mboost-dp1

911 i en nøddeskal

Gå til bund
Gravatar #1 - qed
28. feb. 2010 16:03
Gravatar #2 - Conar
28. feb. 2010 16:44
hvor er din tin-foil hat?

:)
Gravatar #4 - Norrah
28. feb. 2010 17:12
Jeg syntes porsch'er er kedelige.
Gravatar #5 - paradise_lost
28. feb. 2010 17:26
Jeg syntes denne tråd er kedelig! Men absolut ikke Porscher
Gravatar #7 - Systran
28. feb. 2010 23:12
Det er ikke en 911 :)

Og så synes jeg i øvrigt, at en Mercedes SLR er langt federe.

De gamle 911'ere derimod, Targa eller Turbo med anderøv og runde lygter - DE er til gengæld noget værd i mine øjne.
Gravatar #8 - gnаrfsan
28. feb. 2010 23:19
Nej, men det er en Porsche :D
Men jeg er også ret pjattet, med det gamle 911 design, selvom det måske er lidt kedeligt.

#3: Linket er dødt :(
Gravatar #9 - Systran
28. feb. 2010 23:21
gnarfsan (8) skrev:
Nej, men det er en Porsche :D
Men jeg er også ret pjattet, med det gamle 911 design, selvom det måske er lidt kedeligt.

Rigtigt, OP opfordrede til Porsche-snak. Point taken.

Kedelig? Tja... Klassisk? I den grad. Det er et stilikon!
Gravatar #10 - Magten
28. feb. 2010 23:31

En GT3 RS.. Absolut yndlings Porsche! :) Bryder mig meget lidt om de gamle 911'ere.. Kan slet ikke se det fede i dem.. Medmindre man kører Hank Moody stilen
Gravatar #11 - gnаrfsan
28. feb. 2010 23:34
Magten (10) skrev:
En GT3 RS.. Absolut yndlings Porsche! :)

Det er da også et nydeligt køretøj :)
Gravatar #12 - Norrah
1. mar. 2010 01:36
#3,10,11 Den har du/i helt for dig/jer selv.
Den er lidt grotesk efter min mening.

Dermed ikke sagt det ikke er en god bil, jeg kunne bare aldrig finde på at købe en porsche. Jeg er dog ikke bleg for at jeg med garanti kommer til at bruge en pæn slat penge engang i fremtiden på en bil. På bekostning af.. what ever!

Syntes bare ikke der er nogen personlighed i de nyere porsch'er.
Men hver mand sin smag, og så vil jeg lade dig havde din ret til at ønske dig en porsche.
Gravatar #13 - arne_v
1. mar. 2010 02:13

Modsat mange andre biler i den performance & pris klasse er Porsche beregnet til at blive brugt til daglig brug.
Gravatar #14 - Kris
1. mar. 2010 07:46
Hvis den alligevel bare er beregnet til at blive brugt til daglig brug, hvorfor så ikke spare et par klejner og købe denne i stedet?

Jeg beklager på forhånd da jeg udemærket godt ved jeg bare er en pige og jeg ikke har forstand på den slags, men derfor vil jeg alligevel tillade mig at råbe højt med min mening, så kan I jo bare lukke døren til køkkenet hvis det generer herskabet.

911'en serien, selv de gamle er efter min mening røvkedelige, de skifter få bitte ting på udseendet og retter en squis på teknikken for at den kan følge med de andre, men ellers sker der ikke det store. De burde hoppe ud af 911 forbandelsen og skabe noget helt nyt og fantastisk.

Og så er boblen bare meget pænere imho. :P
Gravatar #15 - Magten
1. mar. 2010 15:15
Kris (14) skrev:
Hvis den alligevel bare er beregnet til at blive brugt til daglig brug, hvorfor så ikke spare et par klejner og købe denne i stedet?
Fordi du får en langt federe oplevelse af at køre i en Porsche ;)

Hvis jeg havde pengene så ville jeg asbsolut ikke nøjes med boblen.. Så kan jeg sgu lige så godt gå ud og forkæle mig selv og købe en bil der kan bruges til andet end at transportere mig fra a til b.
Gravatar #16 - LinguaIgnota
1. mar. 2010 15:19
Jeg fatter ikke en meter, hvorfor køber I ikke bare en velocipeder?

:(
Gravatar #17 - gnаrfsan
1. mar. 2010 15:21
LinguaIgnota (16) skrev:
Jeg fatter ikke en meter, hvorfor køber I ikke bare en velocipeder?
:(

Fordi jeg har en top moderne Velo Solex motorcykel.
Min er dog helgalvaniseret.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login