mboost-dp1

(beta) Newz-v3 er tilbage

Gå til bund
Gravatar #51 - milandt
13. sep. 2007 22:39
Acro skrev:
I stedet for at sabotere andres positive initiativer med uberettiget brok, så kunne du jo forsøge at blive crew, lave noget CSS eller på anden måde yde en indsats.

Ligesom horsepower der har ydet en indsats og gjort et stykke arbejde, kun så I kunne lukke det ned? Ellers tak :) Jeg er jo ikke idiot.
Gravatar #52 - fidomuh
14. sep. 2007 10:07

Han har ydet en indsats paa bekostning af newz.dk, uden at yde noget til sitet..

Saa dit argument er at du ikke gider yde noget fordi newz.dk ikke tillader andre at misbruge deres indhold?

Nice one :)
Gravatar #53 - illishar
14. sep. 2007 11:08
Så horsepower kunne i virkeligheden, bare blive crew og så lægge hans alternative Newz-entrance op, som eks. sub til Newz.dk? (Eg. som http://oldnewz.newz.dk)

Nah, hvis Acro mente at det var en reel mulighed, så ville han nok have kommet med den, for 117 poster siden. (Eller Newz kunne have foreslået horsepower, at flytte siden til det rigtige Newz.)
Så sætningen:
... at blive crew, lave noget CSS eller på anden måde yde en indsats ...

Er nok i virkeligheden ret hul. Hvilket i virkeligheden måske nok er det reelle problem. Man føler ikke rigtigt, at man som bruger har nogen indflydelse mere. Slogannet "Newz lavet af nørder, for nørder" (eller hvordan den nu er) passer heller ikke mere, som Acro så fint udpensler det. Det hedder, hvis det skal være korrekt "Nyheder skrevet af ulønnede skribenter, for Newz.dk, til dem der nu klikker ind på siden". Begge sætninger er ret ens betydningsmæssigt. Der er kun sjælen til forskel :(
Gravatar #54 - MiniatureZeus
14. sep. 2007 11:33
Don't Kill The Messenger!
Gravatar #55 - fidomuh
14. sep. 2007 11:44

Så horsepower kunne i virkeligheden, bare blive crew og så lægge hans alternative Newz-entrance op, som eks. sub til Newz.dk? (Eg. som http://oldnewz.newz.dk)

Nej, han kunne tilbyde at hjaelpe med CSS og lignende, naar nu Acro allerede har pointeret at de arbejder paa mulighed for at have 2 designs..
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login