mboost-dp1

Apples næste dims

Gå til bund
Gravatar #1 - JensOle
30. jun. 2008 14:25
Jeg sidder og undre mig lidt.
IPod++, iPhone, har været rimeligt oplagt for Apple at lave.
Nu syntes jeg det er svært at gætte på hvad, den næste iDims bliver.
iPhonen kunne godt komme i en bedere udgave med et bedere kamera og gps,

Men hvad tror i ellers Apple har på programmet, ud over computere ?
Gravatar #2 - Niklas H
30. jun. 2008 14:35
[url= iRack[/url]
Gravatar #3 - JensOle
30. jun. 2008 14:51
Nu ser jeg lige at de har Apple TV :http://store.apple.com/dk/browse/home/shop_ipod/family/apple_tv?mco=MTE3MjA

Kan godt se ideen, man tror ikke rigtigt på det.
Gravatar #4 - rasmusv
30. jun. 2008 14:56
Jeg tror det bliver noget med trykfølsomme skærme. F.eks en tablet mac med en ordentligt skærm. De kan passende lancere den lige før eller efter windows 7 og gøre microsofts software til grin igen. Deruodver så tror jeg også en ordentligt e-book reader er en mulighed. Det kan vel ikke være så svært at gøre itunes til en bogforretning også.
Gravatar #5 - DanaKaZ
30. jun. 2008 16:37
#1 Der er GPS i den nye iPhone.

Jeg tror der kommer en UMPC eller en tablet før eller siden, men det er self også en computer. Så udover computerer har jeg faktisk ikke et godt bud.
Gravatar #6 - balthe
1. jul. 2008 19:09
IMHO, ville det være en idé for dem at producere design LCD/Plasma fjernsyn, som en viderebyggelse på deres Cinema Displays og en partner til deres Apple TV enhed. Det forudsætter jo, at de tør/vil/kan tage springet over mod et, for dem, helt nyt marked. De skal nok også passe på med ikke at ville have en fod i alle lejre. Det er jo netop dét, som Microsoft har forsøgt på med til tider svingende resultater.
Gravatar #7 - rasmusv
1. jul. 2008 20:02
#6 Lyder usandsynligt af to grunde. Apple tænker på samme måde som Microsoft. Der skal tjenes penge, og der skal helst oprettes defacto-monopol på områder hvor ingen har gjort det rigtigt godt før ved at perfektionere dem. Apple fremstiller bare dyrere produkter, og med fjernsyn vil de vælte lige ud i en realtime boksekamp med big brands og andet designerware. Det virker ikke som deres stil?
Gravatar #8 - DanaKaZ
1. jul. 2008 20:05
7 skrev:
Apple fremstiller bare dyrere produkter, og med fjernsyn vil de vælte lige ud i en realtime boksekamp med big brands og andet designerware. Det virker ikke som deres stil?

Er det ikke nogenlunde det samme de gjorde med telefon markedet? Derudover er jeg dog enig med dig, der er ikke så meget at arbejde med på tv-markedet, så skulle det være fordi de byggede Apple TV ind i et tv, men det ser jeg også som usandsynligt.
Gravatar #9 - rasmusv
1. jul. 2008 20:33
Nej, det mener jeg ikke. Softwaren på mobiltelefoner har altså ikke været i fokus på samme måde som den er kommet nu. Af det jeg har set fra Googles Android, og hvis det var lanceret til smartphones før iphonen udkom, så tror jeg ikke Apple havde væltet ind på markedet i samme stil.
Gravatar #10 - DanaKaZ
1. jul. 2008 20:41
#9 Well, der er nu ikke særlig stor fokus på brugerfladen på tv markedet lige pt. Det er vel ikke så meget at der ikke var fokus på software delen før iPhone, men mere at Apple valgte at fokuserer på noget andet end de andre, hvilket er Apples indgangsvinkel til de fleste ting, forsøge at gøre tingene på en anden måde, for at skabe sit eget marked i markedet.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login