mboost-dp1
Animeret side 9 pige?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Link til side 9 pigen, vurder selv om det er SFW Oven over side 9 pigen står der
Se mere af dejlige Christel...Hende Christel, ser hun ikke ret så "computerlavet" ud, eller er det bare mig?
Efter at have gennemset alle billederne på siden flere gange, vil jeg godt have lov til at sige at nej, hun ser meget normal ud, og det gør resten også.
Og hvis i lige vil have mig undskyldt, så skal jeg på toilettet :P
Og hvis i lige vil have mig undskyldt, så skal jeg på toilettet :P
1 skrev:Hende Christel, ser hun ikke ret så "computerlavet" ud, eller er det bare mig?
Nej. Det er bare dig der ser "computerlavet" ud. :D
Jeg kan godt sende dig en udskrevet kopi, men jeg er bange for at der er nogle som har spildt trælim ud over det :P
Jeg kan godt sende dig en udskrevet kopi, men jeg er bange for at der er nogle som har spildt trælim ud over det :P
Det er umuligt at vurdere på så lille et billede. Jeg kan godt se den "effekt" der giver dig den tanke, det var også min første tanke.
Men jeg tror det er belysningen der giver effekten. Fx. den hårde skygge i den venstre "kant" af hende, det er ret typisk for CGI men knap så typisk på fotos.
Hendes hår og hud er unaturligt glat, men det er jo bare fordi billedet er så lille.
Men jeg tror det er belysningen der giver effekten. Fx. den hårde skygge i den venstre "kant" af hende, det er ret typisk for CGI men knap så typisk på fotos.
Hendes hår og hud er unaturligt glat, men det er jo bare fordi billedet er så lille.
I øvrigt: "Animeret" indebærer at billedet bevæger sig. Eksempel: http://www.gratisupload.dk/show.php?fileId=14841
13 skrev:I øvrigt: "Animeret" indebærer at billedet bevæger sig. Eksempel: http://www.gratisupload.dk/show.php?fileId=14841
Som studerende indefor det sundhedsvindeskabelige fag, må jeg sgu' sige, at hun har en god puls.
Er det ikke bare noget chroma key sjov? De har taget et billede af en fed bil de så nede i byen, og så har de bagefter taget et billede af tøsebarnet hjemme i studiet, i falsk belysning, og lagt det ind over billedet af bilen ... ?
Efter lige at have ladet hjernen kørt et par omdrejninger mere syntes det faktisk at give mere og mere mening: det er jo nok lidt svært at finde en pige der har lyst til at stille op på en halv-offentlig parkeringsplads i den mundering ... og hvis de endelig fandt sådan en pige ville det nok være ulovligt ... hvilket er en ret god grund til i stedet at tage nøgenbilledet i studie og klippe det sammen med baggrunden på computer.
Vi har en vinder?
Efter lige at have ladet hjernen kørt et par omdrejninger mere syntes det faktisk at give mere og mere mening: det er jo nok lidt svært at finde en pige der har lyst til at stille op på en halv-offentlig parkeringsplads i den mundering ... og hvis de endelig fandt sådan en pige ville det nok være ulovligt ... hvilket er en ret god grund til i stedet at tage nøgenbilledet i studie og klippe det sammen med baggrunden på computer.
Vi har en vinder?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.