mboost-dp1
Billige PSP'er
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Heej jeg leder efter en billig PSP men jeg er ikk så god til at finde sådan noget :( men så tænkte jeg at i kunne hjælpe så bare skriv :) hehe
http://www.cybercity.dk/produkter/privat/bredbaand...
Det kan helt sikkert også findes billigere, men jeg har haft CC i årevis og er meget tilfreds. Skal dog siges at jeg ikke ahr en solo-løsning.
Det kan helt sikkert også findes billigere, men jeg har haft CC i årevis og er meget tilfreds. Skal dog siges at jeg ikke ahr en solo-løsning.
#9 Du kan jo altid prøve dog frem på eBay. Der skal du dog være opmærksom på, at DK købelov osv ikke gælder. Hvis du betaler over Paypal kan man sige du har en "slags" beskyttelse.
Hvis du vil slippe for ting som told osv, så sørg for at bestil varer inden for EU. Jeg bruger altid www.ebay.co.uk - Du kan jo kigge på brugerens karakterer. Hvis pågældende bruger har over 1000 positive feedbacks, så burde det ikke være noget problem.
Jeg er forholdsvis nybegynder på eBay markedet og har kun haft positive oplevelser.
Det sidste "kup" jeg lavede, var at købe et splinternyt Kane & Kynch spil til PS3, til bare 11£.
Håber det hjælper dig lidt..
Hvis du vil slippe for ting som told osv, så sørg for at bestil varer inden for EU. Jeg bruger altid www.ebay.co.uk - Du kan jo kigge på brugerens karakterer. Hvis pågældende bruger har over 1000 positive feedbacks, så burde det ikke være noget problem.
Jeg er forholdsvis nybegynder på eBay markedet og har kun haft positive oplevelser.
Det sidste "kup" jeg lavede, var at købe et splinternyt Kane & Kynch spil til PS3, til bare 11£.
Håber det hjælper dig lidt..
Jeg kommer lige i tanke om, at det måske kan være, at spillede i UK har en anden regions-kode?! Altså lige som DVD'er. Spil købt i udlandet, kan ikke afspilles i DK. Det har jeg ikke forstand på. Desuden følger der nok en UK lader med, men det kan nemt løses vha. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2238
Spørg lige nogen, der har mere forstand, inden du kaster dig ud i et køb.
Spørg lige nogen, der har mere forstand, inden du kaster dig ud i et køb.
Jeg er ret sikker på at PSP'en er uden region mht. spil, men vist ikke film!
Jeg har i hvert fald købt et engelsk spil hos axelmusic som virker fint (og jeg har en PSP fra DK).
Jeg har i hvert fald købt et engelsk spil hos axelmusic som virker fint (og jeg har en PSP fra DK).
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.