mboost-dp1
BIOS Fejl Tror jeg ???
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
hey all på Newz
Jeg har lige installeret Win 7 på 6 ens Acer pc´er. 3 af dem virker helt uden brok men de tre andre laver den samme fejl som sker, lige efter jeg har installeret windows og den skal genstarte får første gang fra installations menuen stopper den lige efter den har loadet BIOS´en.
På skærmen stor der med hvidt
"Verifying DMI Pool Data ............ Update Success"
Hjælp hvad har jeg lavet forkert.
Jeg har lige installeret Win 7 på 6 ens Acer pc´er. 3 af dem virker helt uden brok men de tre andre laver den samme fejl som sker, lige efter jeg har installeret windows og den skal genstarte får første gang fra installations menuen stopper den lige efter den har loadet BIOS´en.
På skærmen stor der med hvidt
"Verifying DMI Pool Data ............ Update Success"
Hjælp hvad har jeg lavet forkert.
Måske nogen korrupte boot filer.
Kan du boote fra Win7 skiven, så kan du prøve og se om du kan fixe boot, hvis ikke, så prøv at cleare din CMOS.
Kan du boote fra Win7 skiven, så kan du prøve og se om du kan fixe boot, hvis ikke, så prøv at cleare din CMOS.
Daniel-Dane (4) skrev:Er det 32- eller 64-bit?
Hvor har du Win 7-skiven fra?
Har du i så fald fjernet recovery-partitionen?
Lidt irrelevant hvilket bit version af Windows 7 det er når det er i PRE boot tilstand.
Alle Windows 7 skiver kan bootes fra.
Og da han er ved at installere Windows 7 er der nok ikke en recovery partition på, da de i de fleste tilfælde kun kommer med pre-installeret OS.
Vi havde samme problem, efter vi havde nulstillet BIOS og glemt at slå et par ting til, som muliggør kørsel af 64-bit Windows.
Faktisk endte vi præcis samme sted. Derfor tør jeg godt kalde det relevant.
Vi havde samme problem, efter vi havde nulstillet BIOS og glemt at slå et par ting til, som muliggør kørsel af 64-bit Windows.
Faktisk endte vi præcis samme sted. Derfor tør jeg godt kalde det relevant.
Er det 32- eller 64-bit?
Hvor har du Win 7-skiven fra?
Har du i så fald fjernet recovery-partitionen?
Det er en 32-bit Ultimate Win 7 og den er købt.
Alle 6 pc´er har jeg lavet ny partitioner til fordi de skulle re-installers.
Alle 6 pc´er er ens lige fra kabinet til motherboard.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.