mboost-dp1

Betakey til Battlefield Heroes

Gå til bund
Gravatar #1 - vandfarve
28. apr. 2009 15:08
Ja, siden det lader til, at man enten skal stå umannerligt tidligt op (bogstaveligt talt!) eller kende nogle, der kender nogle, så vil jeg høre, om nogle af de almægtige brugere på Newz.dk ligger inde med keys til DICE's nyeste mesterværk, Battlefield Heroes.

Jeg er intra i at prøve det, men jeg kan slet ikke opstøve nogle keys, så hvem kan hjælpe mig? 2,32 gode amerikanske dollars gives som bytte.

Kom glad, kom frisk...
Gravatar #2 - Bachy
28. apr. 2009 16:55
Det kan være det samme, lige nu har de temlig store problemer med serverne, og det er umuligt at komme ind, men er der ikke stadig nogen af de nævnte sites der har en key til dig ?
Gravatar #3 - vandfarve
28. apr. 2009 17:04
#2 Jeg sætter min lid til GameSpot (eller hvad det nu hedder), men det lader til, at betanøglerne forsvinder utroligt hurtigt. Det er dog muligt at prøve igen hver dag indtil fredag, så det er ikke så drastisk endnu...
Gravatar #4 - Bachy
28. apr. 2009 17:22
Nå, det lader til at jeg faldt over et styks key til fri brug, så mangler vi blot at serveren kommer til at køre ordentlig igen, men indtil da kan du da pudse lidt på keyen så den skinner så fin og blank når du får mulighed for at bruge den :)

EA0F2-DATL0-52H21-18ALB
Gravatar #5 - Tumleren
28. apr. 2009 17:28
Altså ikke at jeg i min vildeste fantasi kunne forestille mig nogen herinde på newz ville 'stjæle' den beta-key, men mon ikke det var en idé at skrive den i en PM i stedet for her, hvor alle kan se den?
Gravatar #6 - Bachy
28. apr. 2009 17:30
#5 .. mjoo ... nu hvor du siger det, så ku det jo egentlig godt ske det havde været en god ide, ikke andet for end at jeg må sende ham en ny i privaten så :)
Gravatar #7 - Rufo
28. apr. 2009 17:38
gør som jeg gjorde lav en ea konto sign op for en key og håb på der kommer en :) eller vent til der kommer open beta.. har hørt rygter om maj eller juni .. men om det holder vand ved man jo aldrig..
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login