mboost-dp1

Bastard dværgnisse -inter Menneskeelskov

Gå til bund
Gravatar #1 - Zombie Steve Jobs
9. dec. 2008 17:45
WHAT THE FUCK SKER DER FOR Tv2's FUCKED UP JULEKALENDER?!

AAAAARGGGGHHHH

EN psykotisk paprika steen vælter rundt og skriger (ok, det er ikke noget nyt) og der er en eller anden fucked up klam, småretarderet dværgnisse, der tilsyneladende har til hensigt at påtvinge sit lemge over familiens mindreårige datter og inseminere hende med ulækker nissesperm og gøre hende gravid med en eller anden bastardunge, der uden tvivl bliver både ganske lav og behåret. En Devitio-baby til skræk og advarsel for krydsparring mellem denne vamle, lavstammede hobitagtigt møgart og mennesker.

Og hiphoppen... Omg...

Og nu har den mindreårige datter lige fået en job som vært på tv - af en journalist på opgave?!
Altså, ok, det her er den mest utroværdige, usandsynlige julekalender ever. Og det siger fanneme meget.

HOLY JESUS, hvem har røget crack og hvem var syg den dag, det blev foreslået?

"Hva synes du om idëen?"

"Jørgensen, du er en idiot, det er den dårligste idé nogensinde, tilbage til septiktanken"
Gravatar #2 - GormDK
9. dec. 2008 17:48
Ja, og det værste er jo, at man tvinger dig til at se den? ;)
Gravatar #3 - Zombie Steve Jobs
9. dec. 2008 17:49
#2 Et værelse midt ude i ingenting med kun to tvkanaler.
Og så aftenshowet på DR. Jeg har ikke fortrudt, at jeg ikke har tv længere.

Og så ren tilfædlighed, det kører i baggrunden. Men ok, nu slukker jeg.
Gravatar #4 - Nextnx
9. dec. 2008 18:05
GormDK (2) skrev:
Ja, og det værste er jo, at man tvinger dig til at se den? ;)
Derfor er det vel stadig iorden at ytre sig. Når man nu har set noget man mener er lort. Det er der diskution også komme ind, da ellers kunne vi altid bare se den anden vej over for.. humm.. scientologi tja hitlers syn på verdenen, osv.

Personlig er jeg selv træt af folk der netop kommer med sådanne "se den anden vej, du kan bare lade vær, osv" crap.
Gravatar #5 - gentox
9. dec. 2008 18:47
Så kan du lære det, alt TV er noget lort.
Gravatar #6 - Zombie Steve Jobs
9. dec. 2008 18:52
#5 Rystende enig.
Gravatar #7 - Caek of Doom
9. dec. 2008 20:47
Det er da ret sjældent at julekalendere er realistiske?
Gravatar #8 - Cloud02
9. dec. 2008 21:45
Tanghaar (3) skrev:
#2 Et værelse midt ude i ingenting med kun to tvkanaler.
Og så aftenshowet på DR. Jeg har ikke fortrudt, at jeg ikke har tv længere.

Og så ren tilfædlighed, det kører i baggrunden. Men ok, nu slukker jeg.
Livestation - Brug det! : www.livestation.com
Kan kun anbefale.
Gravatar #9 - Magten
9. dec. 2008 22:06
Caek of Doom (7) skrev:
Sidder du og siger julemanden ikke eksisterer?
Gravatar #10 - Jonasee
9. dec. 2008 22:13

nej, han finds han er bare ikke sød, kan du ikke din futurama!?
Gravatar #11 - <3Thinkpads
9. dec. 2008 23:17
Jeg må give dig ubetinget ret. Paprika Steen er danmarks mest åndsvage person, enhver film/serie/program som indeholder hende bør aldrig komme i produktion. Udover det, så er julekalender da okay, men skuespillet er rimlig ringe fra alle parter deri (Bortset fra ham der var i gramsespektrum, han kan aldrig komme i badstanding & hende storesøsteren, hun er sgu da meget sød)
Gravatar #12 - MiniatureZeus
10. dec. 2008 07:00
Må indrømme det er da nok den værste julekalender jeg har set nogensinde... For det første er skuespillet så helt utrolig ringe, at man skulle tro det var løgn, for det andet, så er historien så uoplagt og uinteressant, samtidig med at den sådan set ikke rigtig handler om noget, at du kun ser den, fordi der ikke er andre alternativer, for det tredje så sangene da helt utrolig dårlige, hvorfor rap?!, og til sidst så burde der være nogle nøgenscener af hende storesøsteren, for hun er da ikke grim!
Gravatar #13 - Du3-
10. dec. 2008 07:44
Caek of Doom (7) skrev:

Jul på Vesterbro var da total realistisk! Har vi ikke alle sammen før barrikaderet os imod politiet med parmasan( :P )tørklæder og søm, håndgranater og våben? :D
Gravatar #14 - GormDK
10. dec. 2008 13:29
Nextnx (4) skrev:
Derfor er det vel stadig iorden at ytre sig.

Ja, bestemt.
Det var ikke meningen, at budskabet #2 skulle opfattes som det modsatte. Mange folk har ratet den 'sjov', og det var egenligt også, hvad jeg havde forestillet mig, da jeg skrev den.

Hvis jeg så har noget imod #1, er det nok tonen og delvis mangel på saglighed.

(Jeg har "desværre" ikke set julekalenderen, udover teaserne)
Gravatar #15 - Nextnx
10. dec. 2008 15:07
GormDK (14) skrev:
Ja, bestemt.
Det var ikke meningen, at budskabet #2 skulle opfattes som det modsatte.
Roger :). Den har bare været der mange gange snart og hentyding har ofte været negativ, desværre og bund og grund en kedelig kliché imo at bring især hvis det skulle "skræmme" folk at ytre sig. Men det var det så ikke ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login