mboost-dp1

911 Hoax

Gå til bund
Gravatar #1451 - Fjolle
6. okt. 2009 21:42
Conar (1449) skrev:
tak, kunne ikke copy paste, men det er ikke løjn det jeg skrev

Det kunne jeg heller ikke :s

Men jo, det er forkert det du sagde. Godt nok står alle de ord du skrev i teksten, men der står noget imellen. Det de vil undersøge mere er selve fenomenet, ikke stålet.
Gravatar #1452 - Conar
6. okt. 2009 21:48
Fjolle (1451) skrev:
Men jo, det er forkert det du sagde
Du er godt klar over at den fulde tekst stiller stålet i et langt værre forfatning end det jeg skrev, ikke? :)
Gravatar #1453 - Fjolle
6. okt. 2009 21:52
Jeg mener at de fandt ud af at det var stål udsat for varme og svovl i længere tid der udløste det fænomen, så det er ikke noget man skal være bange for i hverdagen ;)
Gravatar #1454 - Conar
6. okt. 2009 21:54
Conar (1450) skrev:
En besked til all danskere fra... ..

Niels Harrit, lektor ved Københavns Universitet, sanger Ivan Petersen, skuespiller Flemming Jensen, Gasolin uitarist Franz Beckerlee, bassist Peter Ingemann, præst Flemming Pless, teolog Gitte Berg, skuespiller Jesper Klein, læge Inge Genefke, filminstruktør Lotte Svendsen !

http://video.google.com/videoplay?docid=2267471797...

fra http://www.i11time.dk/

De mennesker er kun ude på at ændre fokus fra muslimerne til Bush administrationen. Det er en farlig glidebane at ændre fokus, fordi vi ved jo alle hvor meget terrorisme der er i Danmark hvert år, for ikke at sige USA, der er jo terrorisme hver dag næsten.

Vi skal beholde tortur metoderne og vi skal bekæmpe muslimerne, ikke kun i Irak og Afghanistan, men også i Danmark. Vi skal afhøre deres telefoner osv, og mistænkeligggøre alle muslimer.

Det er den verden vi skal leve i.

Snart skal vi invadere Iran og sætter en stopper for deres masse ødelæggelses våben.

Israel har masser af a-våben...
http://en.wikipedia.org/wiki/Nuclear_weapons_and_I...
Men det gør jo ikke noget...
Gravatar #1455 - Fjolle
6. okt. 2009 21:59
Du skal tage og kigge lidt rundt på i11time. Der er nogle ret underholdende typer, fx:

Hvis man har fulgt med i, hvad der foregår på YouTube fra bl.a. Alex Jones, var man aldrig i tvivl om, at Obama blot er The New World Orders næste puppet. Hvis man går endnu længere ind i sagen, bliver det rigtigt spooky: The New World Order er "Illuminati" (og delvist Vatikanet), som igen er en organisation styret af - ja - dæmoner/rumvæsner/ånder! Det hele giver desværre mening. Vatikanet har tilbageholdt og omskrevet de sande Bibelskrifter, som tilsyneladende citerer Jesus for at skulle have sagt, at vi alle er guder - at gud er vores sjæl, som så igen er et rumvæsen (igen det som Scientology kalder "tetanere"), og at vi bare ikke selv er klar over det. (Og jeg er IKKE religiøs!) Det er også disse væsner, som nogen gange viser sig som UFO'er. Disse væsner har senest brugt medier, stoffer og alkohol til at hjernevaske os og alle amerikanske presidenter siden Kennedy (som de selvfølgelig sørgede for måtte dø gennem CIA - bare een af deres operationsposter) til at få os til at tro, vi er frie og har demokratier.
Gravatar #1456 - Conar
6. okt. 2009 22:01
Mon ikke det er en som har infiltreret i11time for at få dem alle i dårligt lys? :)

men et råden æble er der vel i alle kurve

come on, UFoer... det er åbenlyst en joke eller en der vil sætte 911 truth i dårligt lys
Gravatar #1457 - Conar
6. okt. 2009 22:28
Niels Harrit:
Hvis det er sådan at et højhus kan styrte sammen pga kontor brand (WTC 7) så skal der bygges helt anderledes fra nu af. Og jeg tør slet ikke nævne de stakkels forsikrings selskaber som nu må opdage at alle de højhuse som de troede at de fik forsikring for faktisk er underforsikrede og de kunne få en meget meget højere præmie fordi risikoen for at de skulle styrte sammen pga ildebrand nu er blevet meget forstørret.

Man skal hele tiden tænke på NIST er den højeste autoritet inden for det her område i verden. Så når de udtaler som om de her ting kan det ikke bare ignoreres af Danmarks tekniske universitet eller af statens byggeforsknings institut eller alle de andre steder hvor der bliver undervist i bærerende konstruktioner og brandsikring i Danmark.

De her institutioner har alle sammen været tavse.

Hvis vi ikke får en reaktion fra DTU, eller de andre myndigheder der er ansvarlige fra byggesikkerheden i Danmark og som underviser i bærende stålkonstruktioner, så ignorerer de NIST rapporten.

Så med deres tavshed siger de i virkeligheden at det er løgn.

Der er ikke kommet nogle reaktion fra DTU, Teknologisk institut, forsikrings selskaber, eller andre instanser.
Gravatar #1458 - Conar
6. okt. 2009 22:42
Niels Harrit:
Penthouse på toppen af WTC 7 synker ned et par sekunder før resten af bygningen, og den står over en søjle 79, så derfor foreslår NIST en mekanisme, som er en SERIE af begivenheder som HVER for sig er meget usandsynlige, dvs aldrig sket før. (som starter med en enkelt bærende søjle på 12 etage)

12. til 47. etage sker der en kædereaktion der får penthouse til at synke ned et par sekunder før resten.

far out.
Gravatar #1459 - themuss
7. okt. 2009 05:44
Jeg er 100% bag citatet i #1455
Gravatar #1460 - XorpiZ
7. okt. 2009 06:32
Haha, tak til vedkommende der linkede til www.i11time.dk - det ser ud til at kunne underholde mig et par timer :D
Gravatar #1461 - Slettet Bruger [1583340560]
7. okt. 2009 07:07
LinguaIgnota (1442) skrev:
Er du for dum til at google? Seriøst? Du stiller hjernedøde spørgsmål, som du kan få svar på med en simpel googlesøgning. Lav dine lektier selv, fucktard.

Og hvad med du googlede hvorvidt det hjælper at kalde folk grimme ting for at få dem til at lytte.

Fucktard....?

jeez
Gravatar #1462 - Robotusch
7. okt. 2009 08:36
Niels Harrit bør sgu bare holde sin kæft og prise sig lykkelig for, at ham og hans venners lille rapport ikke er mere udbredt.

For hvis Bjørn Lomborg kunne erklæres videnskabelig uredelig, så er Niels Harrit & Friends sgu ikke meget langt bagefter.
Gravatar #1463 - LinguaIgnota
7. okt. 2009 09:09
SlettetBruger (1461) skrev:
Og hvad med du googlede hvorvidt det hjælper at kalde folk grimme ting for at få dem til at lytte.

Du tror, at Fuckface er interesseret i at lytte? Hvad i alverden bygger du dét på?
Gravatar #1464 - Slettet Bruger [1583340560]
7. okt. 2009 09:41
Det er da irellevant om CONAR vil lytte eller, når du tiltaler ham sådan; vifter du med flaget og hopper ned på det niveau som du nu mener han er på.

Negativ snak giver negativt humør...

^^
Er han træls og høre på/vil ikke lytte. Så sætter du ham på ignore list og lader være med at "feed the troll"

LinguaIgnota (1463) skrev:
Du tror, at Fuckface er interesseret i at lytte

Hvis du i forvejen ikke tror han vil lytte... Hvorfor så skrive til ham?

Det er jo tydeligt at han har fundet en hjemmeside med nogen velformulerede "facts" som han sidder og ukritisk kopiere ind fordi de lyder overbevise os. Hvis man ikke har mod på st sætte sig ind i det og finde modbeviser på de påstande han kopiere ( for det er pænt hårdt arbejde med alt det bais'd pis der er på nettet ) så må man enten tie stille, kritisere ham konstruktivt..
Gravatar #1465 - LinguaIgnota
7. okt. 2009 10:04
Jeg skriver ikke for Fuckfaces skyld, jeg skriver for min egen. Om folk værdsætter mine inputs eller ej, er for mig ret ligegyldigt.

Desuden er der grænser for, hvor meget man kan gøre for at uddanne den lokale landsbytosse. Man når et punkt, hvor man erkender, at det er mere udbytterigt at pege og grine.
Men du kan jo prøve at læse tråden fra side 1 - og hvis du på intet tidspunkt fniser over, hvor ubegavet Fuckface fremstår, så er du helt sikkert egnet til at arbejde på en institution for retarderede.
Gravatar #1466 - Conar
7. okt. 2009 10:33
XorpiZ (1460) skrev:
Haha, tak til vedkommende der linkede til www.i11time.dk - det ser ud til at kunne underholde mig et par timer :D

her er lidt mere underholdning

On Friday, October 9, 2009, NASA is bombing the Moon on 'the false pretense' of searching for water. They have known about traces of water on the Moon since 1971.

India beat NASA to the punch, by being 'first' in disclosing the discovery of water on the Moon!

NASA has egg on their face 'again by lying to the public of what they've known all along.'

There is no reason to detonate the 'alleged kinetic bomb' on the surface of the moon seeking traces of water anymore!

INDIA discovered this already.

Mr. President. You need to stop NASA from damaging the Moon under false pretenses.

It is the obligation of the White House to stop this reckless violation of The International Space Treaties. We are asking you to do this for planet Earth and The Moon.

It is known the United States does NOT adhere to The International Space Treaties, but this is no excuse for the flagrant bombing of anything in space and especially the Moon.

We don't care if NASA says it's for the sake of science. We feel they have lied to us enough. STOP the Bombing of the Moon - Mr. President!

missionen
http://www.nasa.gov/mission_pages/LCROSS/main/inde...
Gravatar #1467 - Robotusch
7. okt. 2009 10:44
Denne tråd handler nu om at USA ikke må udforske månen :rolleyes:
Gravatar #1468 - Slettet Bruger [1583340560]
7. okt. 2009 10:49
LinguaIgnota (1465) skrev:
Man når et punkt, hvor man erkender, at det er mere udbytterigt at pege og grine.

Siger da mere om dig end om ham :P Hvad med bare at ignorere ham ? så lærer han da også noget der ^^

LinguaIgnota (1465) skrev:
så er du helt sikkert egnet til at arbejde på en institution for retarderede.

Er sikker på der er gemt et kompliment derinde et sted ^^
Gravatar #1469 - Conar
7. okt. 2009 10:51
hvorfor clicker de på tråden i det hele taget, når de åbenlyst kender hver enkelt lille detalje om 911 i forvejen, og kun kommer for at sige "du er dum, jeg siger det til mor!" som en anden 5 årig der har fået stjålet sin slikkepind?
Gravatar #1470 - Robotusch
7. okt. 2009 10:56
Conar (1469) skrev:
hvorfor clicker de på tråden i det hele taget, når de åbenlyst kender hver enkelt lille detalje om 911 i forvejen, og kun kommer for at sige "du er dum, jeg siger det til mor!" som en anden 5 årig der har fået stjålet sin slikkepind?

Personligt er det fordi at jeg keder mig, og fordi at truthers er en evig ufrivillig kilde til morskab.
Gravatar #1471 - Slettet Bruger [1583340560]
7. okt. 2009 10:59
Fordi det er sjovt at drille en der ikke tør stå ved det han siger.. ?

aka opdater din profil med korrekte oplysninger. tvivler på du hedder hest
Gravatar #1472 - Conar
7. okt. 2009 11:04
Robotusch (1470) skrev:
Personligt er det fordi at jeg keder mig, og at truthers er en evig ufrivillig kilde til morskab.

synes nu også "debunkers" er sjove, de skriver bare i mange tilfælde "han lyver", eller "det løjn" også er den ikke længere. Også er den sag debunket, selvom de ikke har kommet med beviser for det de siger.

Samtligte 41 U.S. Counter-Terrorism og Intelligence Agency Veterans som ikke køber den officielle historie på http://patriotsquestion911.com lyver åbenbart.

og ikke mindst 9/11 kommisionsmedlemmerne...
http://911summary.com/
Gravatar #1473 - Robotusch
7. okt. 2009 11:15
Conar (1472) skrev:
Samtligte 41 U.S. Counter-Terrorism og Intelligence Agency Veterans som ikke køber den officielle historie på http://patriotsquestion911.com lyver åbenbart.

Utroligt, du kan læse mine tanker! Du burde ansøge om Million Dollar Challenge, for efter at have læst de første par sider af den PDF fil der linkes til, kan jeg konstatere at i hvert fald et par af dem er en smule distanceret fra virkelighedens verden.

De første 4 argumenter der præsenteres I rækkefølger
"Bygningerne burde ikke været styrtet sammen!" Men det gjorde de, sugarpuff. Desuden vidste jeg ikke at medarbejdere i Udenrigsministeriet pr automatik blev eksperter i nedrivning vha sprængstoffer.

"Osama bin Laden er død!" No shit, sherlock.

"5 argumenter der har været debunket siden Ruder Konge var Knægt" Suk... Har iøvrigt stadigvæk ikke fået en forklaring på, hvordan det er lykkedes flere tusinde passagerfly at undgå det påståede missil-system ved Pentagon.

"Der var ingen fly-dele ved Pentagon!!!!!!!!11" Jo der var og det ændrer sig ikke af at blive gentaget 720 gange.
Gravatar #1474 - XorpiZ
7. okt. 2009 11:17
Conar (1466) skrev:
her er lidt mere underholdning

On Friday, October 9, 2009, NASA is bombing the Moon on 'the false pretense' of searching for water. They have known about traces of water on the Moon since 1971.

....

There is no reason to detonate the 'alleged kinetic bomb' on the surface of the moon seeking traces of water anymore!

.....

It is known the United States does NOT adhere to The International Space Treaties, but this is no excuse for the flagrant bombing of anything in space and especially the Moon.

We don't care if NASA says it's for the sake of science. We feel they have lied to us enough. STOP the Bombing of the Moon - Mr. President!

missionen
http://www.nasa.gov/mission_pages/LCROSS/main/inde...

Haha.. tak for underholdningen.

Jeg ved ikke, om du selv har læst op på det her, men der er ikke tale om, at der skal bombes noget som helst. Der er tale om at en satellit skal styrtes ned på Månen med det formål at undersøge undergrunden på Månen.

Men det lyder selvfølgelig bedre, når man himler op om, at NASA detonerer bomber på Månens overflade..
Gravatar #1475 - Jakob Jakobsen
7. okt. 2009 11:18

Vi har jo netop utallige gange bevist at du lyver og konstant pynter på tal til din fordel.

Desuden har du tydeligt påvist at du ingen erfaring har inden for fysik/kemi samt almindelig sund fornuft.

Desuden ved du ikke engang selv hvad du mener, du har jo dækket alt fra atombomber til UFOer. Det er der altså ingen der kan tage seriøst.
Gravatar #1476 - Conar
7. okt. 2009 11:24
Robotusch (1473) skrev:
i hvert fald et par af dem er en smule distanceret fra virkelighedens verden.

de ved ikke hvad de snakker om?

Robotusch (1473) skrev:
"Osama bin Laden er død!" No shit, sherlock.

jamen har du allerede glemt han har lige været i medierne med flere beskeder, den årlige september 11th besked, samt en besked til det tyske folk?

Robotusch (1473) skrev:
"Der var ingen fly-dele ved Pentagon!!!!!!!!11" Jo der var og det ændrer sig ikke af at blive gentaget 720 gange.

Men hvorfor kunne de ikke indentificere et eneste af de 4 fly?
Gravatar #1477 - Robotusch
7. okt. 2009 11:30
Conar (1476) skrev:
jamen har du allerede glemt han har lige været i medierne med flere beskeder, den årlige september 11th besked, samt en besked til det tyske folk?

Hvad har det med 11. September at gøre? For all I care, så kunne det være Al Qaeda selv der prøver at dække over deres de facto leders død i sygesengen frem for i hellig krig.

Conar (1476) skrev:
Men hvorfor kunne de ikke indentificere et eneste af de 4 fly?

Identificere dem hvordan?
Gravatar #1478 - Conar
7. okt. 2009 11:31
og hvorfor var de så uvillige til at lave en undersøgelse..?

Throughout the course of its investigation, the federal 9/11 Commission encountered resistance from the White House on several fronts:

On January 25, 2002, Vice President Dick Cheney asked Senate majority leader Tom Daschle to limit an upcoming congressional inquiry into intelligence failures. President Bush repeated the request to Daschle in a private meeting with congressional leaders on January 29, 2002.
http://archives.cnn.com/2002/ALLPOLITICS/01/29/inv...

• President Bush and Vice President Cheney refused to testify publicly under oath.
They finally made a deal with the Commission to testify on April 29, 2004, with specific conditions:
o They would testify together,
o They would testify behind closed doors,
o They would not be under oath, and
o Their testimony would not be recorded electronically or transcribed
http://www.nytimes.com/2004/02/26/us/bush-to-limit...
Gravatar #1479 - Conar
7. okt. 2009 11:33
Robotusch (1477) skrev:
Hvad har det med 11. September at gøre? For all I care, så kunne det være Al Qaeda selv der prøver at dække over deres de facto leders død i sygesengen frem for i hellig krig.

du er godt klar over at Bin Laden's årlige beskeder kun giver mere krig i mellemøsten...?

September 11th har det hele taget ikke været en gevinst for Bin Laden og resten af mellemøsten.
Gravatar #1480 - Conar
7. okt. 2009 11:34
Robotusch (1477) skrev:
Identificere dem hvordan?

har du ikke google?

normalt rekonstrueres flyene, og de kan identificeres, dvs fly nr, mærke osv..

det er ikke sket
Gravatar #1481 - Conar
7. okt. 2009 11:37
reportedly acting on directions from the White House, the Environmental Protect Agency (EPA) falsely announced that the air at “Ground Zero” was safe to breathe.
http://www.nyenvirolaw.org/PDF/Newsday-8-28-03-Dan...

Relying on the EPA assurances which they trusted to be true, New York City residents and workers returned to their homes and jobs in the World Trade Center area. Health officials say they are not yet able to pinpoint the number of casualties directly linked to Ground Zero exposure. Advocacy groups claim the death toll has already topped 800.
http://www.cbsnews.com/stories/2009/09/10/national...

de kunne aldrig finde på at lade folk dø?
Gravatar #1482 - Fjolle
7. okt. 2009 11:46
Conar (1480) skrev:
har du ikke google?

normalt rekonstrueres flyene, og de kan identificeres, dvs fly nr, mærke osv..

det er ikke sket

Hvad snakker du om. Der blev i fundet dele ved pentagon som AA har identificeret som værende fra flight 77. Det samme er vist sket i new york og pennsylvania.
Gravatar #1483 - Conar
7. okt. 2009 11:52
kilde?
Gravatar #1485 - Robotusch
7. okt. 2009 12:01
Conar (1479) skrev:
du er godt klar over at Bin Laden's årlige beskeder kun giver mere krig i mellemøsten...?

September 11th har det hele taget ikke været en gevinst for Bin Laden og resten af mellemøsten.

Næh? Feel free til at forklare hvordan krigen i Irak og Afghanistan er blevet udvidet pga Bin Laden og hand udtalelser.

Og 11. September har ikke været en gevinst for Bin Laden? Det er endt præcis som han ville ønske det, med USA og de NATO-allierede tropper "fanget" på 8. år i Afghanistan. Det blev endda kun bedre af at USA invaderede Irak, for det var med til at dele USAs styrker op og samtidig give en noget vag undskyldning for Bin Laden og hans Hellig Krig-ideer (At USA har styrker på Muslimsk hellig jord var jo grunden til at Bin Laden blev så oprigtigt pissed på USA i det hele taget).

Conar (1481) skrev:
reportedly acting on directions from the White House, the Environmental Protect Agency (EPA) falsely announced that the air at “Ground Zero” was safe to breathe.
http://www.nyenvirolaw.org/PDF/Newsday-8-28-03-Dan...

Relying on the EPA assurances which they trusted to be true, New York City residents and workers returned to their homes and jobs in the World Trade Center area. Health officials say they are not yet able to pinpoint the number of casualties directly linked to Ground Zero exposure. Advocacy groups claim the death toll has already topped 800.
http://www.cbsnews.com/stories/2009/09/10/national...

de kunne aldrig finde på at lade folk dø?

Den første artikel handler om New York generelt og det sydlige Manhattan, hvor jeg dog er enig i at det var en grotesk beslutning man tog.

Den anden handler om Ground Zero, hvor arbejderne specifikt var blevet påbudt at bruge masker og andet beskyttelsesudstyr, men hvor mange valgte at ignorere det da det var besværligt at arbejde med.

Hvorfor de tog ting skal blandes sammen, vil jeg lade stå i det uvisse.
Gravatar #1486 - themuss
7. okt. 2009 12:08
Fjolle (1482) skrev:
Hvad snakker du om. Der blev i fundet dele ved pentagon som AA har identificeret som værende fra flight 77. Det samme er vist sket i new york og pennsylvania.
AHA!!!!

Hvordan kunne der være dele fra samme fly på alle tre lokationer?!!!!

/me har fat i den lange ende
Gravatar #1487 - Fjolle
9. okt. 2009 17:44
Så vandt fornuften ;)

Upon review of the papers submitted, the court finds that the well researched and reasoned report of the Referee should be confirmed as it correctly shows the legal infirmities in the Petition. While petitioners’ counsel argues that the severability provision of paragraph 20 of the Petition allows the court to strike any provisions thereof that are unconstitutional or invalid, the extent of the impropriety of the proposal, as correctly set forth by the Referee, would result in a substantial evisceration of the Petition and, even if legally permissible, would be inappropriate as inconsistent with the law sought by the signatories to the Petition.
Accordingly, the motion of respondents to confirm the report of the Referee is
granted and this proceeding is dismissed.
Gravatar #1488 - Robotusch
10. okt. 2009 05:44
Dommeren er jo helt klart NWO, Bilderberger og Reptilicus!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login