mboost-dp1
CeBIT 2009
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hej alle
Jeg ville bare spørge, om der er nogen der ved, om newz.dk igen i år arrangerer busture til CeBIT?
Jeg ville bare spørge, om der er nogen der ved, om newz.dk igen i år arrangerer busture til CeBIT?
Ja det kunne være cool at opleve i år.. Jeg er fristet til at tage med bare for at lave en doku-soap med mit nyindkøbte steadicam..
hehe.. Du siger noget.. må bare huske at få ronson til at lave musik til videoen så de ikke fjerner den pga. copyright-issues.. :P
#6 Ronson er jo rising star (Hvornår er det lige, at han laver live musik igen?!), så jeg tror faktisk, at han er mere overfølsom overfor rettighedsbrud end selv Sony.
Jeg vil dog gerne spytte i kassen og donere 6 tyske Cokes på dåse til ham, hvis der bliver lagt baggrundsmusik på...
Jeg vil dog gerne spytte i kassen og donere 6 tyske Cokes på dåse til ham, hvis der bliver lagt baggrundsmusik på...
Nu ligger landet faktisk sådan at jeg har fået fjernet en keyboardvideo fra jewtube med Shadows - Apache pga. copyright...
Men ellers må jeg i gang med Cinescore.
Anyway, er det kun mig der synes CeBIT er blevet enormt kedeligt?
JewTube skrev:Dear Member:
This is to notify you that we have removed or disabled access to the following material as a result of a third-party notification by Regent Music Corp. claiming that this material is infringing:
Re: Apache The Shadows:
Please Note: Repeat incidents of copyright infringement will result in the deletion of your account and all videos uploaded to that account. In order to avoid future strikes against your account, please delete any videos to which you do not own the rights, and refrain from uploading additional videos that infringe on the copyrights of others. For more information about YouTube's copyright policy, please read the Copyright Tips guide.
If you elect to send us a counter notice, please go to our Help Center to access the instructions.
Be aware that there may be adverse legal consequences in your country if you make a false or bad faith allegation of copyright infringement by using this process.
Sincerely,
YouTube, Inc.
Men ellers må jeg i gang med Cinescore.
Anyway, er det kun mig der synes CeBIT er blevet enormt kedeligt?
#8 Jeg har aldrig været der, men du har nok ret i, at det ikke er lige så sjovt som før - men om det er, fordi jeg er blevet ældre og mindre HW-nørd, eller om udstillerne er blevet kedeligere, det kan jeg ikke udtale mig om.
Problemet er bare, at jeg ville have været med forrige år, men blot forhindret. Derfor lovede jeg mig selv, at jeg skulle være med sidste år, men der kom min undervisning i vejen, så nu er tredje gang lykkens gang. Men igen, er man blevet for gammel og ansvarlig den slags nu?
Problemet er bare, at jeg ville have været med forrige år, men blot forhindret. Derfor lovede jeg mig selv, at jeg skulle være med sidste år, men der kom min undervisning i vejen, så nu er tredje gang lykkens gang. Men igen, er man blevet for gammel og ansvarlig den slags nu?
#9: Jeg var der 2 eller 3 gange i starten af årtusindet og så har jeg ikke været der i et par år og var så lige en tur forbi igen i 2008 - det er blevet meget business-orienteret.
Synes ikke der er lige så meget at komme efter, mange af hallerne er meget tørre, uinteressante ting for os almindelige mennesker.
Det var sgu lidt sjovere da det hele gik op i hat og briller og de var trætte af at hele messen blev overrendt af skolebørn der ville have gratis ting.
Her er i øvrigt [url= stemningsvideo fra sidste år - nu i HD[/url].
Synes ikke der er lige så meget at komme efter, mange af hallerne er meget tørre, uinteressante ting for os almindelige mennesker.
Det var sgu lidt sjovere da det hele gik op i hat og briller og de var trætte af at hele messen blev overrendt af skolebørn der ville have gratis ting.
Her er i øvrigt [url= stemningsvideo fra sidste år - nu i HD[/url].
Jeg kan da, for god ordens skyld, påpege at PROSA arrangerer en tur derned, for medlemmer. Det er gratis for IT-studerende at blive medlem.
Så vil jeg da lige tilføje at folk der var tilmeldt deres nyhedsbrev fik en gratis billet for et stykke tid siden. Om man kan få den på gratis andre måder aner jeg ikke, men sidste år var der da et (eller flere) firmaer der tilbød gratis billetter, kommer der nok også i år.
Jeg har tænkt mig at smutte derned, sammen med min (lille-) bror, så en kode eller to, ville da ikke være at kimse af :-)
Her er en liste med koder, hvor mange af dem der er opbrugt aner jeg ikke, men prøv jer frem :)
526sn
g7hto
kdszy
m7rwt
ofguq
u6b74
Hver kode kan bruges engang i samme profil, men adksillige gange via flere profiler. Læg mærke til at tickets bliver registreret i dit navn, så er der flere end en der skal langs, skal i lave en registrering med en kode i hver persons navn der skal med.
God fornøjelse :)
Registrer jer på følgende url:
http://www.cebit.de/49549#
526sn
g7hto
kdszy
m7rwt
ofguq
u6b74
Hver kode kan bruges engang i samme profil, men adksillige gange via flere profiler. Læg mærke til at tickets bliver registreret i dit navn, så er der flere end en der skal langs, skal i lave en registrering med en kode i hver persons navn der skal med.
God fornøjelse :)
Registrer jer på følgende url:
http://www.cebit.de/49549#
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.