mboost-dp1

Billige memory sticks på eBay?

Gå til bund
Gravatar #1 - Fafler
4. dec. 2009 12:27
32 gb. Buddene starter omkring £1 med gratis forsendelse. Men er der overhovedet noget værd? Passer de data der står på dem? Og hvordan med holdbarhed og hastighed?
Gravatar #2 - MiniatureZeus
4. dec. 2009 12:31
Altså for 8 kr. inkl. fragt er det begrænset hvad du får...
Gravatar #3 - myplacedk
4. dec. 2009 12:56
Der er vel heller ingen der får den til den pris. Plejer de auktioner ikke at ende lige omkring markedsprisen, eller derover?

De "tilbud" på 1$ eller 1£ jeg har set, har i hvert fald ikke været andet end markedsføring, og umulige at få til den pris.
Gravatar #4 - Fafler
8. dec. 2009 14:56
Uanset hvad så kan de fås billigere end på det danske marked. Og der står penge på min PayPal konto ;-)

Det jeg egentlig vil bruge dem til er at pille DVD drevet, som jeg aldrig sjældent bruger ud af min bærbare og bytte det ud med en USB hub og 4 32 gb memorysticks. Stik og plastik byttet ud med ledninger og varmlim.
Gravatar #5 - DiZaster
8. dec. 2009 22:33
#4 Fafler

Du kan evt. google memory stick, scam og ebay :-) Hvis du er "heldig" får du en af de her
Gravatar #6 - Fjolle
8. dec. 2009 22:55
Hah. Jeg købte en sandisk cruzer contour 32 gb for ~500 fra kina hong-kong i foråret, og den ser ud til at være ægte...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login