mboost-dp1

Astronaut: Kontakt med rumvæsner

Gå til bund
Gravatar #1 - pixel
24. jul. 2008 19:10
Astronauten Edgar Mitchell, der var den 6. mand på månen med Apollo 14, siger i dette interview, at NASA har haft kontakt med rumvæsner.
Jeg ved ikke, hvad jeg skal tro, men det er jo ikke hvem som helst, der siger dette...

[url=
Gravatar #2 - BurningShadow
24. jul. 2008 20:16
Nu har jeg ikke set det hele endnu, men der er flere Apollo astronauter der har sagt at vi ikke er alene. Nogle af dem har også fortalt om hvordan de er blevet eskorteret tilbage til Jorden, af fartøjer der hverken var Amerikanske eller Sovjetiske.
En enkelt har hævdet at Måne missionerne stoppede pga. en aftale mellem ledende personer i måne programmet, og representaner for dem der har baser på månen.

Med de seneste års officielle udmeldinger fra Mexico er de historier ikke blevet mindre troværdige...
Gravatar #3 - gentox
24. jul. 2008 20:19
Nu eksisterer månen jo ikke.
Så da de har løjet om at have været deroppe, kan resten jo heller ikke være sandt ;)

Undskyld kunne ikke lade være :)
Gravatar #4 - BurningShadow
24. jul. 2008 20:29

God pointe. Det er naturligvis noget de har betalt astronauterne for at sige, med det ene formål at få folk til at tro at månen virkelig eksisterer.
Det er faktisk ret snedigt gjort...
Gravatar #5 - andes
24. jul. 2008 21:16
2 skrev:
... Måne missionerne stoppede pga. en aftale mellem ledende personer i måne programmet, og representaner for dem der har baser på månen.

Ja, for den officielle begrundelse med at befolkningen syntes at det var spild af penge at bruge milliarder på at sende et par fyre ud for at hente en bunke grus og nogle sten holder da ingen steder!

Jeg skyder på at manden er blevet senil på sine gamle dage eller tager gas på os.

Men ellers er det da et interessant emne - for det skulle da være pokkers hvis vi er helt alene, på en lille planet, i et perifært solsystem, af en lille galakse, i et så stort univers.
Gravatar #6 - noramskull
24. jul. 2008 22:27
Wauv, jeg ville gerne vide om det er sandt, det ville jo ligesom at vokse op på en øde ø og så finde ud af at der er en verden udenfor.

Og al den teknologi de må være i besiddelse af, tænk at få fingre i det?
Gravatar #7 - arne_v
24. jul. 2008 23:32

Så vidt jeg ved er videnskaben ret overbevist om at der er liv andre steder i universet. Men man tror bare ikke på at de render og besøger os hver anden dag. Små detaljer som afstande og lysets hastighed.
Gravatar #8 - Cyrack
25. jul. 2008 06:10
6 skrev:
Wauv, jeg ville gerne vide om det er sandt, det ville jo ligesom at vokse op på en øde ø og så finde ud af at der er en verden udenfor.

Teknisk set er den vel ikke øde hvis du er på den?
Gravatar #9 - 3214N
25. jul. 2008 07:09
#7 små detaljer som at vi stadig bruger forbrændings motorer...

Area 51
Som ikke findes officielt, men alligevel er den der ...

Roswell - New Mexico - 1947
Officiel udmelding: Ja det er rumvæsner, undskyld nej - det var bare en vejrballon... (WTF!!!)
...
Gravatar #10 - Wassini
25. jul. 2008 12:40
Jeg tror han har sniffet for meget månestøv...

Selvfølgelig er vi ikke alene men at vi skulle have et rend af aliens her - det tvivler jeg på...

Alene det faktum at USAs regering skulle være magtfulde nok til at kunne hemmeligholde det i 60 år - vel og mærke i samarbejde(!) med alle verdens skiftende regeringer... Nope!

I gamle dage troede de på en gud - nu hedder det "aliens". Åbenbart har svage folk og folk der nærmer sig ende på livet behov for at "tro" på noget.
Gravatar #11 - BurningShadow
25. jul. 2008 18:17

Nu kan det jo i høj grad diskuteres, om de har haft held med hemmeligholdelsen. Det eneste de har haft held med, er at få regeringstro medier til at latterliggøre hele ideen om at der kan eksistere liv andre steder.

Og med hensyn til andre regeringer... Russerne, Mexicanerne, og endda Canadierne har klart givet udtryk for at der er "besøgende". Jeg tror dog Canadierne er de eneste der har vedkendt sig at have haft kontakt til dem.
Gravatar #12 - andes
25. jul. 2008 18:48
11 skrev:
Jeg tror dog Canadierne er de eneste der har vedkendt sig at have haft kontakt til dem.

Hvor?
Gravatar #13 - BurningShadow
25. jul. 2008 19:00

Det er sgu ikke nemt at ryste en kilde ud af ærmet til noget man læste for 10-15 år siden :-(
Gravatar #14 - Azuria
25. jul. 2008 19:09
#13 Noget af det her du måske tænker på?
Gravatar #15 - BurningShadow
25. jul. 2008 19:13

Det ser ud til at være af langt nyere dato, men det kan da ikke udelukkes at de siger det samme der.

(jeg ser det senere i aften)
Gravatar #16 - andes
25. jul. 2008 19:33
14 skrev:
#13 Noget af det her du måske tænker på?

Det der er en pensioneret Canadisk politiker som også mener at George Bush er ved at planlægge en intergalaktisk krig... Det er ikke nogen officiel udtalelse.
Gravatar #17 - themuss
25. jul. 2008 19:49
Selvfølgelig er der rumsvæsner på Jorden, der er jo også væsner fra andre dimensioner her.
Gravatar #18 - themuss
25. jul. 2008 19:49
RUMSSSSSVÆSNER!!!!
Gravatar #19 - Trogdor
25. jul. 2008 22:44
Check The Battle of Los Angeles. http://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Los_Angeles

Lidt sjovt at de ikke kunne komme med bedre forklaring end vejr balloner og at deres artilleri ikke kunne få dem ned efter at have skudt på tingen i en time. :)
Gravatar #20 - Simm
25. jul. 2008 22:54
Jeg tror astronautgutten har sat det her i værk for at få lidt opmærksomhed igen. Han har da ret, der er liv andre steder i universet - det mener jeg da også. Men at de ligefrem skulle have mødt dem på Apollo-missionerne finder jeg lidt sært.

Man kan i hvertfald konkludere at hvis de har mødt noget så har det været venligsindet, ellers havde han ikke været i stand til at postulere dette ;)
Gravatar #21 - Simm
25. jul. 2008 23:08
Måske er der/har der været udenjordisk liv her på planeten. Men det er sjovt at man altid vender næsen mod USA, når man vil have den endegyldige sandhed at vide. Hvorfor ikke lige så godt Norge, England, Tyskland, Kina, Saudi Arabien eller Brasilien.

Desuden, hvis Castro påstod at have set en UFO, ville man så tro ham? Nej man ville tro han var skør
Hvis Bush sagde det samme? Den er svær, men han vil blive opfattet som mere troværdig, tror jeg.

Jeg tror det er i alles interesse at hvis vi har fået besøg udefra - at det så bliver hemmeligholdt. Intet statsoverhoved ønsker kaos i gaderne - for det vil i mine øjne være resultatet, hvis folk fik det at vide. Bare se hvordan folk teede sig under chaufførstrejken i .. jah.. for nogle år siden og der intet gær var.. uha! Det var ligefør den stod på massakre ved køledisken i Føtex
Gravatar #22 - Kan.Du.Huske.Hvem.Jeg.Var
26. jul. 2008 00:34
Det er nu ikke lang tid siden jeg diskuterede det sidst.
Den teori jeg mest tror på er at de faktisk har haft en hvis kontakt med rumvæsener de sidste 40 år (mindst), men at de ikke vil offentligøre det før der er en nogenlunde offentlig tro på dem, da de er bange for den globale panik dette faktum ellers vil skabe.

Det er jeg tror at regeringerne gør, er at lægge op til at gå ud i lyset med faktummet: "Ja de har været her."

Det er nu heller ikke ret lang tid siden at der slap en video at en rumfærge ud i medierne hvori man ser noget der flyver over rumfærgen, siger jeg hverken videoen var falsk eller troværdig, men den røg i hvert fald direkte i de respekterende medier verden over. Og nu går ham der filihutten ud og siger dette? Arrg, jeg ved det sku ikke, men et eller andet sted tror jeg at regeringer verden over er ved at lægge op til at offentliggøre noget stort disse dage, om det bliver om et, ti eller hundrede år ved jeg ikke, men det er helt sikkert at der kommer noget frem på et tidspunkt, i hvert fald som jeg ser på det.
Gravatar #23 - reefermadness  
26. jul. 2008 10:01
Alle ved jo at der ikke findes rumvæsner! Det er jo nazisterne der besøger os fra deres top hemmelige månebase!

(Søg selv på google! Det passer!!!1)
Gravatar #24 - noramskull
26. jul. 2008 17:55

Hvem har fortalt dig om den!? Den skulle jo være hemmelig!

Gott in himmel!
Gravatar #25 - ajust
26. jul. 2008 22:09
#23 Den er sgu god nok - jeg søgte lige selv. Hvis i ikke tror på mig, så kan i da tro på google! Google lyver i hvert fald aldrig, det kan vi vel blive enige om!

Bevis: http://www.google.com/search?q=secret+nazi+moon+ba...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login