mboost-dp1

Cheeseburger fetichister! (McDonalds i Haverslev)

Gå til bund
Gravatar #1 - BurningShadow
22. feb. 2008 20:15
Idag har de grænseløst inkompetente fjolser hos McDonalds i Haverslev igen givet mig cheeseburgere.

Jeg kørte, sammen med en kollega, en tur forbi deres drive-in, og bestilte noget så simpelt som 6xMcBacon, fordelt i to poser. En nogenlunde simpel ordre, skulle man måske mene, men cheeseburger fetichisterne formåede alligevel at fucke det op. Min kollega fik en pose med 3 McBacon (som han skulle), men jeg fik en pose med 1 McBacon og... To cheeseburgere!!!

Nu må aberne sgu da snart tage sig sammen. Det er langt fra første gang jeg vi har fået cheeseburgere, hvor vi har bestilt noget andet. Det er kun anden gang det er blevet returneret til dem, men det er fordi de oftest gør det tæt på lukketid, så vi opgiver på forhånd.

Hvorfor er det iøvrigt altid cheeseburgere man får?
Gravatar #2 - trylleklovn
22. feb. 2008 20:19
#1 I får vel de cheeseburgere som de andre ikke gider have... Når det er tæt på lukketid kunne det tyde på de bare skal af med dem.
Gravatar #3 - BurningShadow
22. feb. 2008 20:27

Bestemt en tanke man kunne få. Det kan bare ikke være grunden idag, for det var eftermiddag...

Nu er den McD jo placeret lige ved motorvejen, så måske forventer/håber de at folk er nået langt væk, og ikke gider finde en frakørsel for at vente tilbage.
Men så er det jo lidt tåbeligt at gøre sådan ved en kunde der kommer 4-5 gange hver uge...
Gravatar #4 - BurningShadow
22. feb. 2008 20:34
Sidste gang jeg gik ind til dem (det var lige før lukketid), viste jeg dem en cheeseburger, imens jeg spurgte om det lignede med BigMac. Idioten kunne ikke kende forskel på en cheeseburger og en BigMac, så hans svar var kort (og forkert) "Ja". Han valgte dog at ændre holdning, og jeg fik en rigtig BigMac, hvorefter jeg forlod stedet efter at have kaldt dem cheeseburger fetichister...

Efter dét har de opført sig nogenlunde (har kun givet os cheeseburgers 3-4 gange), og det var før jul.
Gravatar #5 - holmen
22. feb. 2008 20:36
Bare smid de rådne cheeseburgere lige i skallen på dem. It's your godgiven right to do so...
Gravatar #6 - buch
22. feb. 2008 20:37
HAHAHA!

Der er en grund til at Burger King udvider så aggressivt med nye resturanter, de ved da godt at folk er træt af at købe "mad" der ikke engang smager af mad, samt inkompetente medarbejdere.

Nej du, tag det som en lærestreg og lad vær med at handle der igen ;)

Kan det ikke passe at der ligger en gril lige ved siden af der, hvor de laver nogen gode bøf sandwich?

Quality Just Taste Better :)
Gravatar #7 - BurningShadow
22. feb. 2008 20:43

Tjaa, idag var der ingen undskyldning for at handle på MacD, men normalt spiser vi mellem 21:30 og 23:00 og der har grillen lukket.

Jeg var iøvrigt forbi Burger King (Skalborg) i Onsdags, engang mellem 13:00 og 13:15 :-)
Gravatar #8 - rumagenten
22. feb. 2008 20:47
Angus FTW. syntes helt klart at McD er godt, men Burgerking er bare lige den tand bedre.
Gravatar #9 - Saxov
22. feb. 2008 21:25
8 skrev:
Angus FTW. syntes helt klart at McD er godt, men Burgerking er bare lige den tand bedre.
Jeg syntes det er sjovt at BK er begyndt at promovere Angus som top of the line, når Føtex' Quick Food, lancerede Angus burgeren sidste år...

Så basalt set, så ser BK vel op til Føtex' Quick Food afdeling.. og er man så højt oppe i fødekæden.. ? ;)
Gravatar #10 - Snoop
22. feb. 2008 23:54
Jeg prøvede sådan en angus sidste weekende (uden bacon), og jeg synes nu ikke den smagte bedre end en hvilken som helst anden burger til den pris på BK. Måske lidt mere grillsmag, men det kunne være et tilfælde.

Burde man kunne smage forskel på en angus og en alm burger fra BK?
Gravatar #11 - <3Thinkpads
23. feb. 2008 02:53
#10:
Uden bacon? Hvorfor vil du dog gøre sådan noget mod din mund? Har den været slem?

OT:
Ta' da burgerne i hånden og kom tilbage om morgenen, McD plejer ikke at have det store imod at bytte vare hvis de har givet det forkerte.

Og ja, Burgerking er bare lige en tand bedre. Jeg fryder mig over at jeg giver 18kr for en stor dobbelt whopper cheese bacon her i Shanghai, årh det er godt.
Gravatar #12 - buch
23. feb. 2008 03:19
Du skal jo ikke komme når jeg ikke er på arbejde, men det var godt at du kørte på BK og valgte den rigtige BK ;)

Det er ikke for at forsvare den, men vi bruger en anden ost end normalt og så er der steak sovs i stedet for ketchup i.

Det er en anden type kød af en bedre kvalitet, men bøffen smager meget ens i forhold til en normal.

Det er satme snyd, ikke engang med personalerabat nærmer jeg mig den pris. Men lige en rettelse; når der er bacon eller dobbelt i en burger, hedder det en bacon dobbelt whopper cheese, altså kommer bacon eller dobbelt altid foran whopper :)

Damn jeg er en BK freak :P
Gravatar #13 - <3Thinkpads
23. feb. 2008 05:17
12:
Også hvis man skal have dobbelt af ost OG bacon? Altså det er selvfølgelig en menu til 18kr :P Årh, jeg elsker BK.
Gravatar #14 - buch
23. feb. 2008 14:50
Nej det gælder ikke ekstra bacon og ost.

Uuh En bacon whopper cheese med 3*ekstra ost og bacon samt dobbelt tid i microen så er den bare i vinkel.
Gravatar #15 - Drakhan
23. feb. 2008 19:05
13 skrev:
jeg elsker BK.

Burde dit nick så ikke være King Nasty eller Nasty Burger?

McNasty virker helt forkert...
Gravatar #16 - buch
23. feb. 2008 19:08
Jeg ved ikke helt om det er fordi du prøver at være sjov, men du ved godt hvad nasty betyder ikke?
Gravatar #17 - <3Thinkpads
23. feb. 2008 19:22
#14:
Okay, jamen jeg er forbløffet over denne nye viden - tak for det. Jeg har stadig et projekt til at gode, triple whooper med ost og bacon imellem bøfferne. Jeg glæder mig.

#15:
Det burde det vel nok være, men McNasty dækker over mange ting så jeg synes ikke at jeg vil knytte mig til en bestemt type "nasty".
Gravatar #18 - buch
23. feb. 2008 19:30
Men vi har crispy chicken til 15,- i Danmark for tiden ;)
Gravatar #19 - <3Thinkpads
24. feb. 2008 06:37
#18:
Crispy chicken er også ret go'. Dog savner jeg chicken salsa, det er en god burger til 15kr!
Gravatar #20 - BurningShadow
24. feb. 2008 11:24

Du kan få en chicken salsa cheeseburger hos McDonalds...
Gravatar #21 - <3Thinkpads
24. feb. 2008 11:48
#20:
Ja, jeg kan også få æblestangen, men det gør jeg heller ikke.

BurgerKing's hamburger er faktisk rigtig gode, klart overlegen McDonalds.
Gravatar #22 - Hassager
24. feb. 2008 12:11
Jeg synes at BKs hamburgere er noget nær den dårligste burger man kan få derinde..
Nu vi snakker BK - er der nogen, der ved, hvorfor de ikke har haft Whopper til 15,- i alt for lang tid??
Gravatar #23 - BurningShadow
24. feb. 2008 12:44
Der er lige ét lille problem med BK...
Den nye Open Corsa er ikke lavet til en X-Large Coke, hvilket gav mig lidt problemer (og cola ud over hele bilen, da jeg forsøgte at tvinge den på plads) :-(
Gravatar #24 - <3Thinkpads
24. feb. 2008 13:01
#21:
Altså nu har jeg aldrig smagt dem hjemme i danmark, men hernede er de sublime.

#23:
Altså, du kan vel modde bilen til at den passer. Ellers må du tilbage til forhandler også sige at du ikke er blevet opmærksom på denne grove designfejl.
Gravatar #25 - buch
24. feb. 2008 15:55
Det er fordi den ikke er en del af vores nice price brugere for tiden :) ?

Det er ikke usandsynligt at det tilbud kommer tilbage, men lige for tiden er der som nævnt tidligere crispy chicken til 15,- hvilket må siges at være en god pris, da den normalt koster 24,75,-

Desuden er der cheese burger meal til 29

Men hey, vi slår mac nasty med vores twisters.
Gravatar #26 - squad2nd
24. feb. 2008 16:17

Jeg fryder mig over at jeg giver 18kr for en stor dobbelt whopper cheese bacon her i Shanghai, årh det er godt.

Bacon? Jeg vil gerne vædde 10 pubeshår på at det er rottekød!
Gravatar #27 - Drakhan
24. feb. 2008 16:32
16 skrev:
Jeg ved ikke helt om det er fordi du prøver at være sjov, men du ved godt hvad nasty betyder ikke?

Lad mig se.....jo.
Gravatar #28 - vandfarve
24. feb. 2008 20:09
#23 Nu skete der vel ikke noget med colaen, vel?
Gravatar #29 - BurningShadow
24. feb. 2008 22:22

Jo, den blev decimeret ;-(
Gravatar #30 - MiniatureZeus
25. feb. 2008 08:55
For satan, vi har også en Burger King lige ved siden af arbejdet (samme bygning) og en af mine kollegaer på tanken, er noget chef-manager-boss-tamtam hos BK, så der ligger altid 3-4 gavekort på en halvtredser inde hos os, og hvis man så lige tager et ½ kg bland-selv slik med der ind (som magisk nok på vægten kun vejer 123 gr, til 8,95 inkl. 10 pct. personale rabat) så får man lige hvad man vil have ! :D

Og så smager en Whopper altså meget bedre end en franker eller sandwich... :D
Gravatar #31 - MiniatureZeus
25. feb. 2008 08:57
#29 Du må have dig en Jaguar S-type som vi lige har fået i garagen derhjemme. Der er plads til 2 mega colaer ved forsæderne! :D og så kan ketchuppen fra fritterne nemt og bekvemt tørres af fra læderet uden at efterlade mærker : )
Gravatar #32 - firefighter
25. feb. 2008 09:00
lyder som en god deal i har med jeres kollega der (:
Gravatar #33 - varda
25. feb. 2008 09:00
For satan mennesker.. det er burger mad i snakker om!!
Gravatar #34 - buch
25. feb. 2008 09:35
Det er ikke bare burger mad, det er Burger King som er noget helt specielt!
Gravatar #35 - karga
25. feb. 2008 09:49
Nu vil jeg ikke fornærme jeres spisevaner, men hver eneste gang jeg er på den gyldne måge, så går jeg derfra og tænker puha nej, der skal gå lang tid før jeg ska ha tømmermændsmad igen..

Synes helt seriøst at det smager skidt og giver en dårlig fornemmelse i maven.. og jeg elsker ellers burgere..
Det er det samme om det er i København eller Aalborg

Burger King ved jeg så intet om.. de gange jeg har spist der har jeg været fint tilfreds..
Gravatar #36 - MiniatureZeus
25. feb. 2008 09:51
Når jeg går fra en McD, så tænker jeg altid
"Hvorfor fa'en gik du derind og spiste? Honestly, det kosteder ~70 kr., og du er ikke engang mæt? Idiot..."

For selvom man spiser en Big Tasty og en cheese burger + store fritter og cola, så føler man sig alligevel sulten. Eller rettere sagt, man føler sig tom inden i.
Gravatar #37 - karga
25. feb. 2008 10:00
#36 hvad jeg ved, er det fordi bl.a. brødet og til dels også kødet, er fyldt med tomme kalorier.. de indeholder ingen proteiner, altså de giver ikke mæthedsfornemmelse.. man bliver overmæt (får ondt i maven fordi den er fuld) før man bliver mæt (hjernen siger nej til mere nærring)

Og at brødet så også er lavet af noget sukkervand gør at man kan blive endnu mere sulten, ligesom nogle mennesker gør med light-produkter, fordi hjernen tænker energi når den smager sødestoffer, men ikke får det den regner med..

Hvis McD var et nyt firma, der sku søge om tilladelse til at sælge de produkter de gør i dag, så tror jeg ikke de fik lov :P
Gravatar #38 - <3Thinkpads
25. feb. 2008 15:01
#37:
Hørt! Jeg har det præcis på samme måde, ihvertfald med McD. Man bliver altid en smule skuffet. Sådan har jeg det slet ikke med BurgerKing, tværtimod. Det eneste som burgerking kunne lære fra McD, er deres pomfritter. Der er BK ikke helt med.
Gravatar #39 - buch
25. feb. 2008 16:20
Men hvem gider også spise pommes når vi har twisters :D
Gravatar #40 - BurningShadow
25. feb. 2008 17:36

Jeg tror faktisk, at det er lige netop sådan en min boss har til salg :-D
Og mon ikke jeg kan få den til en fornuftig pris...
Gravatar #41 - MiniatureZeus
25. feb. 2008 21:20
#40 Den er i hvert fald lækker :) Dog er det ikke helt vores, idet at det kun er en lånebil, indtil XF'eren kommer til DK :)
Den tror jeg dog desværre ikke engang, at jeg må se på, hvis jeg kender min far ret : |
Gravatar #42 - BurningShadow
25. feb. 2008 21:22

Vil han da have at du skal prøve den, med lukkede øjne? :-)
Gravatar #43 - MiniatureZeus
25. feb. 2008 21:26
#42 :P hehe min far er meget meget meget øm over for sine biler... Så jeg skal virkelig være sød i meget lang tid, før jeg får lov til, at låne bilen, på bare en lille tur! De sidste to uger har han dog været i rigtig godt humør, så der har jeg været godt kørende i hans kones Saab 9-3 : D Var næsten ved, at besvime da han tilbød mig, at jeg kunne låne den fra Holbæk til Køge, og så 'bare' tage den i skole og på job... Kunne slet ikke fatte det, især efter, at jeg slet ikke skulle høre hans prædiken på 30 minutter om, hvor meget jeg skal passe på, hvor jeg skal parkere, at jeg ikke må høre høj musik når jeg kører og bla bla bla : P
Gravatar #44 - BurningShadow
25. feb. 2008 21:35

LOL, så er det en fordel med de relativt billige biler vi andre kører i :-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login