mboost-dp1
brug Google i stedet for news!!!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
qw_freak (1) skrev:"brug Google din fjols"
Kan man overhovedet sige det, hvis man taler dansk?
Se det vil jeg hellere vide...
#6 Kan man se det MED undertekster?
Jeg har ganske vist boet i Jylland, men jeg har aldrig snakket jysk, og jeg har aldrig været god til at forstå det. Men jeg synes da ikke The Julekalender var svær at forstå? Nå, pyt med det.
On topic:
Jeg siger selv "brug google" til folk som konsekvent spørger om ting, man hurtigere ville kunne finde på google selv. Jeg er træt af at visse mennesker spørger mig om ting, som de selv kunne finde ud af. Hvorfor søger du ikke på wikipedia? "Det havde jeg ikke lige tænkt på".. Nej, men så lad være med at være nysgerrig, hvis du ikke selv vil arbejde lidt for det.
Godmorgen :P
Jeg har ganske vist boet i Jylland, men jeg har aldrig snakket jysk, og jeg har aldrig været god til at forstå det. Men jeg synes da ikke The Julekalender var svær at forstå? Nå, pyt med det.
On topic:
Jeg siger selv "brug google" til folk som konsekvent spørger om ting, man hurtigere ville kunne finde på google selv. Jeg er træt af at visse mennesker spørger mig om ting, som de selv kunne finde ud af. Hvorfor søger du ikke på wikipedia? "Det havde jeg ikke lige tænkt på".. Nej, men så lad være med at være nysgerrig, hvis du ikke selv vil arbejde lidt for det.
Godmorgen :P
#9 Med Danmark mener du Sjælland, eller hvad? :P Det er skam også der jeg bor nu.
Jeg siger kun folk skal bruge google, når de kan finde et langt mere præcist svar end jeg selv vil kunne, uden at skulle spørge yderligere ind til det. Men altså altid når svaret ville resultere i, at jeg alligevel skulle google det, og at jeg har en stor formodning om at I'm feeling lucky-knappen sågar ville være rigeligt.
Skal du se offtopic?
Her snakker vi alt lige fra tv2 news helikopter, til våbenhandel til alt muligt :D
hvem-fuck-har-spret-rygter-om-at-jeg-saelger-pistoler
Skal du se offtopic?
Her snakker vi alt lige fra tv2 news helikopter, til våbenhandel til alt muligt :D
hvem-fuck-har-spret-rygter-om-at-jeg-saelger-pistoler
Jeg mener selv, at jeg har været utrolig venlig og hjælpsom, men når folk spørger om virkelig simple ting, som de ville have kunnet finde ud af på under 30 sekunder (No shit: Google --> [Indsæt søgeord] --> Top 3 over hitsene), så gider jeg sgu ikke gøre deres fodarbejde.
Derfor er jeg helt enig med mange af ovenstående, men hvis du mener, at det er sådan et stort problem, så må du gerne komme med eksempler.
Derfor er jeg helt enig med mange af ovenstående, men hvis du mener, at det er sådan et stort problem, så må du gerne komme med eksempler.
Nogle mener at der ikke findes dumme spørgsmål.
Men nåren nørd en bruger på et forum for nørder spørger "hvad er X?", og venter i timer på et svar, hvor svaret kunne have kommet på få sekunder på både Google og Wikipedia - hvad kalder man det så, hvis det ikke er et dumt spørgsmål?
Jeg bruger ikke newz-forumet for at få en opsummering af hverken Google eller Wikipedia.
Men når
Jeg bruger ikke newz-forumet for at få en opsummering af hverken Google eller Wikipedia.
myplacedk (19) skrev:.. nåren nørden bruger på et forum for nørder spørger "hvad er X?", og venter i timer på et svar, hvor svaret kunne have kommet på få sekunder på både Google og Wikipedia - hvad kalder man det så, hvis det ikke er et dumt spørgsmål?
En anmodning om personligt rådgivning?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.