mboost-dp1

Alternative 3g abb til iPhone.

Gå til bund
Gravatar #1 - Trogdor
27. jun. 2008 12:20
Nu har jeg oprettet denne tråd for jeg tror at selve nyheden nok hurtigt bliver uoverskuelig. :)

Lad os sige at man køber en iPhone hos Telia og så smutter efter 6 måneder når man har betalt den.
Er der nogle ordenlige alternativer til 3g? Jeg mener når man kan få 3g internet til 300kr pr. md. med 10gb trafik, så må der jo være andre, men jeg kan ikke helt gennemskue det.

Jeg har kigget lidt på 3.dk, men jeg kan ikke lige gennemskue deres priser. bl.a. kan jeg ikke se noget sted hvor meget data der følger med de forskellige løsninger. Måske fordi der ikke er nogt. :D
Gravatar #2 - trebor
27. jun. 2008 12:24
så vidt jeg kan se så er der fri data http://privat.3.dk/Abonnementer/xseriesgold/
Gravatar #3 - Trogdor
27. jun. 2008 12:28
Hmm hvis det er sant så kunne jeg jo købe en iphone hos Telia og så smutte til 3, men mindre man kan få den uden abb. et sted.
Jeg er næsten ligeglad med hvad samtale minutter koster, for jeg skal stort set ikke bruge dem til andet end at modtage opkald på.
Gravatar #4 - fidomuh
27. jun. 2008 13:38

Du kan koebe den uden abbo. udenfor danmark, men i Danmark er de eneste retailers Telia.

Men du kan koebe den med abbo, og saa faa Telia til at laase den op.
Mener det er lovpligtigt at de skal laase den op, hvis du beder om det.. Det koster saa 500kr og du skal stadig betale abbonnement :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login