mboost-dp1
CBB øger sms taksten til udlandet
Til alle jer der har CBB abonnement.
Husk at CBB har øget sms taksten til udlandet fra kr.0.19 til kr.2.25.
Jeg har selv li'e fået lænset min konto, fordi jeg sms'ed intensivt med kæresten der er i Frankrig for tiden... Syns godt jeg kunne ha' brugt en lille besked om sagen fra CBB.
Er der nogen der ved, hvornår dette er sket?
Husk at CBB har øget sms taksten til udlandet fra kr.0.19 til kr.2.25.
Jeg har selv li'e fået lænset min konto, fordi jeg sms'ed intensivt med kæresten der er i Frankrig for tiden... Syns godt jeg kunne ha' brugt en lille besked om sagen fra CBB.
Er der nogen der ved, hvornår dette er sket?
Prisændring for SMS til udlandet
3. juli ændres prisen på afsendte SMS fra Danmark til udenlandske mobilnumre til kr. 2,25. SMS'er sendt til danske mobilnumre er fortsat til 0,19 kr!
Er også CBB-kunde. Havde godt set det og synes det stinker...
Mig: "Hvordan kan man sætte priser op 1000%?" CBB:"Prøv at se man gør bare sådan..."
Nå, de var vidst også nogen af de sidste der ikke havde udenlandssmstakster på det niveau.
Mig: "Hvordan kan man sætte priser op 1000%?" CBB:"Prøv at se man gør bare sådan..."
Nå, de var vidst også nogen af de sidste der ikke havde udenlandssmstakster på det niveau.
SMS til udenlandsk mobilnummer. Døgnet rundt, uanset land 2,70 kr. (SMS fra Danmark til danske numre i udlandet: 0,20 kr.)
citat fra Telmore. gid jeg havde vidst det...
det er jeg klar over. nu skal hun studere der i 12 mdr og har derfor oprettet en konto hos en fransk udbyder. derfor ta'r jeg hendes gamle simkort med derned i næste uge.
nb: "ses'ed intensivt" betyder 20 sms'er på fire dage. nok til at "lænse" min konto for en hel måneds forbrug (kr.50). men overdrivelse fremmer forståelsen.
det er jeg klar over. nu skal hun studere der i 12 mdr og har derfor oprettet en konto hos en fransk udbyder. derfor ta'r jeg hendes gamle simkort med derned i næste uge.
nb: "ses'ed intensivt" betyder 20 sms'er på fire dage. nok til at "lænse" min konto for en hel måneds forbrug (kr.50). men overdrivelse fremmer forståelsen.
#8 ^_^:
Alternativt kan du jo se om du kan finde en fransk web-SMS. Det kan du stadig blive nødsaget til at betale for, men så er der sikkert tale om den lokale takst. Hvis hun også har adgang til Internettet, så kan hun jo oprette en bruger på CoolSMS.dk og sende billigt derigennem.
Alternativt kan du jo se om du kan finde en fransk web-SMS. Det kan du stadig blive nødsaget til at betale for, men så er der sikkert tale om den lokale takst. Hvis hun også har adgang til Internettet, så kan hun jo oprette en bruger på CoolSMS.dk og sende billigt derigennem.
Og ikke for at voldreklamere men på m1.dk kan man tilmelde sig gratis websms (50 sms om dagen, max 5 til samme og kun til danske numre.)
Det sjove er, jeg er ret sikker på jeg fravalgte (eller ikke tilmeldte mig) nyhedsbrevet. Men der går nogen dage og hvem kan så huske hvad de nøjagtigt gjorde i tilmeldingsprocessen...
#13 og #14
Så meld dem dog til [email protected]
Læs evt. mere på http://www.forbrug.dk/markedsforing/net-tjek/spam/...
Så meld dem dog til [email protected]
Læs evt. mere på http://www.forbrug.dk/markedsforing/net-tjek/spam/...
Kiggede på tilmeldings-siden man vælger det ikke til/fra - og nyhedsbrevet er heller ikke nævnt i de betingelser man godkender... Ved ikke om det er spam? Vil dog ikke rykke på det.
Ved ikke om det er spam?Hvis du ikke aktivt tilvælger det er det at betegne som spam her i danmark.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund