mboost-dp1

Buhuhuhuh!!!

Gå til bund
Gravatar #1 - Jake_the_Snake
20. jul. 2005 09:41
Sad og fedtede lidt rundt i min profil og så nu at jeg er ignoreret af en anden bruger... HVORFOR???! Navnet sagde mig ingenting, overhovedet. En søgning på mit og det andet navn viste kun ganske få nyheder vi begge havde kommenteret. Og i blandt dem var der ingen hvor vi havde adresseret hinanden som person eller på synspunkter! ???

Åh! min gud, min gud. Hvorfor har du forladt mig - du ved hvor gerne jeg vil være venner med alle.
Alle skal elske mig, alle!

Kom så, gør det! Elsk mig nu for pokker.

(se venligst ikke på dette indlæg med psykolog-briller, det er et grimt syn :-D)
Gravatar #2 - BurningShadow
20. jul. 2005 09:58

Det skal du nu ikke være så ked af :-D
Prøv at læse nogle af mine indlæg igennem. Jeg kan finde bunker af folk, der kunne have en fornuftig grund til at ignorere mig. LeonM og diverse kristne, har masser af grund til at ignorere mig, men de gør det ikke. Det er der tilgængæld 3 andre brugernavne der gør:
jwr
LangE
Caleb

Jeg husker ikke at have haft et sammenstød med nogle af dem, jeg aner end ikke hvem de er, og jeg er så totalt kold i røven, at jeg i øjeblikket har indrejseforbud i Sydafrika, da de er bange for at jeg starter en ny istid :-D

[edit]
Er det din gud, der ignorere dig?
[/edit]
Gravatar #3 - nightH
20. jul. 2005 10:10
skal i ikke være kede af, se bare på f.eks. http://newz.dk/forum/item/29004/ post #4
den er godt nok lige på grænsen, men jeg spørger faktisk kun manden om det er det han mener (skrevet på den måde da det virkede total indlysende for mig) men den bliver aligevel rated flamebait af acro

eller hvad med
http://newz.dk/forum/item/29004/ post #5
her kommer jeg bare med facts, og bliver alligevel rated flaimebait, af..tradada.... acro

men her kommer det underlige så : jeg er på acro´s venneliste ;D

(grunden til denne lange post er at jeg følte mig udenfor, der er ikke nogen der ignorer mig, så måtte jeg jo finde på noget andet :/))
Gravatar #4 - SKPFræser
20. jul. 2005 10:14
Brugere der har ignoreret dig:
Navn

snailwalker
ronnipedersen
Gravatar #5 - Gruesome
20. jul. 2005 10:16
Er stadig ignoreret af 'Human'. Aner ikke hvorfor. Der var også en anden der havde mig ignoreret en overgang, så sendte en PB til begge to for at høre hvorfor, og den ene var en fejltagelse, og fik aldrig svar fra Human.

Som BS skriver, så kunne jeg ikke være mere kold. Men det er nu rart nok at få en begrundelse på en gang imellem.
Gravatar #6 - SKPFræser
20. jul. 2005 10:21
hvad så med ham homeentertainment hehe
Gravatar #7 - Kadann
20. jul. 2005 11:54
Jeg kender kun til én der har ignoreret og grunden kender jeg også, men jeg har endnu ikke forstået hvorfor jeg er på disse menneskers venneliste:

Deternal
Acro
ZOPTIKEREN

Men ok, nu aner jeg heller ikke helt hvad vennelisten rent praktisk gør, fordi jeg aldrig har benyttet den. :)
Gravatar #8 - The-Lone-Gunman
20. jul. 2005 12:07
Hæhæ, der er 11 der ignorerer mig, men de har da sikkert også deres grunde :)

Vennelisten gør så man altid ser en given brugers indlæg. Altså: Hvis du har en på din venneliste, vil du altid se hans (eller hendes?) indlæg, uanset om indlæget at ratet som flamebait eller brugerens karma er på Super Elendig.

Det kommer selvfølgelig kun til rette hvis du har sat din profil op til ikke at vise indlæg med dårlig rating, eller fra folk med lav karma.
Gravatar #9 - buch
20. jul. 2005 12:14
jeg har følgene brugere på min ignorere liste:
Snuden
entvex
gratis
mastek
msn_freak
ghostcom
bullerbuller
poul43
mr. jensson
snapsefar
testtesttest
kantopia

De er der af den grund, fordi de enten har rated som en nar (snapsefar og bullerbuller), og ellers så bare fordi de har været meget generende og stødende.

jeg er kun på west ignorere liste,
men ved ikke hvorfro?

men der er ingen der vil have mig på deres venneliste, hvorfor?
Gravatar #10 - BurningShadow
20. jul. 2005 12:16

jeg er kun på west ignorere liste,
men ved ikke hvorfro?

men der er ingen der vil have mig på deres venneliste, hvorfor?

Der var en gang, du virkeligt var en nar. Men det skal dog siges, at du har forbedret dig, de seneste måneder ;-)
Gravatar #11 - buch
20. jul. 2005 12:22
#10 jeg forstår hvis i mener mange af mine første indlæg, men synes ikke altid, jeg er blevet lige fair behandlet.

men glæder mig over at amokk ikke er sådan efter mig mere, han er nok ovre sit amokk anfald :)
Gravatar #12 - elite
20. jul. 2005 12:38
#10: Well said BrændendeSkygge!
Gravatar #13 - sKIDROw
20. jul. 2005 12:56
Tror ingen af os kan sige os fri, for at være blevet uvenner med nogen. Ikke at det bekymre mig, da jeg aldrig har modtaget begrundelser.... hehe

Navn
TcaT
Caleb
army_juggalo
swordfish
zaq
SaD
Tusk
runesoft
kbg
Lille_Asger
3case
peterpan
Satyr
Drakhan
olebolle
21
Gravatar #14 - amokk
20. jul. 2005 13:30
#11 jeg er ikke efter nogen bestemt, men når folk dummer sig kan de lige så godt få det at vide, så de ikke dummer sig endnu mere senere hen.

i øvrigt taler vi ikke om hvem DU har på din ignore liste, men hvem der ignorerer DIG...

Flg. folk ignorerer mig:
wape
Lille_Asger
Ronson
dinosauer
LangE
Satyr
williwombat

Kan dog ikke mindes at have skrevet med nogen af dem...
Gravatar #15 - XorpiZ
20. jul. 2005 13:47
Folk der ignorerer mig :D

Lonestar
TullejR
johnbush
Ronson
dasbutt
kryster
skrump
sakari46
Kegle
guppy
Gravatar #16 - buch
20. jul. 2005 14:02
#14 ved godt vi snakker om hvem der har ignoreret en selv, og ikke hvem jeg har ignoreret. Men eftersom det kun er west der har ignoreret mig, syntes jeg det var mere intresant og vide hvem jeg har ignoreret og hvorfor.
Gravatar #17 - Ronson ⅍
20. jul. 2005 16:07
Jeg har en masse på min ignoreliste jeg ikke kan huske hvorfor. Formentlig fordi de havde mig på deres.. Jeg har nemlig fundet ud af at man efterhånden bliver fjernet, hvis de ser man har ignoreret dem :)

Listen over folk der ignorerer mig er i hvert fald faldet. Må hellere lige ryde op i den..
Gravatar #18 - Kadann
20. jul. 2005 16:07
#8 -

Aha, takker for forklaringen. :)
Gravatar #19 - jeldtoft
20. jul. 2005 17:34
Jeg aner heller ikke hvem disse personer er:

shamran_dk
jwr
Gravatar #20 - Gruesome
20. jul. 2005 23:40
Man kan nogen gange blive lidt trist af at kigge på sin venneliste. Især når den man selv har lavet er dobbelt så lang :P.
Gravatar #21 - amokk
21. jul. 2005 00:09
#20 hehe jeg har slet ingen venneliste, jeg har sat den til at vise alle indlæg, bortset fra de brugere jeg ignorerer
Gravatar #22 - Gruesome
21. jul. 2005 00:32

Det har jeg nu også. Bare tanken om at have venner der er rar en gang imellem :P. Eller...
Gravatar #23 - NevaKee
23. jul. 2005 21:31
Tjaa når man kigger på listen, så er der en eller anden mærkelig fyr der hedder "Navn" som både har mig på sin ignore og venne liste ;P

Har hverken venner eller fjender her på newz, undtaget alle dem der ikke vil underlægge sig den store M. Onitor. Hmmm men det kan da også have noget at gøre med at jeg ikke har skrevet så meget i forummet hehe.
Gravatar #24 - BurningShadow
23. jul. 2005 21:42

Ja, det er godt nok noget pis; Her på newz skal man gøre en fucking insats, for at få fjender!

Bliver du glad, hvis jeg smider dig på ignore?

{ Dette indlæg er en joke ;-) }
Gravatar #25 - buch
23. jul. 2005 21:47
#24 man skal bare skrive en underforstået joke, så er man straks på folks ignorere liste, har fået 3 nye venner på den efter denne joke. http://newz.dk/forum/item/57182/#2
Gravatar #26 - NevaKee
23. jul. 2005 21:57
#25 jaa lagde godt mærke til det, ikke lige at du fik ignores, men at du blev haglet ned... Folk mangler da bare humor...

#24 Yes Sir! Jeg vil fremover yde en ekstra indsats! Måske 5ku113 m7n b3gynd3 at 5kr1v3 l337? naaa nok ikke, især ikke når man ikke er god til det.
Gravatar #27 - buch
23. jul. 2005 22:01
#26 ja det gør de virkelig, man skal skrive [/joke] efter ens jokes ellers er man bare ude og skide bagefter, :O og ironi er bandlyst!
Gravatar #28 - NevaKee
23. jul. 2005 22:06
#27 Ja det er lidt sjovt, men mange folk har jo problemer med at filtrere ironi, når det er skrevet. Men ok hvad kan man forvente, ironi har tit noget at gøre med toneleje, og det kræver tit lidt mere hjernekraft og alle ved, at hvis en person skriver noget der ikke indeholder smilies, der blinker som et andet stroposkoblys, så må det jo være alvor!
Gravatar #29 - buch
23. jul. 2005 22:12
#28 ja jeg forstår godt de folk der misforstår ironi nogen gange, gør jeg da også selv. Så man skal nok bare helst lade vær med at bruge det. :(

Men jokes der vil folk bare ikke se det er en joke, næsten ligmeget hvad man gør, medmindre man skriver det er en joke.
Gravatar #30 - DiZaster
23. jul. 2005 22:37
Navn
3case

Tror jeg vil til at ignorere samtlige idioter på newz.dk (Dvs. dig , dig og også dig) ^^

Så ville der ikke være nogen indlæg at læse, og jeg villle bruge mindre tid herinde... Hmm... :-)
Gravatar #31 - demiurgos
24. jul. 2005 07:42
#25 (buch)
Nu ligger den altså i grænselandet, hvor jeg synes det er forståeligt at folk kan misforstå dig. Personligt var jeg lidt i tvivl, da der ikke var nogen tydelige indikationer af ironi. Godt nok var det skrevne så "dumt" at det næsten måtte være en joke, men på den anden side har jeg set folk skrive dummere ting herinde. Jeg valgte så hverken at rate eller kommentere, da jeg netop var en smule i tvivl om dit indlægs natur.

Er den smiley noget du har tilføjet efterfølgende? Jeg synes ikke den var der til at starte med...
Gravatar #32 - buch
24. jul. 2005 12:16
#31 jeg er lidt i tvivl om den der smiley, er en jeg selv har lavet, eller der er en admin der har været flink og sætte den derind. Jeg kunne godt ha fundet på at lave den, men tror ik.

det var også meningen at det skulle skrives på den der "dumme" måde, så det viste at det var en joke.
Gravatar #33 - Gruesome
24. jul. 2005 12:29

Vi kan så vende den på hovedet, og sige at ironien var så ringe og usjov, at den fortjente at blive rated ned? :).
Gravatar #34 - BurningShadow
24. jul. 2005 12:30

Jeg er helt siker på at den ikke var der, for jeg kan huske at jeg ledte efter den, men besluttede at det måtte være en joke, selvom der ikke var nogen indikation på noget sådan.
Gravatar #35 - buch
24. jul. 2005 14:14
#33 og #34

det må jeg jo så bare huske næste gang jeg skriver en joke at skrive, :) ;) [/joke] og en masse med fed skrift og kursiv

;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login