mboost-dp1
Alle de her computer-ord kan jeg ikke
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Dommer ved sagen om Tele2's spærring af TPB skrev:Alle de her computer-ord kan jeg ikke? Det tror jeg ikke, der er nogen, der kan heroppe.
http://epn.dk/teknologi/internet/article1506235.ec...
Var det måske ikke så en idé at finde nogle dommere der vidste hvad sagen handlede om, i stedet for at IFPI og Tele2 skal forklare sig over for nogen der udelukkende kan dømme på hvem der har det pæneste jakkesæt på netop den dag?
milandt (1) skrev:Var det måske ikke så en idé at finde nogle dommere der vidste hvad sagen handlede om, i stedet for at IFPI og Tele2 skal forklare sig over for nogen der udelukkende kan dømme på hvem der har det pæneste jakkesæt på netop den dag?
Jo, bestemt!
Desuden er sagen mod TPB jo uendelig.
Kunne man ikke i stedet, hvis man endelig skal gøre noget ved ulovlig dowload, slå ned på de clients (utorrent, FlashGet osv.) der henter Torrent-filerne ned, for uden dem er TPB vel nærmest ubrugelig?
#2: Problemet ved at gøre det er at du så er nødtil at slå ned på BitTorrent protokollen som helhed, ellers kommer der bare en ny - og hvis du tager protokollen, ja så tager du meget mere med end du kunne have drømt om. F.eks. er Blizzard's patch-downloader BT. Lige 12 millioner mennesker der skal til at anvende en ny måde at hente patches på? I think bad idea that is. :-)
#1: Han kunne også f.eks. henvende sig til eksperter som vidste noget om det. PROSA har faktisk mange af dem der gerne vil hjælpe med information, og bliver også ofte anvendt af politikere til at forklare udtryk og termer.
At han ikke har gjort det i forvejen er komplet uacceptabelt, IMHO.
Newz.dk analogi: Leonardo Di Caprio som dommer i den sag. Han har replikkerne, men rollen kan han ikke finde ud af.
At han ikke har gjort det i forvejen er komplet uacceptabelt, IMHO.
Newz.dk analogi: Leonardo Di Caprio som dommer i den sag. Han har replikkerne, men rollen kan han ikke finde ud af.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.