mboost-dp1

Arbejd Hjemmefra!

Gå til bund
Gravatar #1 - mfreeman
3. okt. 2012 09:17
Hej Allesammen!
Jeg er lige startet med et nyt forretnings koncept.
Det er en internet baseret forretning, som er i en eksplosiv vækst i hele verden lige
nu, og den kan ikke sammenlignes med andre ting vi kender idag, og vi skal ikke sælge produkter.
Kunne du tænke dig at få en times -
uforpligtende - præsentation af konceptet og muligheden for dig?

Kontakt mig "[email protected]" på hvis du er intresseret.

Mvh. Mikkel
Gravatar #2 - Ronson ⅍
3. okt. 2012 09:29
Fuck dig.
Gravatar #3 - Magten
3. okt. 2012 09:29
Medmindre det involverer din søster Maria og et kamera tror jeg ikke du skal regne med at finde mange interesserede herinde.
Gravatar #4 - mfreeman
3. okt. 2012 09:47
Haha ;-)
Mine ambitioner siger noget andet, det med maria må du tage med hende :b
Gravatar #5 - engfeh
3. okt. 2012 10:07
1.
Du annoncerer efter medarbejdere / samarbejdspartnere på internetfora som almindelig bruger. Det giver ikke et supergodt indtryk, specielt ikke når:

2.
Du bruger Hotmail til officiel kontakt. Seriøst?

3.
Du formulerer dig som om du llge er begyndt i 7. klasse. Du kan ikke finde ud af sammensatte ord, og du gider ikke få nogen til at tjekke det igennem først. Det giver et uprofessionelt og upålideligt indtryk.

4.
Der er stavefejl, i en tekst på omkring 10 linjer. Se foregående: FÅ LÆST KORREKTUR!

5.
Smilies. Uprofessionelt. Stop!

6.
Du skriver helt og aldeles intet om hvad dit projekt går ud på. Hvordan skal man vide om man er interesseret? Hvem fanden gider gå til et møde med så diffust et udganspunkt?

Alt dette (og sikkert mere til) får det til at se ud som om du er en 12-årig der sidder i din mors kælder og prøver på at lokke penge ud af godtroende idioter. Derfor tror jeg at du er en 12-årig der sidder i din mors kælder og prøver på at lokke penge ud af godtroende idioter.
Den bedste løsning jeg kan tænke på er at du straks går op fra kælderen, finder den nærmeste jernbane (TRAINS!!!) og smider dig ud foran et tog.
Du vil på den måde gøre menneskeheden den største tjeneste du nogensinde får mulighed for. Desværre tror jeg ikke du er tilstrækkeligt intelligent og uegennyttig til at indse det, så det kommer nok ikke til at ske.

Som et alternativ (og et plaster på såret for den svie og smerte dit indlæg har forvoldt) kan jeg acceptere din søster. Hun er godt nok ikke alt for køn, men med en pose over hovedet - mit eller hendes, jeg er ligeglad - kan det vel gå an.

Jeg tror uheldigvis heller ikke at du vil gå ind på det forslag. Så som den tredjebedste løsning foreslår jeg at du forsvinder fra newz.dk og finder andre mennesker at irritere.
Gravatar #6 - Magten
3. okt. 2012 10:26
mfreeman (4) skrev:
Haha ;-)
Mine ambitioner siger noget andet, det med maria må du tage med hende :b
Jeg tænker at du lige tager den indledende samtale med hende. Det er jo dit forretningskoncept trods alt.

http://konkurrence-portalen.dk - du skal nok komme langt.
Gravatar #7 - Ronson ⅍
3. okt. 2012 10:39
Hold da op, den slags koncepter er aldrig set før!
Spørgeskemaer til videresalg af data og emailadresser til reklamerspam. Wow!

HVOR FÅR DE DET FRA?!?! De er jo geniale.
Gravatar #8 - fjols
3. okt. 2012 10:47
http://konkurrence-portalen.dk/index.php/job-hos-kkp skrev:
Et job hos KKP er ikke et helt almindeligt job, du kommer nemlig til at arbejde med et professionelt team.

http://konkurrence-portalen.dk/index.php/om-kkp skrev:
bemærk dog at alle i team'et arbejder ulønnet, men du opnår en masse erfaring med det du brænder for inde for vores fag. Det kan være f.eks. at lære cms systemet vi bruger der hedder "Joomla", bedre at kende.
Eller blive bedre til html eller css, det vælger du helt selv, hvad du ønsker at arbejde med.

wat
Gravatar #9 - Lusk
3. okt. 2012 11:11
Der er så meget der skriger "uprofessionelt" i mine øjne at det er helt vildt - jeg troede helt ærligt de dage var forbi, hvor små mennesker forsøgte at lokke andre til at arbejde gratis, på et koncept der er mildest talt uheldigt...

Men lad os nu antage du rent faktisk ikke har tænkt dig at røvrende dem der er dumme desperate nok til at tage et "job" med ulønnet praktik hvor man 100% selv kan vælge at arbejde med det man vil citat: "Eller blive bedre til html eller css, det vælger du helt selv, hvad du ønsker at arbejde med." Hvordan har I så tænkt jer at vurdere om man er god nok til at blive fastansat, for jeg kunne jo vælge at arbejde med at blive bedre til WOW og derved leve op til jeres krav - hvordan hænger det overhovedet sammen med "bemærk dog at alle i team'et arbejder ulønnet" - vil det sige man altid arbejder i en prøveperiode. Hvis det er tilfældet, hvordan hænger det så sammen med "Du bestemmer selv hvor meget du vil tjene" - i det hele taget er den formulering jo latterlig - jeg vælger jeg vil tjene kr. 100.000 i timen, så hvordan vil I sikre det sker - jeg er jo lovet jeg selv vælger hvor meget jeg vil tjene (og hvordan).

Noget helt andet er, hvis I gerne vil udstråle professionalisme og kvalitet, hvorfor vælger I så konsekvent andenrangsprodukter? (hosting af one.com, standardopsæt i Joomla osv)?
Gravatar #10 - mfreeman
3. okt. 2012 13:54
Lad os antage at det ikke er KKP, men et helt andet projekt.
At i så prøver på må og få at pejle mig ned fra min pind, er jeres valg.
Jeg står allerede med succes, og ville bare dele det med jer andre.
-
Istedet for at gå til stammen af hvad folk poster, så lyt til kilden.

Mvh. Mikkel
Gravatar #11 - fjols
3. okt. 2012 14:00
Hvis kilden ingenting siger, så må vi grave selv.
Gravatar #12 - Fjolle
3. okt. 2012 14:00
Det skulle vel ikke være ACN (eller lignende pyramidespil)?
Gravatar #13 - Magten
3. okt. 2012 15:05
mfreeman (10) skrev:
Lad os antage at det ikke er KKP, men et helt andet projekt.
At i så prøver på må og få at pejle mig ned fra min pind, er jeres valg.
-
Istedet for at gå til stammen af hvad folk poster, så lyt til kilden.

Mvh. Mikkel
Må man høre hvorfor du lyver så? Som #9 så fint henviser til er det et ulønnet job, men alligevel siger du at man selv kan bestemme hvor meget man vil tjene på det (provisionsløn går jeg ud fra du mener).

At du prøver at tage røven på folk er meget nemt at blive overbevist om. At du vil have dine "ansatte" til at spamme løs på fx Facebook (jvfr http://konkurrence-portalen.dk/index.php/job-hos-k... er der vist slet ikke tvivl om - slet ikke med den metode du selv bruger her (og fx guloggratis.dk).

Er du i det hele taget klar over hvad du selv har gang i? Det lyder som om du er faldet for en alt for nem chance for at tjene lette penge og nu er du kommet til punktet hvor du skal have andre til at gøre alt arbejdet for dig - ulønnet selvfølgelig.

Hvis vi bare har misforstået dig fuldstændigt så burde du måske lade din "Marketing Chef" klare de her opgaver for dig.
Gravatar #14 - XorpiZ
3. okt. 2012 15:09
Fjolle (12) skrev:
Det skulle vel ikke være ACN (eller lignende pyramidespil)?

Jeg har en bekendt, der hårdnakket påstår, at ACN ikke er pyramidespil, og at det selvfølgelig er for vores eget bedste, når han synes vi skal"tjene nogle nemme penge" :<
Gravatar #15 - XorpiZ
3. okt. 2012 15:10

Ser da ud til at være et fint job:

"kunne du tænke dig et flexibelt job hvor du selv bestemmer hvor meget du vil arbejde, og hvor meget du vil tjene".

Jeg vil gerne melde mig til Mikkel. 20 minutter om ugen, og så forventer jeg en månedsløn på 10.000 kr.
Gravatar #16 - Jakob Jakobsen
3. okt. 2012 17:59
mfreeman (10) skrev:

Ahh... det er derfor du bor i en silo på kollegie.
Du vil selvfølgelig dele din store succes med alle andre, så du bruger intet af den på dig selv.

[edit]
Det ser endda ud som om han har opfundet noget der hedder Lanparty, gad vide om det bliver sejt en gang.

[edit 2]

Om Mikkel: Tidligere Gamer.
Universitet: Slagteriskolen i Roskilde

Kan godt se du har gode forudsætninger.
Gravatar #17 - Rainmeter
3. okt. 2012 18:03
Hov hov! Man kan godt ha succes og bo på kollegium, med så lav en hus leje, så ændres faktoren også for succes.
Gravatar #18 - kinaholm
3. okt. 2012 18:30
Gravatar #19 - Jakob Jakobsen
3. okt. 2012 18:34
"I denne fart"!?!

Ja, det er svært at arrangere et Lanparty på 8 måneder.
Gravatar #20 - XorpiZ
3. okt. 2012 18:42
kinaholm (18) skrev:
WTF!

Hahaha. Det er fandme guldkorn det der
Gravatar #21 - NightZtorm
3. okt. 2012 18:46
Gravatar #22 - Jakob Jakobsen
3. okt. 2012 18:50
....og så står profilen som slettet.
Gravatar #23 - Daniel-Dane
3. okt. 2012 18:53
That's so Raven!
Gravatar #24 - arne_v
3. okt. 2012 18:56

Måske har han ikke følt sig velkommen ....

:-)
Gravatar #25 - Rainmeter
3. okt. 2012 19:05
Umuligt, meget så meget personlig interesse, folk havde omkring hans person, kunne ha da kun føle sig velkommen.
Gravatar #26 - spand-online
3. okt. 2012 19:09
#18 og #21

Tak skal i have. Der er intet som et spontant raserianfald der kan få en omgang mandeinfluenza skræmt ud af kroppen! :)

Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login