mboost-dp1

Brev på dating site

Gå til bund
Gravatar #1 - milandt
2. mar. 2008 21:55
Hallo sig indrømme mig en stor pleassure hen til skriv jer efter gennemsyn jeres gennemsnit , hvilke skam renter mig hen til nyde meddelelser hos jer , selv om jer vil nyde den lyst hos mig i den grad at vi kunne nå til kende hinanden og nemlig mig hen til sende jer mig skildring nemlig jer hen til kende hvem iam , ja være nok så heldig selv om jer kunne skriv mig igennem mig email nemlig letteste meddelelser. mig email er ([email protected]) ja være venter hen til høre til jer. nyde en velsigne dag. af dora. Remeber den afstand ,colour eller alder gør ingenting men elske anliggender alot i liv )

[email protected]

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive tilbage.. det er jo tydeligt at hun vil have min krop, men har tilsyneladende lidt svært ved at formulere det.
Gravatar #2 - buch
2. mar. 2008 22:06
Ja for satan der har du sgu scoret ;)

Jeg synes du skal takke ja tak til en omgang sex, og så alligevel ikke for sex med udviklingshæmmede kan være lidt problematisk hvis de pårørende til hende opdager at du har dusket hende de kan jo nemt, tro at der er tale om overgreb.

Og nej, et hul er ikke et hul- det lærte jeg på den hårde måde!
Gravatar #3 - gentox
2. mar. 2008 22:07
Har du fortalt hende at du slet ikke er til piger?

Som du selv er inde på, har hun et lille problem med den danske grammatik, men det er jo bare endnu en charme.

Held og lykke med det milandt :)
Gravatar #4 - milandt
2. mar. 2008 22:08
Har du fortalt hende at du slet ikke er til piger?

Nej, jeg har ikke villet såre hende :/
Gravatar #5 - zin
3. mar. 2008 15:40
#4: Sig du er biseksuel, og i et fast forhold med en person (fyr, ofc), som du godt kunne se digselv med resten af livet og derfor ikke vil prøve at gå hetero igen, da du ikke vil såre din partners følelser.
Så skal du nok få fisse - eller noget. :-)
Gravatar #6 - MetteVoldum
3. mar. 2008 16:00
Har hun et billede, er hun lækker? For hun skal jo bare holde kæft når i er i sengen, :)
Gravatar #7 - MetteVoldum
3. mar. 2008 16:00
Har hun et billede, er hun lækker? For hun skal jo bare holde kæft når i er i sengen, :)
Gravatar #8 - noramskull
3. mar. 2008 19:16

Følelser? Er det ikke bare noget vi opfandt for at lokke pigerne med i seng?

Har du lyst til at være kærester? :D
Gravatar #9 - MetteVoldum
3. mar. 2008 19:32
#8, jeg har aldrig haft en kæreste, så det tør jeg ikke :p Har kun min computer <3
Gravatar #10 - Jonasee
3. mar. 2008 19:36

vi kan hurtigt lære dig det :D
Gravatar #11 - rackbox
3. mar. 2008 19:42
...bare det har et hul og et åndedræt, så fyr den af!

(en støvsuger har vel også en slags åndedræt?)
Gravatar #12 - buch
3. mar. 2008 19:48
Og igen nej det skal ikke bare være et hul og have en puls!

Da jeg erfarede det havde jeg kradsmærker på ryggen i en hel uge, skaffede mig en omgang klamydia og jeg hører den dag i dag stadig for det ude i byen at jeg duskede hende.

Så nej, et hul er ikke et hul!
Gravatar #13 - Ronson ⅍
3. mar. 2008 19:50
#11: Ja, 50 hertz! Vekselstrøm lige på pikken.
Gravatar #14 - MetteVoldum
3. mar. 2008 19:52
#8 & 10, Hvor mange er det liiiige der tror de skal være kærester med mig?
Gravatar #15 - Ronson ⅍
3. mar. 2008 19:53
#14: Gode venner deler kærester
Gravatar #16 - MetteVoldum
3. mar. 2008 19:55
Tal for at i har stempelt mig som mand :) Så har jeg en undskylning mere..
Gravatar #17 - noramskull
3. mar. 2008 20:00
14#

Det er kun #10 som TROR at han skal ;)
Gravatar #18 - MetteVoldum
3. mar. 2008 20:04
Du VED det måske?
Gravatar #19 - Jonasee
3. mar. 2008 20:05

nej da, det er noget både mig og mit ego ved :P
Gravatar #20 - MetteVoldum
3. mar. 2008 20:07
#19, im a freaking boy ??? Er du sikker..?
Gravatar #21 - Jonasee
3. mar. 2008 20:08

man er første helt sikker når man har prøvet ;P
Gravatar #22 - MetteVoldum
3. mar. 2008 20:11
Jeg har prøvet, im not gay..
Gravatar #23 - Jonasee
3. mar. 2008 20:11

tro jeg nu heller ikke jeg er.
Gravatar #24 - noramskull
3. mar. 2008 20:17

Jeg kunne da ikke forestille mig andet? Og det der jeg sagde med følelserne i min første post var bare for sjov, jeg har skam masser af følelser og sådan noget :P
Gravatar #25 - MetteVoldum
3. mar. 2008 20:29
Gu har du røv.. :p Du sidder på newz, de har ikke følelser :p hverken indvendigt eller i fingrene :p *Trykke trykke på tastarur hele tiden*
Gravatar #26 - noramskull
3. mar. 2008 20:37

Ja, men jeg er ikke rigtig newz bruger, jeg har kun en profil herinde fordi at jeg var fuld og troede det var dating.dk :/
Gravatar #27 - MetteVoldum
3. mar. 2008 20:40
Det er det ved at blive, se bare på sådan nogle som dig Ö
Gravatar #28 - noramskull
3. mar. 2008 20:48
Det går nu nok, nørderne har godt af at lære at der også er en verden udenfor ;)
Gravatar #29 - MetteVoldum
3. mar. 2008 20:52
Sikkert, men det skal du ikke fortælle dem, de bliver chokeret over at DER er en verden, det vil komme som et for store chok for dem..
Gravatar #30 - noramskull
3. mar. 2008 20:57

Apropos nørder, hvad laver du egentlig herinde? :P
Gravatar #31 - punctilio
4. mar. 2008 08:59
vi manglede en maskot derfor
valgte freeway en pirat-polak uden køn.

*heh*
"sry mettevoldum"
Don't flame me, just hate me...
Gravatar #32 - karga
4. mar. 2008 09:41
Det er da ellers blevet til en rimeligt underholdende dating tråd :P måske lidt afsporet, men okay - nørder tager ikke et nej for et nej
Gravatar #33 - NioBe
4. mar. 2008 09:47
Bare fordi man er en nørd må man godt være kvinde!
*Ae ae, computer* Elsker min lille computer ...*KYS*
Gravatar #34 - MetteVoldum
4. mar. 2008 15:39
#31, jeg hader dig ikke, som sagt, nørder har ingen følelser...

:)
Gravatar #35 - Zombie Steve Jobs
4. mar. 2008 22:00
Hun/ham/den/de skal da frames tilbage!

Kom så, smid hovederne i blød, geeks, hvordan kan vi franarre hende/ham/dem penge?
Der må være en måde at gøre det på,
Gravatar #36 - Norrah
4. mar. 2008 22:12
#34 øhh, jo.

Der er bare blevet pillet lidt i indstillingerne i deres teenage år, af skøre piger som af en eller anden grund altid ender med admin rettighederne... Desværre sætter de dem ofte fast i sorg som standard. Så de fleste nørder lever med smerte hver dag, hvor de ofte drømmer om en reset knap. Men bare fordi man ikke reagere på fornærmelser, så betyder det ikke man dør lidt inde i, for hver dag der går...
Gravatar #37 - Norrah
4. mar. 2008 22:28
14 skrev:
#8 & 10, Hvor mange er det liiiige der tror de skal være kærester med mig?

Mit bedste gæt er antal af aktive brugere - nogle af de kvindelige brugere - milandt - spiderboy.. og så trækker vi også lige mig fra. Jeg gemmer mig selv til milandt, han er sådan en sød fyr...

Ehm, vi trækker også lige de få fra som laver sjov, dem som er under den seksuelle lavalder..* Og dem som har en IQ over 90**

Så, ehm i sidste ende. Så er det vidst kun Zin*** og alle dem der skriver på Railgun.

*De tror jo alle er ude på et kneppe dem.. det tæller ikke.
**Ikke fordi folk der er i stand til at tænke ikke er friske, men de fleste burde kunne udlede at du er en Teaser.
***Den knægt er sgu villig til at tro på alt.
Gravatar #38 - cazotaro
4. mar. 2008 22:30
Synes mest af alt det brev ligner noget der er skrevet på engelsk, og så bare oversat af et eller andet sært program.. Men der er det vel også? bare mig der er for træt til at gennemskue det. hmm
Gravatar #39 - Xill
4. mar. 2008 23:15
#37 .. hey bare fordi man godt er klar over at hun er en teaser, er da ikke ensbetydet med at man ikke har lyst til at knalde *host* .. mener .. være kæreste med hende ...

men nogen af os holder bare igen, da vi godt er klar over at Skive ligger uoverskueligt langt væk
Gravatar #40 - NioBe
5. mar. 2008 14:16
Hello
it give me a great pleassure to write you after viewing your profile, which really interest me to have communication with you, if you will have the desire with me so that we can get to know each other and for me to send you my picture for you to know whom iam, i will be very happy if you can write me through my email for easiest communication. my email is ([email protected]) i will be waiting to hear from you.
have a blessed day.
from dora.
(Remeber the distance ,colour or age does not matter but love matters alot in life)
Hallo
sig indrømme mig en stor pleassure hen til skriv jer efter gennemsyn jeres gennemsnit , hvilke skam renter mig hen til nyde meddelelser hos jer , selv om jer vil nyde den lyst hos mig i den grad at vi kunne nå til kende hinanden og nemlig mig hen til sende jer mig skildring nemlig jer hen til kende hvem iam , ja være nok så heldig selv om jer kunne skriv mig igennem mig email nemlig letteste meddelelser. mig email er ([email protected]) ja være venter hen til høre til jer. nyde en velsigne dag. af dora. Remeber den afstand ,colour eller alder gør ingenting men elske anliggender alot i liv )

Øh....! Sikke en nørd/it relateret mail jeg fik herinde...!?
Gravatar #41 - Derfor
5. mar. 2008 18:07
21 skrev:

man er første helt sikker når man har prøvet ;P

har du lyst til at prøve, du ku jo aldrig vide?
Gravatar #42 - Derfor
5. mar. 2008 18:08
#41 Der skulle jo så lige have stået "Har du lyst til at prøve mig, du ku jo aldrig vide?"
Gravatar #43 - Jonasee
5. mar. 2008 18:14
Tak for tilbudet, men må takke nej, har kig på en pige fortiden
Gravatar #44 - Trogdor
5. mar. 2008 18:43
Jeg har jo så valgt at reagere på det fine brev med: Sucky sucky, five dollah?

Jeg har ikke fået noget svar endnu, men jeg er overbevist om at jeg rigtig har fået charmet mig ind.
Gravatar #45 - rackbox
5. mar. 2008 19:05
43 skrev:
Tak for tilbudet, men må takke nej, har kig på en pige fra fortiden

There, fixed that for you :)
Gravatar #46 - myplacedk
5. mar. 2008 20:59
29 skrev:
Sikkert, men det skal du ikke fortælle dem, de bliver chokeret over at DER er en verden, det vil komme som et for store chok for dem..

Det store blå rum? Det er faktisk ret sejt. For vildt HD der... Mega-mange polygoner det må kræve at rendere!

Og uanset hvor hurtigt man fræser fremad i bil eller tog, kommer der ingen "Loading"-billeder frem! (Men Brugsens sving-dør minder lidt for meget om...)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login