mboost-dp1
Buhuhuhuh!!!
Sad og fedtede lidt rundt i min profil og så nu at jeg er ignoreret af en anden bruger... HVORFOR???! Navnet sagde mig ingenting, overhovedet. En søgning på mit og det andet navn viste kun ganske få nyheder vi begge havde kommenteret. Og i blandt dem var der ingen hvor vi havde adresseret hinanden som person eller på synspunkter! ???
Åh! min gud, min gud. Hvorfor har du forladt mig - du ved hvor gerne jeg vil være venner med alle.
Alle skal elske mig, alle!
Kom så, gør det! Elsk mig nu for pokker.
(se venligst ikke på dette indlæg med psykolog-briller, det er et grimt syn :-D)
Åh! min gud, min gud. Hvorfor har du forladt mig - du ved hvor gerne jeg vil være venner med alle.
Alle skal elske mig, alle!
Kom så, gør det! Elsk mig nu for pokker.
(se venligst ikke på dette indlæg med psykolog-briller, det er et grimt syn :-D)
Det skal du nu ikke være så ked af :-D
Prøv at læse nogle af mine indlæg igennem. Jeg kan finde bunker af folk, der kunne have en fornuftig grund til at ignorere mig. LeonM og diverse kristne, har masser af grund til at ignorere mig, men de gør det ikke. Det er der tilgængæld 3 andre brugernavne der gør:
jwr
LangE
Caleb
Jeg husker ikke at have haft et sammenstød med nogle af dem, jeg aner end ikke hvem de er, og jeg er så totalt kold i røven, at jeg i øjeblikket har indrejseforbud i Sydafrika, da de er bange for at jeg starter en ny istid :-D
[edit]
Er det din gud, der ignorere dig?
[/edit]
Det skal du nu ikke være så ked af :-D
Prøv at læse nogle af mine indlæg igennem. Jeg kan finde bunker af folk, der kunne have en fornuftig grund til at ignorere mig. LeonM og diverse kristne, har masser af grund til at ignorere mig, men de gør det ikke. Det er der tilgængæld 3 andre brugernavne der gør:
jwr
LangE
Caleb
Jeg husker ikke at have haft et sammenstød med nogle af dem, jeg aner end ikke hvem de er, og jeg er så totalt kold i røven, at jeg i øjeblikket har indrejseforbud i Sydafrika, da de er bange for at jeg starter en ny istid :-D
[edit]
Er det din gud, der ignorere dig?
[/edit]
skal i ikke være kede af, se bare på f.eks. http://newz.dk/forum/item/29004/ post #4
den er godt nok lige på grænsen, men jeg spørger faktisk kun manden om det er det han mener (skrevet på den måde da det virkede total indlysende for mig) men den bliver aligevel rated flamebait af acro
eller hvad med
http://newz.dk/forum/item/29004/ post #5
her kommer jeg bare med facts, og bliver alligevel rated flaimebait, af..tradada.... acro
men her kommer det underlige så : jeg er på acro´s venneliste ;D
(grunden til denne lange post er at jeg følte mig udenfor, der er ikke nogen der ignorer mig, så måtte jeg jo finde på noget andet :/))
den er godt nok lige på grænsen, men jeg spørger faktisk kun manden om det er det han mener (skrevet på den måde da det virkede total indlysende for mig) men den bliver aligevel rated flamebait af acro
eller hvad med
http://newz.dk/forum/item/29004/ post #5
her kommer jeg bare med facts, og bliver alligevel rated flaimebait, af..tradada.... acro
men her kommer det underlige så : jeg er på acro´s venneliste ;D
(grunden til denne lange post er at jeg følte mig udenfor, der er ikke nogen der ignorer mig, så måtte jeg jo finde på noget andet :/))
Er stadig ignoreret af 'Human'. Aner ikke hvorfor. Der var også en anden der havde mig ignoreret en overgang, så sendte en PB til begge to for at høre hvorfor, og den ene var en fejltagelse, og fik aldrig svar fra Human.
Som BS skriver, så kunne jeg ikke være mere kold. Men det er nu rart nok at få en begrundelse på en gang imellem.
Som BS skriver, så kunne jeg ikke være mere kold. Men det er nu rart nok at få en begrundelse på en gang imellem.
Jeg kender kun til én der har ignoreret og grunden kender jeg også, men jeg har endnu ikke forstået hvorfor jeg er på disse menneskers venneliste:
Deternal
Acro
ZOPTIKEREN
Men ok, nu aner jeg heller ikke helt hvad vennelisten rent praktisk gør, fordi jeg aldrig har benyttet den. :)
Deternal
Acro
ZOPTIKEREN
Men ok, nu aner jeg heller ikke helt hvad vennelisten rent praktisk gør, fordi jeg aldrig har benyttet den. :)
Hæhæ, der er 11 der ignorerer mig, men de har da sikkert også deres grunde :)
Vennelisten gør så man altid ser en given brugers indlæg. Altså: Hvis du har en på din venneliste, vil du altid se hans (eller hendes?) indlæg, uanset om indlæget at ratet som flamebait eller brugerens karma er på Super Elendig.
Det kommer selvfølgelig kun til rette hvis du har sat din profil op til ikke at vise indlæg med dårlig rating, eller fra folk med lav karma.
Vennelisten gør så man altid ser en given brugers indlæg. Altså: Hvis du har en på din venneliste, vil du altid se hans (eller hendes?) indlæg, uanset om indlæget at ratet som flamebait eller brugerens karma er på Super Elendig.
Det kommer selvfølgelig kun til rette hvis du har sat din profil op til ikke at vise indlæg med dårlig rating, eller fra folk med lav karma.
jeg har følgene brugere på min ignorere liste:
Snuden
entvex
gratis
mastek
msn_freak
ghostcom
bullerbuller
poul43
mr. jensson
snapsefar
testtesttest
kantopia
De er der af den grund, fordi de enten har rated som en nar (snapsefar og bullerbuller), og ellers så bare fordi de har været meget generende og stødende.
jeg er kun på west ignorere liste,
men ved ikke hvorfro?
men der er ingen der vil have mig på deres venneliste, hvorfor?
Snuden
entvex
gratis
mastek
msn_freak
ghostcom
bullerbuller
poul43
mr. jensson
snapsefar
testtesttest
kantopia
De er der af den grund, fordi de enten har rated som en nar (snapsefar og bullerbuller), og ellers så bare fordi de har været meget generende og stødende.
men ved ikke hvorfro?
Der var en gang, du virkeligt var en nar. Men det skal dog siges, at du har forbedret dig, de seneste måneder ;-)
men ved ikke hvorfro?
Der var en gang, du virkeligt var en nar. Men det skal dog siges, at du har forbedret dig, de seneste måneder ;-)
Tror ingen af os kan sige os fri, for at være blevet uvenner med nogen. Ikke at det bekymre mig, da jeg aldrig har modtaget begrundelser.... hehe
Brugere der har ignoreret dig:
Navn
TcaT
Caleb
army_juggalo
swordfish
zaq
SaD
Tusk
runesoft
kbg
Lille_Asger
3case
peterpan
Satyr
Drakhan
olebolle
21
#11 jeg er ikke efter nogen bestemt, men når folk dummer sig kan de lige så godt få det at vide, så de ikke dummer sig endnu mere senere hen.
i øvrigt taler vi ikke om hvem DU har på din ignore liste, men hvem der ignorerer DIG...
Flg. folk ignorerer mig:
wape
Lille_Asger
Ronson
dinosauer
LangE
Satyr
williwombat
Kan dog ikke mindes at have skrevet med nogen af dem...
i øvrigt taler vi ikke om hvem DU har på din ignore liste, men hvem der ignorerer DIG...
Flg. folk ignorerer mig:
wape
Lille_Asger
Ronson
dinosauer
LangE
Satyr
williwombat
Kan dog ikke mindes at have skrevet med nogen af dem...
Jeg har en masse på min ignoreliste jeg ikke kan huske hvorfor. Formentlig fordi de havde mig på deres.. Jeg har nemlig fundet ud af at man efterhånden bliver fjernet, hvis de ser man har ignoreret dem :)
Listen over folk der ignorerer mig er i hvert fald faldet. Må hellere lige ryde op i den..
Listen over folk der ignorerer mig er i hvert fald faldet. Må hellere lige ryde op i den..
Man kan nogen gange blive lidt trist af at kigge på sin venneliste. Især når den man selv har lavet er dobbelt så lang :P.
Tjaa når man kigger på listen, så er der en eller anden mærkelig fyr der hedder "Navn" som både har mig på sin ignore og venne liste ;P
Har hverken venner eller fjender her på newz, undtaget alle dem der ikke vil underlægge sig den store M. Onitor. Hmmm men det kan da også have noget at gøre med at jeg ikke har skrevet så meget i forummet hehe.
Har hverken venner eller fjender her på newz, undtaget alle dem der ikke vil underlægge sig den store M. Onitor. Hmmm men det kan da også have noget at gøre med at jeg ikke har skrevet så meget i forummet hehe.
Ja, det er godt nok noget pis; Her på newz skal man gøre en fucking insats, for at få fjender!
Bliver du glad, hvis jeg smider dig på ignore?
{ Dette indlæg er en joke ;-) }
Ja, det er godt nok noget pis; Her på newz skal man gøre en fucking insats, for at få fjender!
Bliver du glad, hvis jeg smider dig på ignore?
{ Dette indlæg er en joke ;-) }
#24 man skal bare skrive en underforstået joke, så er man straks på folks ignorere liste, har fået 3 nye venner på den efter denne joke. http://newz.dk/forum/item/57182/#2
#27 Ja det er lidt sjovt, men mange folk har jo problemer med at filtrere ironi, når det er skrevet. Men ok hvad kan man forvente, ironi har tit noget at gøre med toneleje, og det kræver tit lidt mere hjernekraft og alle ved, at hvis en person skriver noget der ikke indeholder smilies, der blinker som et andet stroposkoblys, så må det jo være alvor!
#25 (buch)
Nu ligger den altså i grænselandet, hvor jeg synes det er forståeligt at folk kan misforstå dig. Personligt var jeg lidt i tvivl, da der ikke var nogen tydelige indikationer af ironi. Godt nok var det skrevne så "dumt" at det næsten måtte være en joke, men på den anden side har jeg set folk skrive dummere ting herinde. Jeg valgte så hverken at rate eller kommentere, da jeg netop var en smule i tvivl om dit indlægs natur.
Er den smiley noget du har tilføjet efterfølgende? Jeg synes ikke den var der til at starte med...
Nu ligger den altså i grænselandet, hvor jeg synes det er forståeligt at folk kan misforstå dig. Personligt var jeg lidt i tvivl, da der ikke var nogen tydelige indikationer af ironi. Godt nok var det skrevne så "dumt" at det næsten måtte være en joke, men på den anden side har jeg set folk skrive dummere ting herinde. Jeg valgte så hverken at rate eller kommentere, da jeg netop var en smule i tvivl om dit indlægs natur.
Er den smiley noget du har tilføjet efterfølgende? Jeg synes ikke den var der til at starte med...
#31 jeg er lidt i tvivl om den der smiley, er en jeg selv har lavet, eller der er en admin der har været flink og sætte den derind. Jeg kunne godt ha fundet på at lave den, men tror ik.
det var også meningen at det skulle skrives på den der "dumme" måde, så det viste at det var en joke.
det var også meningen at det skulle skrives på den der "dumme" måde, så det viste at det var en joke.
Jeg er helt siker på at den ikke var der, for jeg kan huske at jeg ledte efter den, men besluttede at det måtte være en joke, selvom der ikke var nogen indikation på noget sådan.
Jeg er helt siker på at den ikke var der, for jeg kan huske at jeg ledte efter den, men besluttede at det måtte være en joke, selvom der ikke var nogen indikation på noget sådan.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund