mboost-dp1
Billige skifterammer
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hej folkens,
jeg har fået den fantastiske ide (ja, her hersker janteloven ikke ;-)) at jeg vil give min entre et look som en biograffoyer.
Jeg har så hentet 8 plakater fra den lokale bif', i målene 62x85 (BxH), men mangler nu nogle skifterammer.
Jeg har googlet, læst reklamer spurgt bekendte om de ikke kunne holde øjnene åbne over for nogle gode tilbud på skifterammer - men "no such luck".
Kunne det tænkes at i kunne finde, eller kendte til nogle steder hvor man kunne få skifterammer i sådan mål?
Det må helst ikke beløbe sige over 1000 kr for de 8 rammer, og jeg ville helst se at de kom til at koste omkring 100 kr / stk.
Håber at i kan hjælpe :-)
jeg har fået den fantastiske ide (ja, her hersker janteloven ikke ;-)) at jeg vil give min entre et look som en biograffoyer.
Jeg har så hentet 8 plakater fra den lokale bif', i målene 62x85 (BxH), men mangler nu nogle skifterammer.
Jeg har googlet, læst reklamer spurgt bekendte om de ikke kunne holde øjnene åbne over for nogle gode tilbud på skifterammer - men "no such luck".
Kunne det tænkes at i kunne finde, eller kendte til nogle steder hvor man kunne få skifterammer i sådan mål?
Det må helst ikke beløbe sige over 1000 kr for de 8 rammer, og jeg ville helst se at de kom til at koste omkring 100 kr / stk.
Håber at i kan hjælpe :-)
De mål til den pris kan nok blive lidt et problem.
Gå en tur i bilka, jeg er nogenlunde sikker på at de har dem, men forvent ikke at få dem smidt i nakken (medmindre du sviner dem til ;-) )
Gå en tur i bilka, jeg er nogenlunde sikker på at de har dem, men forvent ikke at få dem smidt i nakken (medmindre du sviner dem til ;-) )
Hrmmm, fandt et foto-forum og de foreslog følgende:
60x80 er vist normal mål - så jeg må i gang med at skære.
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=313...
Det bliver vist ikke billigere
60x80 er vist normal mål - så jeg må i gang med at skære.
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=313...
Det bliver vist ikke billigere
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.