mboost-dp1

/b/ hacked!

Gå til bund
Gravatar #2 - holmen
14. dec. 2007 22:01
Jeg gad ikke læse det hele, men nu er jeg bange...
Gravatar #3 - jeldtoft
15. dec. 2007 17:03
Du skal have en 4chan gold account!
Gravatar #4 - TullejR
15. dec. 2007 17:32
wtf. er 4chan.org ?
Gravatar #5 - zin
15. dec. 2007 21:48
#4:
Måske Internettets mest berømte og berygtede site.
De har endda været på TV, flere gange, under bl.a. titlen "Anonymous".
Grunden til dette er, at et af deres boards, /b/, tidligere tvang brugere til at være anonyme.
Meget temmelig underholdende stads er skrevet der, men også meget temmelig skræmmende shit.

De er bl.a. berømte for udtryk som "CopyPasta" (længere stykke ellers meningsfyldt indlæg, som er kopieret fra en tidligere poster), "NO U!" (udtryk en såkaldt "Newbie" ville bruge, for at afslå alle anklager på sin person), og diverse flashes.
Gravatar #6 - zin
15. dec. 2007 21:53
Bilag til #5:
Se f.eks. denne flash.
Den har startet et andet berømt udtryk fra 4chan, OH SHI-! som var udtryk for en hurtig ende på brugeren - eftersom /b/ er et "random" board er der ikke rigtigt noget topic, og postsene blev ofte, hvis ikke altid temmelig tåbelige - hvilket ofte forårsagede en såkaldt BAN-thread, hvilket var en thread, i hvilken, om man blot postede, ville man blive bannet - som ofte endte i en masse sjove kommentarer eftersom de fleste brugere derinde er temmelig tossede, og går igennem indtil flere proxyer for at komme til hjemmesiden - igen for at undgå bans.
Gravatar #7 - BluepaiN
16. dec. 2007 16:28
#4 Det mest berømte site? Jeg ved nu ikke. Havde hvertfald aldrig hørt om det, før jeg faldt over "rules of the internet", hvor der stod at man aldrig snakkede om /b/. Satte mig så til at udforske det og fandt ud af hvad det.
Udover det, så kender jeg heller ingen i min omgangskreds som er inde på det site, eller endvidere har hørt om det.

Men vil gerne give dig ret i, at det er et site, der imo er fyldt op med lort, hvor deres brugere har taget den forkerte slags medicin. Fy for fanden det er slemt derinde.
Gravatar #8 - zin
16. dec. 2007 23:30
#7:
Deraf analogien "Måske". :-)
Rules of the Internet er blot en af mange ting de har lavet. F.eks. er Tom Green dybt indvolveret med 4chan i det TV-show han havde (eller har?) - hvor han bl.a. var offer for "Barrel Roll"-gutten og "I sometimes wake up in the middle of the night and yell: '4CHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANN!'", m.fl.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login