mboost-dp1

Billigt 3g data abonnement

Gå til bund
Gravatar #1 - coday
10. dec. 2009 15:21
Hej nu føler jeg at jeg har gennem søgt nettet efter billigt 3g net til mobilen. Det jeg har fundet er:

CBB datapakke 1gb 49kr/md der efter 1.99kr/MB
3 Surf 79kr/md 100MB(WTF) derefter 0.79kr/MB dog maks 199kr
Bibob 48kr/md derefter 0.3kr/MB
Happiimobil 189kr/md 5GB eller 269kr/md for 10GB
Telia dyrer end de andre
TDC 10GB 229kr/md
telenor kunne ikke finde noget???

Er der nogen der har fundet noget bedre?
Det skal resten af abonnementet skal være så billigt så muligt, det er dataen jeg går efter..
Gravatar #2 - DiZaster
10. dec. 2009 15:28
coday (1) skrev:
3 Surf 79kr/md 100MB(WTF) derefter 0.79kr/MB dog maks 199kr

Er der så fri data når 199.- loftet rammes, eller er der en øvre begrænsning på antal GB til prisen? Hvis der bare er fri trafik efter de 199.- er det jo ikke så svært at vælge :-)
Gravatar #3 - coday
10. dec. 2009 18:48
Jeg har undersøgt det lidt og tror ikke jeg få brug for mere end 1GB. Jeg har trådløst derhjemme og på studiet.

Så ud fra hvad jeg kan se er BiBoB billigst, nogle erfaringer med dem/telenor som ejer dem, altså hvor god dækning har de.
Gravatar #4 - trylleklovn
10. dec. 2009 19:23
Du kan jo bare tjekke deres dækningskort og se om de dækker dine behov. De har dårligere dækning en Telia, og 3 har selvfølgelig den bedste dækning.

Bibobs er vist også limited til 1mbit/s
Gravatar #6 - Fafler
10. dec. 2009 20:47
Hos 3 er der fri trafik når først du når de 199 kr. Og så kan du trække dem fra minimumsforbruget, istedet for det skal betales udover, som hos de andre udbydere jeg har undersøgt. Hvis du vel at mærke køber sammen med en telefon.
Gravatar #7 - coday
10. dec. 2009 22:26
#5 Desværre er det ikke mobilt bredbånd men 3g til mobilen.

#6 Jeg har undersøgt det lidt og tror ikke jeg kommer så højt op.
Jeg regner med at bruge under 1GB pr måned og da jeg kun bruge omkring 50 kr på tale + sms så kan det ikke betale sig, derudover sælger de ikke den jeg vil have (HTC Hero).
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login