mboost-dp1

CC solo

Gå til bund
Gravatar #1 - akerman
30. sep. 2006 22:31
Er der nogen der har fået det til at køre acceptabelt? Mit falder stadig tit ud, og kører ikke noget nær 8 mbit.
Gravatar #2 - Kadann
30. sep. 2006 23:24
Om andres forbindelse kører godt eller skidt, hjælper jo ikke dig.

Solo er jo bare et produktnavn og er på ingen måde anderledes end CC's normale ADSL-løsninger rent linie- og hardwaremæssigt.

Hvis du har et problem med linien, så kontakt Cybercity og bed dem om at se på sagen.
Gravatar #3 - akerman
1. okt. 2006 08:52
Jo det gør.
Gravatar #4 - Kadann
1. okt. 2006 09:04
.. og hvordan forestiller du dig at det skulle hjælpe dig, hvis du f.eks. ikke engang kører på samme DSLAM eller BBRAS som han gør?

At du kan melde videre til CC at random guy nr. 1 som du har talt med på Internettet også siger at tingene kører skidt..?
Gravatar #5 - akerman
1. okt. 2006 11:10
Jeg kunne liste en masse argumenter op til at modbevise din påstand. Men det ville ikke tjene andet formål end at vinde en 'hanekamp' over dig - og det var sådan set ikke derfor jeg stillede spørgsmålet... "arguing over the internet" etc.

Jeg vil bare gerne høre fra folk med CC solo - er det helt umuligt for dig at blande dig udenom?
Gravatar #6 - Kadann
1. okt. 2006 11:35
Fantastisk argumentation.. carry on, then. :)
Gravatar #7 - drbravo
1. okt. 2006 11:52
min CC solo kører godt
Gravatar #8 - buch
1. okt. 2006 12:47
Mit kører også fint :)
Gravatar #9 - milandt
1. okt. 2006 14:42
Så vi kan nu konstantere at 33% af CC Solo forbindelserne kører skidt, og 66% kører godt..

Tror jeg vil bestille Solo.. virker som om det er mere stabilt end TDC.
Gravatar #10 - themuss
1. okt. 2006 14:46
Mit TDC kører "ok".
Gravatar #11 - dyg
2. okt. 2006 08:02
Mit Solo kører også fint. Enkelte udfald, men ikke noget slemt.
Gravatar #12 - akerman
2. okt. 2006 18:14
Utroligt man skal sidde og blive gnaven over at folk rater en flamebait selvom det netop var det man søgte at undgå (altså flamewar) :p

Nå men tak for svarene.. i starten havde folk en masse problemer med solo, jeg er åbenbart en af de eneste der stadig har dem.
Gravatar #13 - dyg
2. okt. 2006 19:21
Og så skal man have en flamebait rating af dig (endda på et indlæg, der svarer på dit oprindelige spørgsmål), fordi man mener, at din "er det helt umuligt for dig at blande dig udenom?"-kommentar til et informativ indlæg var flamebait?
Gravatar #14 - XorpiZ
2. okt. 2006 19:22
Heller ingen problemer her.
Gravatar #15 - OziOn
4. okt. 2006 12:06
Jeg havde problemer da jeg opgraderede til 8mbit Solo. Så de nedgraderede det igen. Men i denne uge er jeg begyndt at få udfald igen. Men det er sjovt nok kun om aftenen, og natten ud det sker :S
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login