mboost-dp1
Aprilsnar
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hvilke interessante aprilsnarer har newz brugere fundet rundt omkring på nettet?
Til nu har jeg kun fundet en ting, da jeg har haft travlt hele dagen. Da jeg tog ind på nfohump* var det første man så en side hvor der stod at RIAA havde overtaget siden
Da jeg tog ind på siden et par min senere var den dog tilbage til normal
* NFOhump er en side, hvor man kan se hvad der er blevet "released" på nettet af film/spil/whatever, dvs læse NFO'en til de ting. Der er dog ikke muligt at finde noget som helst derinde. I forumet er der ikke tilladt at linke til andre steder hvor man kan hente noget ned, så vidt jeg ved
Til nu har jeg kun fundet en ting, da jeg har haft travlt hele dagen. Da jeg tog ind på nfohump* var det første man så en side hvor der stod at RIAA havde overtaget siden
Da jeg tog ind på siden et par min senere var den dog tilbage til normal
* NFOhump er en side, hvor man kan se hvad der er blevet "released" på nettet af film/spil/whatever, dvs læse NFO'en til de ting. Der er dog ikke muligt at finde noget som helst derinde. I forumet er der ikke tilladt at linke til andre steder hvor man kan hente noget ned, så vidt jeg ved
2 nye spil fra blizzard: http://us.blizzard.com/en-us/games/mobile/
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.