mboost-dp1
Blooper: IE6 Error
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Skulle lige ind og se hvad der var sket i løbet af de sidste 24 timer.
Så jeg skulle jo lige forbi newz :D
Så får jeg denne meddelelse:
Screenshot
Så jeg skulle jo lige forbi newz :D
Så får jeg denne meddelelse:
Det var alligevel lidt griner, at blive mødt af den side når man sidder i Firefox.Newz.dk skrev:Denne side supporterer ikke længere IE 6.
Vi vil gerne benytte denne lejlighed til at anbefale dig at opgradere din browser.
Internet Explorer 6.x er en uddateret browser, fuld af sikkerhedshuller, som ikke overholder webstandarder, som er nødvendig for at se denne side.
Du kan finde en ny browser på nedenstående links:
* Firefox
* Safari
* Internet Explorer 7
Hvis det ikke er muligt for dig at downloade og bruge en af ovenstående browsere kan du stadig benytte newz.dk, blot med begrænset funktionalitet.
Venlig hilsen
newz.dk
Screenshot
http://apkat.dk/uploads/Screenshot.png
Vi andre har også UserAgentSwitcher addon ;)
edit: min ser tilgengæld lidt sejere ud :D!
http://apkat.dk/uploads/Screenshot.png
Vi andre har også UserAgentSwitcher addon ;)
edit: min ser tilgengæld lidt sejere ud :D!
#15 hvis du får den som #1 kan det være sket tusind forskellige ting der har forsaget at css-filen ikke blev loadet.
Hvis derimod beskeden loader som den skal se ud bør du nok kontakte newz/mandalae :)
En lille sidenote. Burde den form for beskeder ikke først puttes ind i dom når den er nødvendig, og derved spare en smule båndbredde (det hele løber vel op med så mange brugere), men også set ud fra et logisk synspunkt. Der er ingen grund til at alle andre browsere skal loade en besked der alligevel aldrig skal vises til dem.
Hvis derimod beskeden loader som den skal se ud bør du nok kontakte newz/mandalae :)
En lille sidenote. Burde den form for beskeder ikke først puttes ind i dom når den er nødvendig, og derved spare en smule båndbredde (det hele løber vel op med så mange brugere), men også set ud fra et logisk synspunkt. Der er ingen grund til at alle andre browsere skal loade en besked der alligevel aldrig skal vises til dem.
---------------------------------------------------------
Jeg har lige fået samme besked om, at jeg ikke skal bruge IE 6.
Brugte min mobiltelefon (SE w960i) med Opera 8.65 for Symbian OS.
Sandsynligvis ikke nogen alvorlig fejl, da jeg jo rigtigt nok får siden vist noget anderledes end her på min computer (og det bliver vel ikke anderledes pga fejlen, eller?).
(edit:) Det ser så ud som om, siden vises anderledes pga fejlen, ifølge OPs link - men om det så er en fordel eller ulempe på en mobil med Opera, det ved jeg ikke helt.
Jeg har lige fået samme besked om, at jeg ikke skal bruge IE 6.
Brugte min mobiltelefon (SE w960i) med Opera 8.65 for Symbian OS.
Sandsynligvis ikke nogen alvorlig fejl, da jeg jo rigtigt nok får siden vist noget anderledes end her på min computer (og det bliver vel ikke anderledes pga fejlen, eller?).
(edit:) Det ser så ud som om, siden vises anderledes pga fejlen, ifølge OPs link - men om det så er en fordel eller ulempe på en mobil med Opera, det ved jeg ikke helt.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.