mboost-dp1
Burger King I Skalborg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hvornår lukker Burger King (idag) i det der engang hed Skalborg?
Jeg har ledt efter det på deres site, uden at finde informationen...
Jeg har ledt efter det på deres site, uden at finde informationen...
Her er deres hjemmeside, men der står vist om åbningstider, så prøv at give dem et kald...
Nu har jeg været der forbi. Jeg arbejder 3 min. fra en McDonalds, men kørte forbi Skalborg, selvom det forlængede hjemturen med over en halv time. Ak ja, hvad gør man ikke for at undgå at få en cheeseburger...
Nu har jeg været der ialt 3 gange, og hver gang har deres kommunikations anlæg skrattet i en grad så det næsten er umuligt at afgive sin bestilling. Tror da pokker at deresdrive-by drive-in er øde...
Nu har jeg været der ialt 3 gange, og hver gang har deres kommunikations anlæg skrattet i en grad så det næsten er umuligt at afgive sin bestilling. Tror da pokker at deres
#6 Jeg tror det er standard på alle BKs, at man ikke skal kunne høre, hvad de siger igennem højtalerne...
Nogen gange hjælper det dog, at rulle vinduet ned! :P (Glemmer det hver eneste gang jeg køre igennem :P)
Nogen gange hjælper det dog, at rulle vinduet ned! :P (Glemmer det hver eneste gang jeg køre igennem :P)
Det bare en af de forkerte burger kings, men det kan dog have en positiv virkning på folk at flere opdager burger king.
De rigtige burger kings er ejet af nsp
http://www.nordicservicepartners.se/extra/pod/?mod...
Det bare en af de forkerte burger kings, men det kan dog have en positiv virkning på folk at flere opdager burger king.
De rigtige burger kings er ejet af nsp
http://www.nordicservicepartners.se/extra/pod/?mod...
Fordi jeg har aktier i nsp :P
Men udover det så er egen kontrollen også noget skrappere. 1 gang om året ca, får vi besøg af et hold svenskere der tjekker ALT i resturanten.
Sidste gang vi havde dem på besøg var der en veldig ballade over en kasse med hundemad, som vi gav en lille smule ud af når folk kom gennem drive in og havde en hund med.
Hundemad var ikke godkendt til at blive givet ud som service, til kunder der havde hund med selvom fødevarestyrelsen havde godkendt det.
Fordi jeg har aktier i nsp :P
Men udover det så er egen kontrollen også noget skrappere. 1 gang om året ca, får vi besøg af et hold svenskere der tjekker ALT i resturanten.
Sidste gang vi havde dem på besøg var der en veldig ballade over en kasse med hundemad, som vi gav en lille smule ud af når folk kom gennem drive in og havde en hund med.
Hundemad var ikke godkendt til at blive givet ud som service, til kunder der havde hund med selvom fødevarestyrelsen havde godkendt det.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.