mboost-dp1
3-ords legen. lav din egen historie
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Forsæt i denne tråd Casper: http://newz.dk/forum/tagwall/faelleshistorie-legen...
Eller den er måske ikke god nok til dig?
#5 I fail to see the difference. Formålet med tråden er nøjagtig det samme.
Dreadnought (2) skrev:Forsæt i denne tråd Casper: http://newz.dk/forum/tagwall/faelleshistorie-legen...
Den er ikke god nok til mig nej, jeg vil have 3 ord.. ikke en sætning :)
Caek of Doom (22) skrev:saftige tendenser til
NioBe (23) skrev:springe i luften...
det er som om det ikke giver mening :D
NioBe (28) skrev:Ja okay... glemte "at"... Jeg arbejder her jo :P
TSK!!!!!!!!!!!!!! xD
Anyway, "saftige tendenser til AT springe i"
...luften imens der..
Her er vores herlige historie so far..
Der var engang en lang gang som ikke var specielt nævneværdig, da det var én meget grim en der tog sig af Abdul og hans store familie. Manden elskede gangen som var lyserød og lidt grøn men mest orange. Han løb hver morgen til mekka for at bede til en stor chocolade muffin, med saftige tendenser til at springe i luften imens der endnu ikke var noget at lave. Så derfor gik den store muffin tilbage, men så slugte tre farlige store, behårede edderkopper min grimme lillebror der engang omskrev den danske grundlov så den istedet lignede den Irakiske og iøvrigt ret sexede lov for...
Der var engang en lang gang som ikke var specielt nævneværdig, da det var én meget grim en der tog sig af Abdul og hans store familie. Manden elskede gangen som var lyserød og lidt grøn men mest orange. Han løb hver morgen til mekka for at bede til en stor chocolade muffin, med saftige tendenser til at springe i luften imens der endnu ikke var noget at lave. Så derfor gik den store muffin tilbage, men så slugte tre farlige store, behårede edderkopper min grimme lillebror der engang omskrev den danske grundlov så den istedet lignede den Irakiske og iøvrigt ret sexede lov for...
lolage (44) skrev:Her er vores herlige historie so far..
Jeg synes historien er meget god :)
... varebetegnelser og prostitutuon
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.