mboost-dp1

5 kr til dne der finder det rigtige iPhone cover til mig :)

Gå til bund
Gravatar #1 - Happy-Cheese
22. jun. 2008 11:22
Jeg får snart min iPhone (nej ikke 3G) og til den ville jeg gerne have et cover/taske hvad det nu hedder :)

Hvis der er en der kan finde et Iphone cover jeg vil købe for han 5 kr over netbank :) så anbefal et cover før din nabo ...

Coveret skal være billigt
Dække hele Iphonen (har set nogen der ik dække skærmen :/ )
og være flot :D

Go go go!!
Gravatar #2 - DanaKaZ
22. jun. 2008 11:28
Invisible shield
Det er billigt, livstidsgaranti.
Det dækker hele iPhone.
Det er "usynligt".
Gravatar #3 - Happy-Cheese
22. jun. 2008 11:34
Fint.. andre bud :) ??
Gravatar #4 - Magten
22. jun. 2008 11:39
http://www.mp3shop.nl/images/product/image.php?id=...

Jeg er helt vild med den der taske.. Synes den er vildt flot :)

Koster 229,- mener jeg det er, i en butik på Strøget (kan lige få navnet af min chef her imorgen)..
Gravatar #5 - buch
22. jun. 2008 11:50
Gravatar #6 - Happy-Cheese
23. jun. 2008 13:04
#4 du må meget gerne lige sgrive igen med butiknavnet selvom det skal være etn MEGET flot taske til de penge :)
Gravatar #7 - Norrah
24. jun. 2008 08:56
Hvad med ikke at bruge cover?
Min har jeg haft siden "sept"? og gudfader bevares, den er da lidt ridset på alu. bagsiden. Men det er da ikke slemt. Den holder sig ret godt mod ridser.
Gravatar #8 - gnаrfsan
24. jun. 2008 10:10
Skærmen på min Touch har ikke en eneste rids, og den har været på gulvet flere gange plus at jeg bare smider den i lommen som den er. Jeg tror ikke at det er nødvendigt at dække den.
Gravatar #9 - Happy-Cheese
24. jun. 2008 10:18
#7 og #8 nå okay, men jeg tror jeg vil prøve det platsik #2 foreslår. det er ikke så dyrt så jeg smider det bare væk hvis jeg ikke gider det :)

#2 hvis jeg køber det skal du nok få dine 5 kr. :)
Gravatar #10 - DanaKaZ
24. jun. 2008 10:21
#9 Jeg overlever sgu nok. Jeg havde det selv til min iPod video 30gb, men har ikke noget på min iPhone og den har ikke fået nogle nævne værdie ridser.
Gravatar #11 - Happy-Cheese
24. jun. 2008 10:23
Sker der helle ikke noget hvis det ryger en tur på gulvet en gang i mellem?
Gravatar #12 - DanaKaZ
24. jun. 2008 10:47
#11 Kommer an på hvordan den falder. Har tabt min på trægulv og det var kun bagsiden der fik lidt ridser.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login