mboost-dp1

Amitech og newz

Gå til bund
Gravatar #1 - Ronson ⅍
27. feb. 2008 16:25
Jeg er lige (for 5 timer siden) kommet tilbage fra en Amitech produktfremvisning.

Amitech tilføjer et specielt punkt til hovedmenuen, der forbinder til deres egen server og giver et par muligheder - dette er dog ikke en nyhed, det har de altid gjort. Men en af nyhederne herunder var RSS feeds. Gæt hvilket feed de havde tilføjet først..
Gravatar #2 - Acro
27. feb. 2008 16:27
Jeg giver op. Jeg kan virkelig ikke gætte det!
Gravatar #3 - MiniatureZeus
27. feb. 2008 16:27
Det fra http://goatse.cz/ ? :P
Gravatar #4 - Ronson ⅍
27. feb. 2008 16:30
OMG SVARET ER NYVS!!!!!

Jeg tror personligt det er noget Freeway har betalt Amitech for, så de kan få nogle flere typiske arto Amitech-brugere herind!!
Gravatar #5 - reefermadness2
27. feb. 2008 17:13
#4 - Når du opretter en igoogle startside så ligger newz.dk rss feeden også på som standard... Tror mere det har noget at gøre med newz.dk's popularitet
Gravatar #6 - Ronson ⅍
27. feb. 2008 17:31
5 skrev:
#4 - Når du opretter en igoogle startside så ligger newz.dk rss feeden også på som standard... Tror mere det har noget at gøre med newz.dk's popularitet
tager du pis på mig?
Gravatar #7 - freesoft
27. feb. 2008 17:38
6 skrev:
tager du pis på mig?

Det med Google er nu rigtig nok :-) Kig selv...
Gravatar #8 - Ronson ⅍
27. feb. 2008 17:58
Ja, det var mere om han seriøst mente han troede på min freeway-rant
Gravatar #9 - Absinth
27. feb. 2008 19:27
5 skrev:
Når du opretter en igoogle startside så ligger newz.dk rss feeden også på som standard... Tror mere det har noget at gøre med newz.dk's popularitet

Til det ville det måske være relevant at vide om default lokaliseret indholde på igoogle er bestemt af pagerank/søgeresultater eller er indsat manuelt af google eller en frivillig bidragyder (eller er klient/bruger/IP-specifikt - hvis de da må det?).
Gravatar #10 - Ronson ⅍
27. feb. 2008 20:54
Det lykkedes mig egentlig at glemme at nævne det var mediacenter-produktfremvisning, altså Vistas Media Center-funktion på Amitechs nye HTPC'er.

Der er et "amitech online" punkt i mediecenter-hovedmenuen.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login