mboost-dp1
Antijokes - Post din værste joke :(
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg håber med denne tråd at omvendte alt hvad der er sket med den anden joke-tråd.
Mit håb er at tråden til sidst vil skabe et vakuum der præcist modsvarer joke-tråden og derved trække det ind og destruere det, så ingen i fremtiden skal døjes med den og den sørgelige humor den unægteligt er forbundet med.
Så post jeres værste antijokes, jeg starter:
Hvorfor hoppede blondinen ud fra broen?
Fordi hun var klinisk depressiv og ville ende hendes liv.
Jo mere ligefremme og sørgelige, jo bedre. Punchlines er absolut ikke tilladte.
Jeg kan en mere:
Hvad kalder man en neger der flyver et fly?
En pilot.
Mit håb er at tråden til sidst vil skabe et vakuum der præcist modsvarer joke-tråden og derved trække det ind og destruere det, så ingen i fremtiden skal døjes med den og den sørgelige humor den unægteligt er forbundet med.
Så post jeres værste antijokes, jeg starter:
Hvorfor hoppede blondinen ud fra broen?
Fordi hun var klinisk depressiv og ville ende hendes liv.
Jo mere ligefremme og sørgelige, jo bedre. Punchlines er absolut ikke tilladte.
Jeg kan en mere:
Hvad kalder man en neger der flyver et fly?
En pilot.
Jeg undskylder min ulejlighed, hvis jeg har destrueret dit forsøg på at lave en mærkelig tråd. Det har været sådan en kedelig aften.
Hvad kalder man det i din næse?
Bussemænd.
Hvad kalder man også bussemænd?
Idioter.
Hvorfor siger børnene bussemænd når busser kører forbi dem?
Fordi folket er bussemænd.
Bah...
Hvad kalder man det i din næse?
Bussemænd.
Hvad kalder man også bussemænd?
Idioter.
Hvorfor siger børnene bussemænd når busser kører forbi dem?
Fordi folket er bussemænd.
Bah...
Det var med vilje for sjovs skyld.
Hvorfor laver hunden nogle mærkelige bevægelser på puden?
Fordi den leger.
Hvorfor laver hunden nogle mærkelige bevægelser på puden?
Fordi den leger.
Hvor er Flemhans når man har brug for ham? Han kunne passe rigtig godt ind i denne her tråd.
KC (10) skrev:jeg kan ikke tage dit billede seriøst...
Kæft, du er dårlig til det her. Du skal sige: "Who's there?"
KC (15) skrev:ah.
A baby seal walked into a club.
Og så siger du: "LinguaIgnota who?"
Christ almighty, jeg kan ikke holde dig i hånden hele vejen igennem.
Som sagt; min boss...
Vi har her at gøre med en mand, det har været direktør for et firma i ni måneder, og han ved stadig ikke hvad firmaet hedder! (På ni måneder kan et æg og en sædcelle blive til et menneske, et lille menneske, men dog et menneske).
Han har et lættere alternativt syn på hans hans egne kvalifikationer, og er psykisk ustabil.
Nogle kunder bander, når man nævner ham (oplevede jeg i fredags), og de mere høflige stiller sig tvivlende overfor om man kan beskrive det som normale tilstande, når han er på virksomheden (det skete for et par måneder siden).
Min boss er en joke, og en virkelig dårlig én :-(
Vi griner af ham - Ikke fordi han er sjov, men fordi han er latterlig.
Vi har her at gøre med en mand, det har været direktør for et firma i ni måneder, og han ved stadig ikke hvad firmaet hedder! (På ni måneder kan et æg og en sædcelle blive til et menneske, et lille menneske, men dog et menneske).
Han har et lættere alternativt syn på hans hans egne kvalifikationer, og er psykisk ustabil.
Nogle kunder bander, når man nævner ham (oplevede jeg i fredags), og de mere høflige stiller sig tvivlende overfor om man kan beskrive det som normale tilstande, når han er på virksomheden (det skete for et par måneder siden).
Min boss er en joke, og en virkelig dårlig én :-(
Vi griner af ham - Ikke fordi han er sjov, men fordi han er latterlig.
Fuck it, jeg tager den sgu selv:
Mig:
Knock knock.
Ikke mig:
Who's there?
Mig:
LinguaIgnota.
Ikke mig:
LinguaIgnota who?
Mig:
LinguaIgnota from Newz.dk.
Mig:
Knock knock.
Ikke mig:
Who's there?
Mig:
LinguaIgnota.
Ikke mig:
LinguaIgnota who?
Mig:
Imponerende at så godt som alle har misset pointen.. her kommer et lille hint til:
Get it? Omvendte punchlines med død og ødelæggelse og generel ligegyldigheder.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Anti-Joke skrev:A standard joke turned into Anti-Joke:
A man walks into a bar. His alcohol problem is destroying his family.
Riddle joke turned into Anti-Joke:
Q: How many blondes does it take to screw in a lightbulb?
A: It shouldn't take more than one person to do this task, regardless of hair color.
Knock Knock joke turned into Anti-Joke
"Knock knock"
"Who's there?"
"It's the police. There has been an accident. Your wife is in intensive care"
Get it? Omvendte punchlines med død og ødelæggelse og generel ligegyldigheder.
En hund går ind i en bar og bestiller en drink. Det går op for bartenderen hvor dumt det lyder og han vågner fra sin drøm. Han vender sig om og fortæller drømmen til sin kone, som ignorerer ham. Han begynder at græde indvendig, da det går op for ham at hans ægteskab er ved at gå i opløsning.
En advokat kontakter et forsikringsselvskab, for at forsikre hans dyrt indkøbte cigare mod brand.
Forsikringen acceptere, og han får forsikret hans ting.
Efterfølgende ryger advokaten cigarene, og anmelder til forsikringen at hans cigare er blevet brandt af flere små omgange.
Forsikringen nægter at udbetale så han sagsøger.
Han vinder sagen, og får udbetalt 200.000kr.
Efterfølgende bliver han anholdt for forsikringssvindel, fordi han bevidst at havde sat ild til sin egen egendom.. Han får en bøde på 400.000,- og dømt til 10 års fængsel, hvor han bliver voldtaget dagligt.
Forsikringen acceptere, og han får forsikret hans ting.
Efterfølgende ryger advokaten cigarene, og anmelder til forsikringen at hans cigare er blevet brandt af flere små omgange.
Forsikringen nægter at udbetale så han sagsøger.
Han vinder sagen, og får udbetalt 200.000kr.
Efterfølgende bliver han anholdt for forsikringssvindel, fordi han bevidst at havde sat ild til sin egen egendom.. Han får en bøde på 400.000,- og dømt til 10 års fængsel, hvor han bliver voldtaget dagligt.
LinguaIgnota (18) skrev:Fuck it, jeg tager den sgu selv:
Mig:
Knock knock.
Ikke mig:
Who's there?
Mig:
LinguaIgnota.
Ikke mig:
LinguaIgnota who?
Mig:
troede du var færdig før...
En sømand og en nonne står i kø ved en grænsekontrol i Rumænien. Nonnen bliver bedt om at smide klunset, da vagterne tror hun måske har et bombebælte på. Sømanden får en hånd op i røven, da han måske smugler narkotika. Ingen af dem er skyldige og de kommer begge igennem kontrollen, hvorefter de skriver et læserbrev om oplevelsen, som dog ikke bliver bragt i hverken Information eller Jyllandsposten.
LinguaIgnota (18) skrev:Fuck it, jeg tager den sgu selv:
Mig:
Knock knock.
Ikke mig:
Who's there?
Mig:
LinguaIgnota.
Ikke mig:
LinguaIgnota who?
Mig:
Super billede her er et af mig.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.