mboost-dp1

Bærbar computer.

Gå til bund
Gravatar #1 - Abesovs
30. apr. 2008 15:56
Hej, jeg kunne godt tænke mig at vide hvad i newz-folk, foreslår af bærbare computer til en som mig.

Det skal ikke kunne noget specielt, det er bare til word, excel, msn og sådan nogle småting, aller højst flash spil når jeg keder mig :P

Computeren skal koste aller aller aller aller højst 3000 kroner. Meget gerne mindre :)
Gravatar #2 - kimx
30. apr. 2008 17:00
Hvis du ikke går efter noget brugt så er 3000 kr. måske at presse den lidt. Det er ikke det store udvalg.

http://www.edbpriser.dk/Products/Listproducts.asp?...

Der er ingen af disse jeg kender noget specielt til.
Gravatar #3 - Squarky
30. apr. 2008 17:52
1 skrev:
Det skal ikke kunne noget specielt, det er bare til word, excel, msn og sådan nogle småting, aller højst flash spil når jeg keder mig :P

Betyder det så at den skal køre Windows? Eller kan Openoffice gøre det?

Zepto har en bærbar til 2400,- uden OS. Brænd en skive med din favorit distro (fx Ubuntu ) og du er godt i gang.

Bemærk dog at du nok lige skal have et trådløst netkort med oven i hatten, da det ikke er indbygget.
Gravatar #4 - IT-ekspert Kejser
30. apr. 2008 19:53

I METRO har vi lige haft tilbud på en Toshiba Bærbar til 2799 + moms - med Vista, trådløs netkort og DVD-brænder i.
Gravatar #5 - Abesovs
30. apr. 2008 20:43
#3: Squarky

Okay nu spørger jeg med stor chance for at virke dum, men inde på den hjemmeside du linker til, så når man vælger den bærbare til 2400 (Titan A15) Så kan man vist betale ekstra, og få det trådløse netkort med sig? Det er ihvertfald sådan jeg har forstået det, men det er meget muligt at jeg tager fejl :P

Og det er fuldstændig ligemeget om det er det ene eller det andet styresystem, så længe det ikke er tekstbaseret!
Gravatar #6 - 3214N
30. apr. 2008 21:37
1#
Må det være en ældre brugt laptop? Hvis ja, så kan jeg godt lave en klar til dig der kan det du efterlyser. Prisen er 1200,- Kr.

/3214n.
Gravatar #7 - Jensen
3. maj 2008 09:16
#5 - Det er korrekt at du kan betale mere og få det trådløse netkort med. Kan i øvrigt klart anbefale dig at købe den bærbar. Har selv købt en for ikke så længe siden, og det virker bare ubeklageligt.
Gravatar #8 - Abesovs
3. maj 2008 10:27
#7: Jensen

Godt så, det har jeg også tænkt mig, nu mangler jeg bare lige at få mine forsikringspenge fra min stjålne cykel (øv bøv) og så køber jeg den :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login