mboost-dp1

brændt hul i bærbar-skærm

Gå til bund
Gravatar #1 - MiniatureZeus
4. apr. 2009 00:03
Øhmm... jeg lavede lige en lille brøler i aftes, da jeg lå på sofaen og surfede på min egen computer, som stod oven på min kærestes Dell.. Da hun sad og så noget i fjernsynet med nogle halvnøgne kvinder, så skulle jeg selvfølgelig lige se hvad det var, og jeg skubbede skærmen lidt ned, for at kunne se fjernsynet...

Efter et par minutter eller 10, begynder der at lugte af brændt plastik, hvorefter jeg så har kommet til at skubbe skærmen ind over nogle starinlys og disse ny har brændt et ret stort hul i bagplastikken...

Computeren er sådanset ikke engang min kærestes, men en hun har lånt af SU-styrelsen.

Mit spørgsmål lyder så på, om dette går ind under "uforsvarlig behandling"?
Gravatar #2 - Davers
4. apr. 2009 01:04
Tror kun SU-styrelsen selv kan bedømme det...Men historien lyder jo som et uheld, og kan jo være man får en venlig ansat til at behandle "sagen" ;)

Ellers nydeligt billede xD
Gravatar #3 - terracide
4. apr. 2009 01:48
#1:
Please return geek-card at door.
Gravatar #4 - Dreadnought
4. apr. 2009 07:33
Så længe der har været halvnøgne kvinder indblandet, så er der ikke noget der hedder "uforsvarlig behandling". Det var et uheld. Vi mænd kan ikke multitaske, og halvnøgne kvinder overtrumfer næsten alt.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login