mboost-dp1

Audiosurf, Frets On Fire eller Guitar hero :)?

Gå til bund
Gravatar #1 - doh09
13. okt. 2009 12:53
Hvilket spil er bedst?

Personligt synes jeg alle 3 er ret gode ;)... de har hver deres kvaliteter.
Gravatar #2 - Emil
13. okt. 2009 12:55
Audiosurf er nok mest mig, men det er fordi jeg er for meget af en motorikspasser til at kunne det andet.
Gravatar #3 - SnackAttack
13. okt. 2009 14:22
Klart Guitar Hero. Til Frets on Fire må man bare sige at det er langt sejere at stå og rocke med sin guitar end at sidde og trykke på sit tastatur.
Audiosurf er da hyggeligt nok, men det er måske lidt for casual og har ikke nok "rockstar-quality" :p
Gravatar #4 - Caek of Doom
13. okt. 2009 18:31
FoF FTW!!!!!!! :D
Gravatar #5 - Ronson ⅍
13. okt. 2009 18:41
Har frets on fire forbedret sig?

Der var én af de medfølgende melodier jeg brød mig om - og alle de downloads jeg prøvede var virkelig ringe lavet.
Gravatar #6 - Caek of Doom
13. okt. 2009 18:46
#5 Nu har selve "kvaliteten" af FoF jo ikke så meget at gøre med de sange som random folk har lavet til spillet... Du har nok været uheldig?
Gravatar #7 - XorpiZ
13. okt. 2009 20:41
Ronson (5) skrev:
Har frets on fire forbedret sig?

Der var én af de medfølgende melodier jeg brød mig om - og alle de downloads jeg prøvede var virkelig ringe lavet.

Hvis du har lyst til at leve livet på kanten, så kan du hente de tracks, der er importeret fra GH-spillene. De er magen til dem, der er i GH-spillene :)
Gravatar #8 - Ronson ⅍
13. okt. 2009 21:28
#6: Så var jeg bare uheldig med alle dem jeg hentede.. Men det er klart at spillet ikke skal vurderes på den slags - og dog, for det er jo dem der gør det muligt at spille.

Men jeg holder mig lidt til beatles rock band så, også mere min musiksmag end resten af GH/RB/FoF-serierne :)
Gravatar #9 - XorpiZ
13. okt. 2009 21:33

FoF er sjovt nok - men som du selv er inde på, så afhænger meget af sangenes kvalitet.. og den ER ret svingende.

Så hellere smide de 3-400 kr for et GH/RB spil og få 40-80 sange af høj kvalitet.

Selvom jeg dog ikke kan forestille mig, at Beatlesudgaven er specielt sjov.. er det ikke mest rytmeguitar? Der er vel ikke så mange riffs som i Metallicaudgaven :D
Gravatar #10 - Ronson ⅍
13. okt. 2009 21:41
Sikkert.. jeg gør mig mest på bas og trommer :)

Hvis du holder dig fra de tidlige 60'er sange så skulle det vist ikke være noget problem at finde en ordentlig udfordring
Gravatar #11 - XorpiZ
13. okt. 2009 21:43

Ok - jeg har nu ikke tænkt mig at investere i det. Jeg er mere til GH end RB, må jeg erkende.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login