mboost-dp1

1cc.dk

Gå til bund
Gravatar #1 - Mozez
21. sep. 2006 17:11
Hej

Er der nogen der er bekendte med 1cc.dk's varenumre? Mange af deres telefoner findes med to forskellige varenumre eks. "W810i" og "W810i EDB". Prisforskellen er i dette tilfælde 20 kr. hvor "W810i EDB" er den dyreste. Nogen der ved hvad man får ekstra hvis man da får noget?

\Mikkel
Gravatar #2 - MiniatureZeus
21. sep. 2006 17:31
uden jeg ved det, så tror jeg det er med at man med EDB versionen får Datakabel med...? men ikke sikker...

men specielt Sonyericsson er "slemme" til at give modellerne mange forskellige betegnelser såsom i,e,j osv til de forskellige lande og områder :)
Gravatar #3 - Mozez
21. sep. 2006 17:41
Det er et bud i hvert fald. Jeg må lige høre fra dem inden at jeg køber katten i sækken.
Gravatar #4 - buch
21. sep. 2006 20:39
Der følger datakabel med i alle pakker fra sony ericsson, ( af nyere model) så det kan ikke være det der koster.

Send dem en mail ;)
Gravatar #5 - Mozez
21. sep. 2006 20:54
Jeg har netop bedt min bank holde betalingen tilbage samtidig med at jeg vil nægte at modtage pakken. Det firma kan jeg ikke have tiltro til:
Comon
Gravatar #6 - amokk
21. sep. 2006 23:59
Jeg har købt 2 mobiler i deres butik på nørrebrogade, fordi de i begge tilfælde var billigst med den model, og butikken virker sådan set fornuftig nok, man skal dog ikke regne med at få dansk manual mv. med (tror den til min nokia 6600 var på hollandsk og fransk, og til min nokia 6100 var den engelsk) - men der er dansk software, ordbog osv. på dem
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login