mboost-dp1
Æhh...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
#1 Du skal ikke tage #2, #3 eller #4 seriøs, de laver sjov med dig.
Newz.dk har siden det første virtuelle spadestik, for 10 år siden, været kodet i det hæderkronede Microsoft Frontpage 2000. Et program som også står bare andre store net-succeser såsom Google.com.
Blandt de fleste internet-guruer er Frontpage programmet når der skal laves hjemmesider. Der findes faktisk ikke noget program som når det til de virtuelle sokkeholdere, selvom mange har forsøgt, blandt andet notepad.
Newz.dk har siden det første virtuelle spadestik, for 10 år siden, været kodet i det hæderkronede Microsoft Frontpage 2000. Et program som også står bare andre store net-succeser såsom Google.com.
Blandt de fleste internet-guruer er Frontpage programmet når der skal laves hjemmesider. Der findes faktisk ikke noget program som når det til de virtuelle sokkeholdere, selvom mange har forsøgt, blandt andet notepad.
Og lad os nu komme med det rigtige svar...
newz.dk bygger på sit eget framework (altså egen kode) der også ligger til grund for filmz.dk og stargossip.dk (hvor sidstnævnte måske ikke er så aktiv)
newz.dk bygger på sit eget framework (altså egen kode) der også ligger til grund for filmz.dk og stargossip.dk (hvor sidstnævnte måske ikke er så aktiv)
#7: ROFL
Good one!
#4: En af de bedste tråde nogensinde på HOL, med hans ulovlige ip-adresser og jeg ved ikke hvad
Good one!
#4: En af de bedste tråde nogensinde på HOL, med hans ulovlige ip-adresser og jeg ved ikke hvad
pc_munken skrev:har hørt om nogle ulovlige ip´er men de er vis ikke for smarte og tror heller ikke du finder nogle på denne hjemme side da det jo er ulovligt ;) men det skulle være nogle der sætter dig uden for ip conceptet. det vil sige ingen kan spore jer over ip og der er flere end en der kan bruge dem ad gangen. Det kan sammen lignes med hackning og sådan men det skal i jo ikke bruge, så det er vel harmløst, men prøv da at spørge efter nogle, vis de findes ;)
Da jeg nåede til kvinderne der vrider sig i ophidselse over hans side, kunne jeg slet ikke holde masken mere.
Ak ja, jeg havde sgu helt glemt hans firma.
Da jeg nåede til kvinderne der vrider sig i ophidselse over hans side, kunne jeg slet ikke holde masken mere.
Ak ja, jeg havde sgu helt glemt hans firma.
"Jeg (Allan hvis du skulle ha' glemt det *S*) har startede mit eget firma som hedder Supertronic. Jeg arbejder sammen med en ven der hedder Erik som jeg mødte på et aktiveringstilbud i sommeren 98, han ved rigtig meget om internet. "
"Normalt er jeg en flink fyr men når folk går mig på nerverne kan jeg godt finde på at blive grov... og jeg ved nogen ting om internettet som gør at jeg kan være meget væmmelig over for folk som har været nogen svin over for mig! F.eks har jeg et program som kan bruges til at få adgang til folks harddiske, så man kan slette filer og den slags..."
"HVIS DU KENDER EN FED MÅDE AT GENERE ANDRE PÅ, SÅ SEND EN EMAIL PÅ [email protected] "
Goldkorn!
"Normalt er jeg en flink fyr men når folk går mig på nerverne kan jeg godt finde på at blive grov... og jeg ved nogen ting om internettet som gør at jeg kan være meget væmmelig over for folk som har været nogen svin over for mig! F.eks har jeg et program som kan bruges til at få adgang til folks harddiske, så man kan slette filer og den slags..."
"HVIS DU KENDER EN FED MÅDE AT GENERE ANDRE PÅ, SÅ SEND EN EMAIL PÅ [email protected] "
Goldkorn!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.