mboost-dp1

A Clarification on the “Installing Apps” Point About Using MicroSD Cards with WP8

Gå til bund
Gravatar #1 - Magten
3. jul. 2012 18:59
http://pocketnow.com/2012/07/03/a-clarification-on...

Det vil der nok være nogen der bliver lidt skuffede over :)

Spørgsmålet er så om programmer kan gemme/bruge data på SD kortet? Fx kort til navigation.
Gravatar #2 - Hubert
3. jul. 2012 19:28
Magten (1) skrev:

Spørgsmålet er så om programmer kan gemme/bruge data på SD kortet? Fx kort til navigation.

Det ville da give fin mening at åbne for den slags.
Gravatar #3 - kblood
3. jul. 2012 19:59
Hubert (2) skrev:
Magten (1) skrev:

Eller det vil slet ikke give mening ikke at gøre det. Hvis der kommer SD kort i telefonen, hvilket ville være et krav for at jeg ville overveje en, så skal programmer da også kunne bruge den plads. At de så ikke kan installeres på SD kort og bruges sættes i en anden telefon og bruges fra SD kort virker da også lidt som en meget smart feature, men den burde ikke være nødvendig hvis de bare sørger for at man kan få sine telefoner med 8-32gb indbygget plads. Og hvis de virkeligt vil give udviklere frit spil, så der nok helst også være mulighed for 64gb telefoner, med mulighed for microSD kort som så vidst også kan presses op på 64gb hvis de understøtter de nyeste typer, men 32gb skulle være nok til langt det meste. Det burde 8gb også være, hvis man spare lidt, men et 720p kamera kan godt nok hurtigt forbruge alt plads. Og nu kommer der jo nok også mulighed for 1080p kamera.
Gravatar #4 - Hubert
4. jul. 2012 08:24

Det giver da fin mening at give brugeren valget. Det kommer næppe til at ske men sådan er det jo.
Gravatar #5 - kblood
4. jul. 2012 14:58
Hubert (4) skrev:

Det giver da fin mening at give brugeren valget. Det kommer næppe til at ske men sådan er det jo.

Ja, men lyder også lidt underligt at skulle have mulighed for at kunne køre en app direkte fra et SD kort, uden at den app rent faktisk er installeret på den WP phone man har sat SD kortet i. Og det var åbenbart en funktion tidligere, istedet for bare muligheden for at installere fra SD kort.

At kunne installere på SD kortet vil da være en god mulighed, og det kommer sikkert også inden WP9 kommer er jeg ret sikker på, men jeg ved ikke lige hvorfor man skulle kunne dele sine apps så nemt.
Gravatar #6 - Magten
4. jul. 2012 15:15
kblood (5) skrev:
Ja, men lyder også lidt underligt at skulle have mulighed for at kunne køre en app direkte fra et SD kort, uden at den app rent faktisk er installeret på den WP phone man har sat SD kortet i. Og det var åbenbart en funktion tidligere, istedet for bare muligheden for at installere fra SD kort.
SD kort understøttes først fra WP8 så det har aldrig været muligt.
Gravatar #7 - Magten
4. jul. 2012 15:16
Hubert (2) skrev:
Magten (1) skrev:

Bestemt. Men jeg kan godt frygte der går MS i den :/
Gravatar #8 - kblood
4. jul. 2012 15:23
Magten (6) skrev:
SD kort understøttes først fra WP8 så det har aldrig været muligt.

undskyld, mente Windows Mobile. Jeg er ikke vant til at adskille dem.

Some may have interpreted that as the ability to install apps to a MicroSD card and then transfer that card to a new phone in order to run those apps from a new phone. That’s sort of how it worked back in the old days of Windows Mobile.

Trist hvordan at Nokia engang havde de langt mest funktionelle smartphones der på mange områder kunne jorde iPhone i sin tid, og nu er de dem der går efter simpel touch skærm telefon mere end alle de andre. Men det ændre sig heldigvis i WP8 tror jeg. Så måske der også kommer ting som TV out og andet gejl.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login