mboost-dp1

Burger King I Skalborg

Gå til bund
Gravatar #1 - BurningShadow
29. feb. 2008 18:34
Hvornår lukker Burger King (idag) i det der engang hed Skalborg?
Jeg har ledt efter det på deres site, uden at finde informationen...
Gravatar #2 - vandfarve
29. feb. 2008 18:39
Her er deres hjemmeside, men der står vist om åbningstider, så prøv at give dem et kald...
Gravatar #3 - vandfarve
29. feb. 2008 18:40
Hende der pigebarnet i midten af billedecollagen ser da ikke for dårlig ud... Gad vide, hvordan det kan være, at det lige var hende, som får lov til at posere. O.o
Gravatar #4 - rumagenten
29. feb. 2008 19:56
vi har da en bruger herinde der arbejder der. han må da vide det, men han er nok på arbejde.
Gravatar #5 - vandfarve
29. feb. 2008 21:18
#4 Præcis, Buch ikke?
Gravatar #6 - BurningShadow
29. feb. 2008 22:47
Nu har jeg været der forbi. Jeg arbejder 3 min. fra en McDonalds, men kørte forbi Skalborg, selvom det forlængede hjemturen med over en halv time. Ak ja, hvad gør man ikke for at undgå at få en cheeseburger...

Nu har jeg været der ialt 3 gange, og hver gang har deres kommunikations anlæg skrattet i en grad så det næsten er umuligt at afgive sin bestilling. Tror da pokker at deres drive-by drive-in er øde...
Gravatar #7 - Kisbye
1. mar. 2008 09:57
Nu vi er ved burgerking, så går der rygter om at de skulle åbne igen på fyn? (I Odense)
Er der nogen der kan bekræfte dette og evt ved hvornår?

Det er en skandale at det ikke er til opdrive en Whopper her på øen.
Gravatar #8 - MiniatureZeus
1. mar. 2008 09:57
#6 Jeg tror det er standard på alle BKs, at man ikke skal kunne høre, hvad de siger igennem højtalerne...
Nogen gange hjælper det dog, at rulle vinduet ned! :P (Glemmer det hver eneste gang jeg køre igennem :P)
Gravatar #9 - buch
4. mar. 2008 00:10
24 alle dage!

Det er mia, hun er 19-20, hvad vil du give for hendes nummer?
Hun er desuden manager.

(hendes søster på 18 er meget mere lækker)

Vores drive in system er elendigt, det har en pris på 50k men halvdelen af tiden kan vi ikke høre hvad kunderne bestiller og omvendt.
Gravatar #10 - BurningShadow
16. mar. 2008 19:09
Wee, nu er der kommet åbningstider på hjemmesiden :-)
Gravatar #11 - buch
16. mar. 2008 20:21
Ja for det er svært at huske 10-24 alle dage året rundt med undtagelse af 24 dec. ;)
Gravatar #12 - Thalion
16. mar. 2008 20:40
Fyens Stiftstiende

Så der skulle gerne åbne en ude ved bilka, midt i juni. Så det bliver godt.
Gravatar #13 - buch
16. mar. 2008 21:02
Det bare en af de forkerte burger kings, men det kan dog have en positiv virkning på folk at flere opdager burger king.

De rigtige burger kings er ejet af nsp

http://www.nordicservicepartners.se/extra/pod/?mod...
Gravatar #14 - BurningShadow
16. mar. 2008 21:42

Jeg ville sagtens kunne glemme det ;-)
Gravatar #15 - myplacedk
17. mar. 2008 08:03
13 skrev:
Det bare en af de forkerte burger kings, men det kan dog have en positiv virkning på folk at flere opdager burger king.

De rigtige burger kings er ejet af nsp

Hvad er forskellen? Hvorfor er det vigtigt?
Gravatar #16 - Magten
17. mar. 2008 08:27

Det er mia, hun er 19-20, hvad vil du give for hendes nummer?
Hun er desuden manager.

(hendes søster på 18 er meget mere lækker)
Er der rabat hvis man vil have numre på begge to?? :D
Gravatar #17 - buch
17. mar. 2008 15:49
Fordi jeg har aktier i nsp :P

Men udover det så er egen kontrollen også noget skrappere. 1 gang om året ca, får vi besøg af et hold svenskere der tjekker ALT i resturanten.
Sidste gang vi havde dem på besøg var der en veldig ballade over en kasse med hundemad, som vi gav en lille smule ud af når folk kom gennem drive in og havde en hund med.

Hundemad var ikke godkendt til at blive givet ud som service, til kunder der havde hund med selvom fødevarestyrelsen havde godkendt det.
Gravatar #18 - BluepaiN
22. mar. 2008 00:00
Skalborg i/ved Aalborg? I så fald, ville det være direkte dumt at lukke den, da den åbnede for 1-2 år siden. :p
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login