavn eksempel: 000002.)
I folderen viser den hvad den fylder men inde i properties siger den at den fylder 0kb, som jo er forkert. Kompliceret eller hva?
Kort sagt, jeg kan ikke slette den fordi windows tror den IKKE eksisterer.
any suggestions?? :)
Gravatar #2 - hundeboll
18. maj 2003 18:37
task manager >> processes >> explorer.exe >> End process >> File >> new task (Run) >> cmd >> cd recycler\nprotect >> del *.* >> logoff

Hvis filen er der, kan den altid slettes når explorer.exe er stoppet. Du skal bare skrive logoff i cmd, og så logge på igen. Så skulle de gerne være væk...
Gravatar #3 - hundeboll
18. maj 2003 18:39
Skriv lige hvis det virker... Er nemlig ikke helt sikker ;o)
Gravatar #4 - Azjo
18. maj 2003 19:32
næ... den tror jo ikke de eksisterer. jeg fatter ikke hvordan nprotect gør det.. får computeren til at tro de ikke eksisterer. Jeg kan jo ikke slette noget som den tror ikke eksisterer :/ har læst et andet sted at ikke engang reinstall norton eller windows hjælper.
Gravatar #5 - nightH
18. maj 2003 21:45
hmm.. jeg ville nok køre en fuld ndd på drevet (kræver genstart og tid nok til at bælle en halv kande kaffe) hvis jeg var dig, og hvis den siger der ikke er nogen fejl, kan du jo bare slette de filer.. (du skal bare lige huske at gå ind under instillinger for Norton protection og vælge at den ikke skal beskytte dit c-drev. derefter går du ind i C:RECYCLERNPROTECT
ctrl a, shift delete, og det var det. husk så lige at hvis du stadig vil have beskyttet dit c-drev at slå nprotect til igen.

kom forøvrigt, EFTER JEG HAVDE SKRET OVENSTÅENDE :( ,i tanke om at der vistnok altid ligger 1 ell. 2 filer i nprotect, men de fylder kun et par kb. (noget status filværk)
Gravatar #6 - west
19. maj 2003 11:18
Det er ikke et hold quarantined filer der ligger der ?

Har desværre ikke lige en Norton ved hånden, men man kunne jo forestille sig noget i den stil ...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login