mboost-dp1
Brev på dating site
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hallo sig indrømme mig en stor pleassure hen til skriv jer efter gennemsyn jeres gennemsnit , hvilke skam renter mig hen til nyde meddelelser hos jer , selv om jer vil nyde den lyst hos mig i den grad at vi kunne nå til kende hinanden og nemlig mig hen til sende jer mig skildring nemlig jer hen til kende hvem iam , ja være nok så heldig selv om jer kunne skriv mig igennem mig email nemlig letteste meddelelser. mig email er ([email protected]) ja være venter hen til høre til jer. nyde en velsigne dag. af dora. Remeber den afstand ,colour eller alder gør ingenting men elske anliggender alot i liv )
[email protected]
Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive tilbage.. det er jo tydeligt at hun vil have min krop, men har tilsyneladende lidt svært ved at formulere det.
Ja for satan der har du sgu scoret ;)
Jeg synes du skal takke ja tak til en omgang sex, og så alligevel ikke for sex med udviklingshæmmede kan være lidt problematisk hvis de pårørende til hende opdager at du har dusket hende de kan jo nemt, tro at der er tale om overgreb.
Og nej, et hul er ikke et hul- det lærte jeg på den hårde måde!
Jeg synes du skal takke ja tak til en omgang sex, og så alligevel ikke for sex med udviklingshæmmede kan være lidt problematisk hvis de pårørende til hende opdager at du har dusket hende de kan jo nemt, tro at der er tale om overgreb.
Og nej, et hul er ikke et hul- det lærte jeg på den hårde måde!
Jeg kunne da ikke forestille mig andet? Og det der jeg sagde med følelserne i min første post var bare for sjov, jeg har skam masser af følelser og sådan noget :P
Jeg kunne da ikke forestille mig andet? Og det der jeg sagde med følelserne i min første post var bare for sjov, jeg har skam masser af følelser og sådan noget :P
Gu har du røv.. :p Du sidder på newz, de har ikke følelser :p hverken indvendigt eller i fingrene :p *Trykke trykke på tastarur hele tiden*
Ja, men jeg er ikke rigtig newz bruger, jeg har kun en profil herinde fordi at jeg var fuld og troede det var dating.dk :/
Ja, men jeg er ikke rigtig newz bruger, jeg har kun en profil herinde fordi at jeg var fuld og troede det var dating.dk :/
Sikkert, men det skal du ikke fortælle dem, de bliver chokeret over at DER er en verden, det vil komme som et for store chok for dem..
Det er da ellers blevet til en rimeligt underholdende dating tråd :P måske lidt afsporet, men okay - nørder tager ikke et nej for et nej
Hun/ham/den/de skal da frames tilbage!
Kom så, smid hovederne i blød, geeks, hvordan kan vi franarre hende/ham/dem penge?
Der må være en måde at gøre det på,
Kom så, smid hovederne i blød, geeks, hvordan kan vi franarre hende/ham/dem penge?
Der må være en måde at gøre det på,
#34 øhh, jo.
Der er bare blevet pillet lidt i indstillingerne i deres teenage år, af skøre piger som af en eller anden grund altid ender med admin rettighederne... Desværre sætter de dem ofte fast i sorg som standard. Så de fleste nørder lever med smerte hver dag, hvor de ofte drømmer om en reset knap. Men bare fordi man ikke reagere på fornærmelser, så betyder det ikke man dør lidt inde i, for hver dag der går...
Der er bare blevet pillet lidt i indstillingerne i deres teenage år, af skøre piger som af en eller anden grund altid ender med admin rettighederne... Desværre sætter de dem ofte fast i sorg som standard. Så de fleste nørder lever med smerte hver dag, hvor de ofte drømmer om en reset knap. Men bare fordi man ikke reagere på fornærmelser, så betyder det ikke man dør lidt inde i, for hver dag der går...
14 skrev:#8 & 10, Hvor mange er det liiiige der tror de skal være kærester med mig?
Mit bedste gæt er antal af aktive brugere - nogle af de kvindelige brugere - milandt - spiderboy.. og så trækker vi også lige mig fra. Jeg gemmer mig selv til milandt, han er sådan en sød fyr...
Ehm, vi trækker også lige de få fra som laver sjov, dem som er under den seksuelle lavalder..* Og dem som har en IQ over 90**
Så, ehm i sidste ende. Så er det vidst kun Zin*** og alle dem der skriver på Railgun.
*De tror jo alle er ude på et kneppe dem.. det tæller ikke.
**Ikke fordi folk der er i stand til at tænke ikke er friske, men de fleste burde kunne udlede at du er en Teaser.
***Den knægt er sgu villig til at tro på alt.
Hello
it give me a great pleassure to write you after viewing your profile, which really interest me to have communication with you, if you will have the desire with me so that we can get to know each other and for me to send you my picture for you to know whom iam, i will be very happy if you can write me through my email for easiest communication. my email is ([email protected]) i will be waiting to hear from you.
have a blessed day.
from dora.
(Remeber the distance ,colour or age does not matter but love matters alot in life)
Hallo
sig indrømme mig en stor pleassure hen til skriv jer efter gennemsyn jeres gennemsnit , hvilke skam renter mig hen til nyde meddelelser hos jer , selv om jer vil nyde den lyst hos mig i den grad at vi kunne nå til kende hinanden og nemlig mig hen til sende jer mig skildring nemlig jer hen til kende hvem iam , ja være nok så heldig selv om jer kunne skriv mig igennem mig email nemlig letteste meddelelser. mig email er ([email protected]) ja være venter hen til høre til jer. nyde en velsigne dag. af dora. Remeber den afstand ,colour eller alder gør ingenting men elske anliggender alot i liv )
Øh....! Sikke en nørd/it relateret mail jeg fik herinde...!?
29 skrev:Sikkert, men det skal du ikke fortælle dem, de bliver chokeret over at DER er en verden, det vil komme som et for store chok for dem..
Det store blå rum? Det er faktisk ret sejt. For vildt HD der... Mega-mange polygoner det må kræve at rendere!
Og uanset hvor hurtigt man fræser fremad i bil eller tog, kommer der ingen "Loading"-billeder frem! (Men Brugsens sving-dør minder lidt for meget om...)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.