mboost-dp1
Besat af demon?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Tja, blot en idiot med mentale problemer og meget lav selvværd.
Her en en dreng der flipper ud over MySpace:
Ellers har jeg også noget ekstra at tilføje:
Her en en dreng der flipper ud over MySpace:
Ellers har jeg også noget ekstra at tilføje:
#10 Cool, en nøgen dinosaur der propper et eller andet op i røven!
#11 Det er den hurtigste måde at få sit wow abonnement tilbage på.. putte en fjernbetjening i prutten, prøv det!
#17 - Tro mig jeg har set folk på hans alder reagerer præcis som i videoen når deres forældre stoppede deres WoW accounts... (Okay jeg har ikke set den med fjernbetjeningen før)
vil spæde til med en person, der kun kan være besat, mentalt forstyrret, på crack eller alle tre på samme tid.
Beware,
Beware,
Fake og shopped :P
Men kan da sagtens huske at være gået amok over tilsyneladende ligegyldige ting da jeg var barn, det er der vist ikke noget unormalt i.
Men kan da sagtens huske at være gået amok over tilsyneladende ligegyldige ting da jeg var barn, det er der vist ikke noget unormalt i.
#28 Det er en parodi, så ja, den er fake :) (men det havde du måske også opdaget)
Den får lidt en til at overveje på at hvis originalen er fake, så er hans bror en genial skuespiller.
Den får lidt en til at overveje på at hvis originalen er fake, så er hans bror en genial skuespiller.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.