mboost-dp1

Børnesang - hvilken? :(

Gå til bund
Gravatar #1 - markjensen
24. nov. 2008 21:09
Hej!

Nu har jeg gentagende gange (over lang tid) fået en børnesang på hjernen. Jeg har søgt på google, men kan ikke finde den (måske kan jeg ikke huske strofen korrekt?)

Nå, men det lyder således:

2 x Nu lær' du mig at lyve, det kan jeg ikke li'

Ja, det er det eneste jeg kan huske af teksten.

Den handler vist om en pige og en soldat eller sømand (?) der er forelskede, men moren må vist ikke vide det, eller sådan noget. Tror det ender med "en sømand kan jeg li'".

Nogen der kender den?

På forhånd tak.

Mark
Gravatar #2 - hgul
24. nov. 2008 21:20
Prøver lige med et long shot, men det er svært når du ikke husker ret meget af teksten.

Det kunne være den sang du finder nederst på siden her, og du så bare husker en del forkert.
Gravatar #3 - markjensen
24. nov. 2008 21:26
Ikke den desværre :(

Heller ikke en af de andre på siden
Gravatar #4 - hgul
24. nov. 2008 21:29
Jeg skal have fat i en gammel dagplejemor i løbet af næste uge, hvis du ikke finder ud af hvilken sang det er inden, så kan jeg prøve at høre hende ad om hun kender den.
Gravatar #5 - bbb2020
24. nov. 2008 21:34
Mit forslag er EN PIGE GIK I ENGEN
Gravatar #6 - markjensen
24. nov. 2008 21:58
Ah, ja, det er den! Teksten ser dog lidt anderledes ud, men det er helt sikkert den! Tusind tak :)
Gravatar #7 - holmen
26. nov. 2008 23:42
[url=
Gravatar #8 - markjensen
27. nov. 2008 09:45
Så vil jeg hellere høre Nightwish :P eller Therion, Blind Guardian, WT eller andet af samme slags
Gravatar #9 - bbb2020
27. nov. 2008 15:15
Sej musik 0.o
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login