mboost-dp1

Brugbare julegaver!? Hvad fik du??

Gå til bund
Gravatar #51 - Lylover
8. jan. 2010 11:45
Jeg kan ærlig talt ikke huske, hvad jeg fik...
Gravatar #52 - zin
8. jan. 2010 11:46
#50: I en kapitalistisk verden eksisterer kun ét faktum: Alt, bortset fra glæde, kan købes for penge. Selv kvinder.
Spørgsmålet er blot hvad man kan købes for - nogle for hjerte, andre for forstand, andre for blomster, og nogle for romantik. Møntfoden er dog irrelevant.

... Jeg hader kapitalisme.
Gravatar #53 - Kris
8. jan. 2010 11:59
Og så er der dem der kan købes for 2 fad og en pølse på havnen, men de er nok ikke de bedste teknikgavegivere.
Gravatar #54 - NioBe
8. jan. 2010 12:00
Og igen, er der bare dem der er solgt så snart du viser at du har penge :P Holder dog ikke i længden.
Gravatar #55 - Magten
8. jan. 2010 12:08
NioBe (50) skrev:
Hov hov... Vi er ikke en ting der kan købes :P
Hah, som om :D
Gravatar #56 - zin
8. jan. 2010 12:12
#53+54: Præcis, men det er tydeligvis ikke min pointe - og hvis kvindelig intuitet er, hvad de (læs: de "kloge" kvinder) siger den er, så ved i godt hvad jeg mener - og at jeg har ret.
Klap sylten og lav mig noget mad, og giv mig en støjsvag server i fødselsdagsgave. Tak. :-P
Gravatar #57 - NioBe
8. jan. 2010 12:18
Ha ha som om... Boede vi to sammen og du ville have en server af mig... Købte jeg den til mig selv. :P Og krævede du mad af mig, og jeg ikke var i humør til det, må du lave den selv :P
Gravatar #58 - Kris
8. jan. 2010 12:18
Hvis du er heldig kan du få lov til at låne den jeg gav kæresten sidste år til sommer fordi der gik lidt flere penge ind end normalt.

Iøvrigt er det slet ikke så svært at finde en kæreste som kan finde ud af at give teknikgaver. Du er bare nødt til at acceptere at nørder godt kan være kvinder.
Gravatar #59 - LinguaIgnota
8. jan. 2010 12:29
Kris (58) skrev:
Du er bare nødt til at acceptere at nørder godt kan være kvinder.

Fuck no. Du skal bare være god til at forklare, hvad det er, du gerne vil have. Lad evt. et webshopvindue med det ønskede produkt stå åbent, når du går på lokum, og håb, at damen trods alt selv kan tage lidt initiativ.
Jeg gider ikke overraskelser, jeg vil gerne have det, jeg har peget ud.
Gravatar #60 - gnаrfsan
8. jan. 2010 13:06
ZiN (52) skrev:
Alt, bortset fra glæde, kan købes for penge.

Kan du sige Fontex?
Gravatar #61 - Daniel-Dane
8. jan. 2010 13:34
De eneste nørdede kvinder er vel XY-kvinder.
Gravatar #62 - arne_v
8. jan. 2010 15:03
conFen (47) skrev:
#Sen rettelse til #45: Kæresten (I stedet for kærestene. Random typo)

Kunne være kritisk, hvis vedkommende læste newz.dk !
Gravatar #63 - Ronson ⅍
8. jan. 2010 16:51
ZiN (52) skrev:
#50: I en kapitalistisk verden eksisterer kun ét faktum: Alt, bortset fra glæde, kan købes for penge. Selv kvinder.

/me sletter glædespiger fra retskrivningsordbogen
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login