mboost-dp1
ÅRFISJÆL ÅNSKYL
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Trylleklovn, du er rent faktisk disky, du er bare skizofren og har ikke fattet det endnu :P
Man det ville være noget af et plot twist :D
Trylleklovn, du er rent faktisk disky, du er bare skizofren og har ikke fattet det endnu :P
Man det ville være noget af et plot twist :D
#9 Fatter du ikke, at det er på din bekostning? Ingen er sjove. Mega ondskabsfulde. Hitler. Idi Amin. Supermand. Adam West. Brian Mørk aka. den eneste barberede abe, der nogensinde har haft sit eget tv show er enige.
fuck ja.
fuck ja.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fuck, Trylleklovn, det er fanneme en god griner, at følge dit signaur link. Hahah, jeg er ved at dø lidt. Det er genialt.
Fuck, Trylleklovn, det er fanneme en god griner, at følge dit signaur link. Hahah, jeg er ved at dø lidt. Det er genialt.
#29 Ja, det er fanneme for ringe... Jeg har set på det så mange gange og overvejet at trykke, men har ikke haft så meget idle tid som jeg har i disse dage, såååå. Der sker noget.
Det er ikke AnalGuso der er på spil her, fordi han ville straks have kaldt trylleklovn for tryllebøsse, og skrevet på gebrokkent dansk om at folk ikke skulle kontakte ham for at få udleveret våben!
Hvilket forresten minder mig på ærgelsen over ikke at have købt min (såkaldt) 'nye' mobiltelefon hos ham!
http://newz.dk/forum/tagwall/jeg-har-roevrendt-mig...
... meget kan man sige om Analen, men han havde trods alt Privat Garanti!
Hvilket forresten minder mig på ærgelsen over ikke at have købt min (såkaldt) 'nye' mobiltelefon hos ham!
http://newz.dk/forum/tagwall/jeg-har-roevrendt-mig...
... meget kan man sige om Analen, men han havde trods alt Privat Garanti!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.