mboost-dp1

Active desktop!

Gå til bund
Gravatar #1 - NioBe
5. mar. 2008 10:25
Jeg har en bruger hvis active desktop er crashed.
Er der en mulighed for at gendanne hendes active desktop, uden at skulle logge på som admin?!
Gravatar #2 - T-Hawk
5. mar. 2008 10:49
Active Desktop as in Win98?
Så mener jeg da der er en knap til det i vinduet, ellers ved jeg ikke hvad det er for noget Active Desktop du snakker om
Gravatar #3 - NioBe
5. mar. 2008 10:52
det er active desktop til xp
Gravatar #4 - T-Hawk
5. mar. 2008 11:26
Så har jeg ingen anelse... Har aldrig brugt XP
Gravatar #5 - milandt
5. mar. 2008 11:33
2 skrev:
Active Desktop as in Win98?
4 skrev:
Så har jeg ingen anelse... Har aldrig brugt XP

Måske på tide at opgradere snart.
Gravatar #6 - T-Hawk
5. mar. 2008 11:36
Ha ha ha...
Jeg klarer mig ganske glimrende tak med min Gentoo Linux tak ska' du ha...
I forhold til det så er både WinXp og Vista jo en nedgradering
Gravatar #7 - MiniatureZeus
5. mar. 2008 11:48
Vil nu ikke sige at XP er en nedgradering. Vista derimod... ja, ikke så meget at sige andet end: "Øv... endnu en nitte..."
Gravatar #8 - Magten
5. mar. 2008 12:07
Hvis ikke brugeren selv har rettigheder til at gendanne det (der plejer at være en knap på skrivebordet der hedder noget i stil med "Gendan active desktop") så er der nok ikke mange andre muligheder end at logge ind som admin :)
Gravatar #9 - myplacedk
5. mar. 2008 12:49
#6 #7:
The box said "Requires Windows 95 or better." So I installed LINUX

:-D
Gravatar #10 - vandfarve
5. mar. 2008 13:18
#9 Okay, jeg prøver forgæves at rate dig "Sjov", men min browser på arbejdet fucker op (EI6, host hos), så du skal blot se bort fra "Irrelevant"-ratingen.
Gravatar #11 - T-Hawk
5. mar. 2008 13:38
7 skrev:
Vil nu ikke sige at XP er en nedgradering. Vista derimod... ja, ikke så meget at sige andet end: "Øv... endnu en nitte..."

XP er en nedgradering i forhold til mit linux system jo. Jeg føler mig altid mega handicappet når jeg sidder på et windows system.
Gravatar #12 - myplacedk
5. mar. 2008 14:39
10 skrev:
#9 Okay, jeg prøver forgæves at rate dig "Sjov", men min browser på arbejdet fucker op (EI6, host hos), så du skal blot se bort fra "Irrelevant"-ratingen.

OK med mig. Jeg har nu 5 "Sjov"-votes for en gammel halv-sjov vittighed. ;-)
Gravatar #13 - myplacedk
5. mar. 2008 14:43
11 skrev:
XP er en nedgradering i forhold til mit linux system jo. Jeg føler mig altid mega handicappet når jeg sidder på et windows system.

Sådan har jeg det også. Jeg ved godt det i høj grad har noget med vaner at gøre, men der er altså mange små og store features jeg er vant til hjemmefra, som jeg bare må undvære på arbejde.

Anyway...

Windows XP er jo objektvit set hverken værre eller bedre end fx. Linux. Man kan vel ikke snakke om en op- eller nedgradering, når det ikke engang er på samme ... "stamtræ". Måske en "hengradering"?
"Jeg har hengraderet min PC til Windows XP." - Nah, det er der vel ingen der fatter uden forklaring. :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login