mboost-dp1

Anbefal en wireless router.

Gå til bund
Gravatar #1 - Drakhan
20. aug. 2008 18:26
Hejsa

Jeg er netop flyttet i nyt hus og har problemer med wifi signalet på 1. sal med min nuværende skod wifi router (WRT350N).
Signalet falder simpelthen ud konstant og den skal rebootes mindst hver anden dag.

Gad godt høre fra nogen, som har efaring med en enhed, som har kanon rækkevidde/signal.
Funktioner/sikkerhed er ligegyldige for mig. Den skal bare kunne performe. :)

På forhånd tak.
Gravatar #2 - PazO
20. aug. 2008 18:39
Samme spørgsmål blev spurgt for ikke så lang tid siden:
http://newz.dk/forum/hardware/en-stabil-router-hvi...

Har selv haft WRT350N, men returnerede den eftersom den havde samme problemer som du beskriver.
Gravatar #3 - Drakhan
20. aug. 2008 18:43
Takker....
Gravatar #4 - Plimmer
20. aug. 2008 20:18
Der blev ikke nævnt Draytek routere i den anden tråd. De er lidt pebrede, men virker ret godt.
Gravatar #5 - Emil
20. aug. 2008 20:30
Jeg kan varmt anbefale en Linksys WRT54GL

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID...

Smid DD-WRT-firmware på den i stedet for fabrikkens egen, og så har du et væld af muligheder, bl.a. QoS og forøgning af sendestyrke.

Fra fabrikken af sender den vist med ~70 mW, men hvis den ellers står et sted, hvor der ikke er varmt, så kan du med DD-WRT-firmware smide den op på det dobbelte, uden at den bliver for varm. Så har du lige pludselig en trådløs router, der siger spar to.
Gravatar #6 - conFen
21. aug. 2008 07:25
Cisco 871W.

'Nuff said.
Gravatar #7 - SmackedFly
21. aug. 2008 07:34

Problemet med routere er sjældent sendestyrken, selvom det absolut også er relevant. Problemet er ofte at de dør hvis de har for mange aktive forbindelser kørende, der er Linksys WRT dog somregel ret god, især med DD-WRT.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login