mboost-dp1

Blanke CD/DVD med firma logo

Gå til bund
Gravatar #1 - 3214N
3. dec. 2008 15:05
Jeg har printklar fil med logo og det hele ligger klar, jeg mangler bare et firma der vil levere medierne og et tryk på dem. Jeg har også en blank medie aftale med copydan, så det skal være uden afgift.

Hvem vil I anbefale?

Min nuværende leverandør er en klaphat, så jeg leder efter en ny.
Gravatar #2 - Happy-Cheese
3. dec. 2008 17:17
jeg har en printer der kan printe på cd/dvder -800kr for # år siden..

tror der er meget dyrt at få et firma til det i stedet for at købe en ting man selv kan gøre det med!? -skal nok være lidt bedre end min da man hele tiden selv skal tage cd'EN ud og putte en ny i! :)

ved ik om det bare var lort? :d
Gravatar #3 - fidomuh
3. dec. 2008 17:20

PAa min tidligere arbejdsplads koebte vi en reel DVD-printer.

Den kunne tage 200 CD/DVD medier ad gangen og det tog den ca 15 minutter at lave saadan et batch klar.

Den var vist rimeligt dyr ( 20.000kr+ ) men til vores brug ( >10.000 medier om aaret ) var det langt billigere end at faa en til at producere dem :)

Jeg mener at vi bestilte denne maskine gennem ED-Data i sin tid.
Gravatar #4 - 3214N
3. dec. 2008 18:15
20K er slet ikke noget problem. Har du et model/mærke?
Gravatar #5 - fidomuh
3. dec. 2008 18:34

Nopes, men spoerg efter Rasmus Flindt hos ED-Data, saa skal han nok fixe noget for dig :)

( Nej, det er ikke mig og det er ikke en jeg kender privat. )
Gravatar #6 - 3214N
3. dec. 2008 18:39
Andre der har nogen forslag? Gerne den fulde pakke med tryk på medierne og selve medierne?
Gravatar #7 - Bjørn
3. dec. 2008 20:10
Hvad med Burningshadow - han er vist lidt inde i det gøgl der...
Gravatar #8 - vandfarve
3. dec. 2008 21:04
Bjørn (7) skrev:
Hvad med Burningshadow - han er vist lidt inde i det gøgl der...

Ellers må du stikke en børnehave en stik tuscher og ca. 20.000 blanke medier, så er du godt kørende!

Nej, spøg til side. Man kan enten spørge BS, om han kender nogle personer indenfor faget, eller om man kan låne/leje noget af hans maksineri. Det er faktisk utroligt, at han ikke har blandet sig endnu.
Gravatar #9 - 3214N
3. dec. 2008 21:08
Jeg har sendt BS en PM, så håber han svarer...
Gravatar #10 - MiniatureZeus
3. dec. 2008 21:17
3214N (4) skrev:
20K er slet ikke noget problem. Har du et model/mærke?

Hvis det passer, kan du så ikke sende et par tusinde eller 5 afsted til min konto? Den har nemlig snart et forklaringsproblem over, hvor resten af mine penge er blevet af! ;D
Gravatar #11 - 3214N
3. dec. 2008 21:30
Det er ikke til mig selv, så sorry....

Jeg har også selv brug for lidt ekstra arbejde, så jeg kan få fyldt kontoen op igen.
Gravatar #12 - BurningShadow
4. dec. 2008 20:02
Jeg har været offline lidt :-(

Hvor mange skiver handler det om?
Har du selv skiverne, eller skal firmaet skaffe dem?
Gravatar #13 - 3214N
4. dec. 2008 20:20
1000 stk. CD + 1000 stk. DVD til at starte med. Når vi løber tør, skal vi bruge en batch mere.

Jeg har ikke skiverne, da jeg vil helst købe det hele samlet, for nemhedens skyld.

Firmaet må også gerne sælge mig blanke medier uden tryk på.
Gravatar #14 - BurningShadow
4. dec. 2008 20:34
Vi kan ikke selv producere blanke medier*, men farve dem kan vi sagtens. 2x1000 skiver er intet problem, og det er 4-farvet offset, med eller uden hvid bundfarve (efter ønske).

Måske et dumt spørgsmål, men kan det virkeligt betale sig at købe blanke medier, få dem farvet, og derefter selv brænde indholdet?

*) Vi skaffer normalt ikke skiverne for kunderne, men jeg kan da høre om der er nogen der ved hvor vi kan få dem. Vi har en kunde der ind i mellem får lavet nogen, så om ikke andet så må han jo vide hvor de kan skaffes.
Gravatar #15 - 3214N
4. dec. 2008 21:49
Det er forskelligt indhold hver gang, så der er ikke andet at gøre. "Brugerne" i firmaet skal selv brænde dataen (præsentationer, film, lyd og andre dokumenter) som sendes til kunderne. Ja, nogen gange kan FTP ikke bruges.

Hvis I kan indkøbe medierne, vil det være at foretrække. Gerne 50 eller 100 stk. pr. spindel eller i shrink wrap.

Du må meget gerne sende mig en PM med dine kontakt oplysninger, så kan vi tage den derfra. Du må gerne starte med at sende mig et tilbud på trykning af 2x1000 medier (excl. medier) inkl. CTP/film og fragt til Kbh.
Så kan jeg se hvilket prisleje vi taler om.
Gravatar #16 - BurningShadow
4. dec. 2008 22:05
Det gør jeg imorgen aften. Jeg er jo i produkltionen, så jeg sidder ikke med de nøjagtige tal, før jeg har talt med en der ved noget mere :-)
Gravatar #17 - 3214N
5. dec. 2008 08:48
Tak, jeg venter på dit svar.
Gravatar #18 - BurningShadow
5. dec. 2008 19:28
Svaret er sendt som PM.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login