mboost-dp1
3xMinijack =1xMinijack
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Heej:D
Her igår købt jeg endeligt et nyt anlæg til min bærbar:D
Et logitech Z-5500:D
Men nu kommer problemet, får at få lyd i alle 5 højtaler+Sub skal alle 3xMinijack tilsluttes.
Men min Bærbar har kun en udgang:(
Jeg har fundet flere splitter som kan føre 2xMinijack sammen til 1 Minijack.
Men jeg har brug for 3!:(
I papirerne som fulgte med stod der at man kunne købe sådan et kabel separat. men kan ikk finde det:(
Nogen som kan hjælpe mig:D
Z-fat out:D
Her igår købt jeg endeligt et nyt anlæg til min bærbar:D
Et logitech Z-5500:D
Men nu kommer problemet, får at få lyd i alle 5 højtaler+Sub skal alle 3xMinijack tilsluttes.
Men min Bærbar har kun en udgang:(
Jeg har fundet flere splitter som kan føre 2xMinijack sammen til 1 Minijack.
Men jeg har brug for 3!:(
I papirerne som fulgte med stod der at man kunne købe sådan et kabel separat. men kan ikk finde det:(
Nogen som kan hjælpe mig:D
Z-fat out:D
Nej, du har brug for et lydkort.
Du sender ikke et Stereo signal ud til alle dine kanaler. *FY
Så skal du nøjes med kun at bruge det grønne stik, og derefter give det en gang Dolby Pro Logic. (PLII Movie.)
Anyway, hvis du gerne vil havde det rigtigt. Så skal du invistere i et lydkort. Så er det sådan noget her der kan anbefales.
Du sender ikke et Stereo signal ud til alle dine kanaler. *FY
Så skal du nøjes med kun at bruge det grønne stik, og derefter give det en gang Dolby Pro Logic. (PLII Movie.)
Anyway, hvis du gerne vil havde det rigtigt. Så skal du invistere i et lydkort. Så er det sådan noget her der kan anbefales.
Du kan også finde et til USB, men jeg vil anbefale PCMCIA over USB til enhver tid.
Og fordelen ved løsningen jeg nævnte ovenfor er at der er en SPDIF løsning. Hvilket er noget mere anvendeligt til dine nye højtalere. Så kan du sende DTS lyd ud til dem. Og det er absolut alle pengene værd.
*ikke så indholdsrigt et indlæg, Skrevet pga dobbelt posting.
Og fordelen ved løsningen jeg nævnte ovenfor er at der er en SPDIF løsning. Hvilket er noget mere anvendeligt til dine nye højtalere. Så kan du sende DTS lyd ud til dem. Og det er absolut alle pengene værd.
*ikke så indholdsrigt et indlæg, Skrevet pga dobbelt posting.
Dine højtalere burde fint kunne tage imod et stereo input, og du behøver heller ikke at tilslutte en kilde alle tre indgange (kun nødvendigt hvis du skal overføre mere end stereo).
Jeg fandt lige manualen (hvis man kan kalde det det) på logitechs side, og ja de har en illustration der ligner det kabel du efterlyser, men det er bare for at vise at du kan tilslutte tre forskellige lydkilder.
Hvilken bærbar har du forresten.
Jeg fandt lige manualen (hvis man kan kalde det det) på logitechs side, og ja de har en illustration der ligner det kabel du efterlyser, men det er bare for at vise at du kan tilslutte tre forskellige lydkilder.
Hvilken bærbar har du forresten.
Du kan da også bare købe to af de der, der splitter stikket op til to, og sætte den ene i den anden, så har du tre udgange.
Protip: Følg ikke dette råd.
Protip: Følg ikke dette råd.
Minder mig om da en af mine, nu forhenværende venner, ikke kunne forstå hvorfor alle hans højttalere ikke spillede når han hørte musik...
#2 Lidt Svært med lydkort når jeg sidder ved en bærbar er det ikke?:P
#3 en PCMCIA Løsning? har du link måske?
#5 Nej de kan ikke bare klare sig med en udgang.
Orange stik= Center + Sub
Sort stik= Front
Grøn stik = Baghøjtalerne
#5 jeg har en Zepto 6224W.. En bærbar som har store problemer med VARME:(
Fuck hvor er det dejligt man altid for så hurtigt svar her inde:D
Tak for hjælpen indtil videre:D
Sort stik= Front
9 skrev:#2 Lidt Svært med lydkort når jeg sidder ved en bærbar er det ikke?:P
Sort stik= Front
Varme er en feature ikke et problem ^^
Jeg har pgså et Z5500
Istedet for at sætte 3 stik til skal du bare trykke på "effect" indtil den skriver stereo X2
Du får så ikke cenerhøjttaleren med.
Istedet for at sætte 3 stik til skal du bare trykke på "effect" indtil den skriver stereo X2
Du får så ikke cenerhøjttaleren med.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.