mboost-dp1

58 kvm lejlighed i Aalborg C

Gå til bund
Gravatar #1 - karga
3. mar. 2008 12:03
Først, undskyld fordi jeg udnytter newz.dk forummet til at lave en boligannonce, men jeg er lidt i knibe, så håber i bærer over med mig..

Min kæreste og jeg har været så utroligt heldige at få tilbudt en 100 kvm familiebolig i Nibe, med indflytning d. 15. april.. men jeg skal ud af min lejlighed før at vi kan tage imod den - der er dog en 3 måneders opsigelse og jeg er bundet af lejligheden i minimum et år fra indflytter dato, hvilket er 3 måneder siden snart.. ergo vi har brug for en, der kan overtage lejligheden og vi er selv ansvarlige for at finde en lejer..

Lejligheden ligger i Aalborg Centrum, så lokalt som det kan blive, lige ved en sidegade til Algade, ved Sallings sydlige indgang.

Der er 58 kvm med højt til loftet og lyse trægulve. Lejligheden har også et pulterkammer, der kan bruges til opbevaring, samt en gratis vaskemaskine i kælderen, der kun bruges af 1 anden en sjælden gang (jeg har aldrig været ude for at den har været optaget)

Der er stort set ikke den ting i byen, der ikke er i gå afstand fra lejligheden. Der er ingen larm fra nattelivet, selvom Jomfru Ane Gade ligger i den anden gågade, tæt på Algade.

http://maps.google.com/maps?f=q&hl=da&geoc...

Overboen er sjældent hjemme og de timer om ugen han er, hører man intet til ham. I gangen, der leder op til lejlighederne har en Kronen deres bagindgang, så der dufter altid himmelskønt af the og alskens andet sødt :) det skal ihvertfald opleves

Hvis der er spørgsmål om lejemålet er du velkommen til at sende mig en besked her på Newz.dk, jeg læser min indbakke alle hverdage og engang imellem også i weekenderne. Hvis du er interesseret i at kigge på lejligheden, kan vi sagtens aftale det og udveksle telefonnumre.
Gravatar #2 - vandfarve
3. mar. 2008 12:44
Og pris per måned samt inkluderede i prisen? Med eller uden elektricitet, vand, varme, kabel m.m...
Gravatar #3 - Norrah
3. mar. 2008 12:53
Kender en der måske er interesseret. Men er nød til at kende prisen.
Gravatar #4 - 3214N
3. mar. 2008 12:58
med eller uden fiber?!?
Gravatar #5 - karga
3. mar. 2008 13:12
Der er flere detaljer her:
http://www.lejebolig.dk/WebPages/BoligDetaljer.asp...

Prisen er 5500 inkl. forbrug. Jeg kan ikke huske hvad huslejen er alene - tror det er 4500.

Der er stofastik i soveværelset og så har jeg selv kablet et tdc-stik fra pulterkammeret til soveværelset også.
Gravatar #6 - karga
3. mar. 2008 13:45
#4 Slog mig lige du måske spurgte om noget andet end jeg svarede på i #5.. Med tdc kan man højest få 20mbit - jeg har ikke undersøgt andre muligheder da jeg har medarbejderbredbånd
Gravatar #7 - buch
4. mar. 2008 09:43
Nu er jeg jo fattig studerende, men skal vi sige 2k med forbrug ;)
Gravatar #8 - karga
4. mar. 2008 09:44
#7 skal vi sige om bag i køen? :P Det er ikke mig der bestemmer huslejen

Dont hate me, im just the messenger
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login